Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg bliver hjemme og ser kampen.

    Jeg er glad for at se Mihajlo og Franco i startopstillingen. Vi kan sagtens slå FCK.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg er enig i, at det ikke ramler så meget i 4-2-3-1, som det gjorde i starten af sæsonen. Men det ser stadig rigtig skidt ud. Jeg er også ret sikker på, at spillerne går døde, fordi de løber mange forkerte metre, og mange forkerte højintensive løb - fordi de står forkert og dårligt på banen. Man (mis)bruger sine højintensive løb på at rette op på en forkert positionering, og jagte den spiller man er blevet "snydt" af - i stedet for at man proaktivt befinder sig på positionen. Jeg tror derfor ikke at OB går døde, fordi de er i værre form end andre - de går døde fordi de taktisk står dårligt på banen, hvilket fører en finger hen mod trænerteamet. Og så er forstærkningerne også kommet for sent i sæsonen. Jeg håbede på en oprydning fra dag 1 af transfervinduet. I stedet blev det nogle uforståelige indkøb til nogle pladser, hvor jeg ikke mener, at man manglede, efterfulgt af panikkøb til sidst - som så til gengæld er meget bedre. Men sæsonen er allerede tabt, inden forstærkningerne blev tilføjet i form af Hansen, Paulsen, Gigovic, Tongia og Manneh
      Enig i forhold til forstærkninger e er kommet for sent. Vi kommer dog til at løbe for mange meter fordi vi har været for dårlige på bolden, i kampen mod Viborg blev det forbedret, men det faldt fra hinanden da Franco gik af banen. Vi skal være mere præcise i vores afleveringer så vi får mere fart i vores spil og bedre kan fastholde vores angrebsspil.

      Comment


        #33
        OB er ringe pt. ja, men det er også en af de ringeste udgaver af FCK de sidste 25 år og i dag stiller de op uden anden kreativitet end Falk og med udelukkende langsomme spillere på midtbanen, ja hele holdet savner fart, stort set.
        I får aldrig en bedre chance, i forhold til hvor ringe OB er, for at slå FCK ... det ser IKKE skarpt ud!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #34
          Af alle klubber hader jeg dog mest FCK og deres medløberfans

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Jeg bliver hjemme og ser kampen.

            Jeg er glad for at se Mihajlo og Franco i startopstillingen. Vi kan sagtens slå FCK.
            Sagtens ligefrem :-)

            Der er ingen hold i ligaen vi sagtens kan vinde over
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Sagtens ligefrem :-)

              Der er ingen hold i ligaen vi sagtens kan vinde over
              ​​​​​​Sagtens.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                ​​​​​​Sagtens.
                Skide godt, du fik ret
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Skide godt, du fik ret
                  ;-) det ville have været en kende upassende selv og gøre opmærksom på, godt du er der

                  Comment

                  Working...
                  X