Jeg er super glad for at der er fokus på at optimere vores organisation (gøre den endnu mere professionel)

I dag har vi ansat en "Partnership Activation Manager" (selv FCK kunne ikke finde en bedre titel...), fordi vi "sidste sommer præsenterede vi en ny strategi, der ser frem mod 2026 med en række ambitiøse kommercielle mål".

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-int...ercielle-maal/

"Trods sin unge alder kommer Jakob med god erfaring fra branchen, hvor han blandt andet har beskæftiget sig med brandaktivering hos Dentsu i København." Ja, seks måneder som studentermedhjælper/praktikant.

Nu kan det godt lyde som om jeg går efter personen (og stort tillykke med jobbet), men det er ikke mit mål, men mere hvilke typer (erfaring/kvalifikationer) vi henter ind for at hæve vores niveau.

Ved godt, at vi ikke kan hente Casper Stylsvig, men én som for et år siden stoppede som juicer ved Joe & The Juice... "for at bygge videre på det arbejde, der allerede er startet med vores ambition om at være blandt Superligaens bedste til at facilitere og udvikle kommercielle værdifællesskaber" ? ? ? ! ! !

Han skal selvfølgelig have en chance, men igen ser jeg store ord bakket op af mindre handling.

Er det bare mig, som synes vi agerer lidt "Odense/provinsagtigt" og igen snakker noget op ?