Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Hvis det er ifht Viborgkampen, så kunne jeg godt forestille mig at Ivansevic starter og at Manneh eller Aron starter istedet for Franco for at gøre vores forsvar og midtbane mere kompakt måske i en 4-4-2

    Hansen
    Grubbe - Bjørn - Ivansevic- Adelskov
    Aron - Gigovic - Tverskov - Manneh
    Jebali - Baskim

    Ved godt det er mere end 2 udskiftninger ifht viborgkampen og her kunne Breum, Frø, Franco og Mickelson naturligvis også godt komme i spil, men vi vil da få noget defensiv kompakthed med den opstilling her.
    Man troede vidst det samme ville gøre sig gældende ved at skifte Aron med Franco imod Viborg, men lige lidt hjælper det. Bliver der lagt pres nok på vores forsvar, så opstår der fejl og vi vil blive presset i bund med den opstilling der uden kreativitet eller fart på kanterne.
    Forud for den kamp her er jeg egentlig ikke så bekymret for de bare kører os over. Fck virker i de fleste kampe mindre afklaret i det de vil på kuglen end eksempelvis Randers, Viborg og Silkeborg. På den måde tror jeg vi vil få større udbytte af vores presspil, hvis vi formår at sætte det godt sammen. Til gengæld er jeg meget bekymret for Corner med den megen plads vi giver på kanterne. Jeg kunne godt forestille mig de starter med Christian flødefod på VB og får han den plads vi har efterladt på kanterne de seneste mange kampe, så kommer Corner til at få rigtig gode arbejdsbetingelser oppe foran.

    Men alt afhænger jo af os selv. Kan vi krige i al ydmyghed som imod Silkeborg, så tror jeg egentlig det bliver en tæt kamp, men bliver det lidt som i de seneste kampe, hvor der slås ud med armene og vi mangler fokus på vores sidste tredjedel af banen, så har fck for meget individuel kvalitet til ikke at få scoret et par gange eller 3

    Comment


      #17
      Christian Sørensen til cornelius er noget af en mundfuld. Men mon ikke Paulsen kan mønstre den, og så kan Ivan spille sig varm :-) aner ikke hvordan vi stiller op, men glæder mig! Med en god portion frygt naturligvis

      Comment


        #18
        "De spillere spiller ikke for klubben, men for sig selv." Korrekt. Det har været tydeligt længe. Det betyder at der sagtens kan være tænding på i FCK kampen i morgen, men ikke hvis/når vi kommer bagud. Og selv hvis/når vi kommer foran, så vil vi stadig agere skræmte over at modstanderne vover at presse spillere med dårlig selvtillid.

        Faktisk vil jeg tilgengæld påstå at FCK lider lidt af samme problem. Det er ikke et sammentømret hold, der kæmper for træneren. Men der skal så tilgengæld, igen, ikke meget til før de finder et niveau, der simpelthen bare er højere end vores.

        Så mit forsigtige bud er at vi taber 1-2 eller 0-2. Men hvis vi er helt fra koncepterne fra starten, så kan vi sagtens ryge ind i en snitter a la mod det dér middelmådige Midtjylland hold, der for øjeblikket render rundt, sammen med FCK og spiller selvtillid og placeringer mod Nordsjælland og Randers. (Som i min optik sammen med Silkeborg er ligaens mest harmoniske hold)

        De spillere i de klubber spiller for hinanden, for klubben, for træneren. Vores? 11-22 mænd uden retning og gnist. De flinke drenge, som Martin Hansen beskriver det.

        Man skal ikke nære de store forhåbninger til i morgen.

        Jeg håber Martin Hansen og Ivancevic kan sparke noget gejst ind i den, tilsyneladende, nosseløse forsamling. Vores anfører gør det jo (heller) ikke.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
          Christian Sørensen til cornelius er noget af en mundfuld. Men mon ikke Paulsen kan mønstre den, og så kan Ivan spille sig varm :-) aner ikke hvordan vi stiller op, men glæder mig! Med en god portion frygt naturligvis
          FS plejer at have nogen stærke bud på opstillingen, og til i aften tror de på denne her. Fenger og Okosun er igen skadet og Sabbi er ude som minimum hele september i flg. Alm

          ......................MH
          Grubbe.......Ivan........BP......Aske
          .........Tverskov..........Gigovic
          ..Tongya.......Jebali..........Frø
          ....................BK

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS plejer at have nogen stærke bud på opstillingen, og til i aften tror de på denne her. Fenger og Okosun er igen skadet og Sabbi er ude som minimum hele september i flg. Alm

            ......................MH
            Grubbe.......Ivan........BP......Aske
            .........Tverskov..........Gigovic
            ..Tongya.......Jebali..........Frø
            ....................BK
            4-2-3-1 er blevet prøvet - det virker ikke. OB har været det dårligste hold på banen i samtlige kampe denne sæson. Sådan bliver det også i aften, Jeg kommer ikke og ser det lort.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              4-2-3-1 er blevet prøvet - det virker ikke. OB har været det dårligste hold på banen i samtlige kampe denne sæson. Sådan bliver det også i aften, Jeg kommer ikke og ser det lort.
              Det er klart vi har det, men de få lyse momenter der har været er sket i 4-2-3-1 synes jeg. 3-5-2/5-3-2 som også har været forsøgt har været endnu mere pinagtigt at se på. Jeg går til kampen helt uden forventninger og en kæmpe frygt for at det bliver en grimmer en at overvære

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Jeg troede også, at man kunne rykke lidt på nogle småting ved at ændre systemet, men når Alm går væk fra 4-2-3-1, hvilket han har gjort oftere det sidste stykke tid, så ser det meget værre ud.

                Der er nogle grundlæggende ting med balancer på dette hold.

                Med andre ord: Med Alm er vi klart bedst i dem vante 4-2-3-1.

                EDIT: Fedeste bagkæde vi har stillet med længe!
                Last edited by Jungledyret; 10-09-2022, 07:31.

                Comment


                  #23
                  Jeg er bange for vi bliver kørt midt over! Der mangler gejst og passion, det kan Ivan ikke hjælpe meget på uanset hvor tændt han måtte værer. Alm kan ikke få hevet spillerene op af det hul de befinder sig i, jeg tror ikke de stoler på ham eller hands projekt længere. Vi har været det dårligste hold i stort set hver kamp, og sidste kamp siger alt.

                  Med Alm ved roret er vi bare ikke bedre, og jeg håber bare at vi bliver slagtet og parteret pænt og ikke bare sprættet op og smidt til åben skue, der skal gerne være bare lidt at arbejde med for den nye træner der starter i næste uge............................................... ............

                  Comment


                    #24
                    Damned .. FCK/Thorup tror selv de har en chance i aften

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...de-store-hold/


                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Damned .. FCK/Thorup tror selv de har en chance i aften

                      https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...de-store-hold/

                      Jo jo. Men mere aktuelt: hvad med de små….

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Jo jo. Men mere aktuelt: hvad med de små….
                        Good point FCK er uden Zeca som skal spares i dag

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Jeg troede også, at man kunne rykke lidt på nogle småting ved at ændre systemet, men når Alm går væk fra 4-2-3-1, hvilket han har gjort oftere det sidste stykke tid, så ser det meget værre ud.

                          Der er nogle grundlæggende ting med balancer på dette hold.

                          Med andre ord: Med Alm er vi klart bedst i dem vante 4-2-3-1.
                          Enig. Balancen på holdet har været helt skæv i alt for lang tid under Alm. Jeg håber en ny træner (efter denne kamp forhåbentlig) kan finde en defensiv organisation i den her trup, så vi i det mindste kan “parkere bussen” når det er nødvendigt og køre på hardcore omstilling med rigtig meget fart og koldblodighed når boldene er erobret. Vi har brug for ny energi fra trænerbænken som er stærk i organisationen af et hold og med Hjortebjerg og Krog som assistenter kan føre os ud af den håbløse situation vi befinder os i. Kort sagt: nye øjne på hele truppen og friske tanker omkring, hvordan vi bedst organiserer os med det vi har.

                          Comment


                            #28
                            Alm bliver ikke fyret uanset resultatet i dag. Det er ikke en definerende kamp for hans overlevelse. Så længe vi ikke ligger og kæmper med om mesterskabet (eller top 6) er FCK ikke en af dem der skal give 3 point.

                            Men det han og resten af holdet bliver målt på i dag, som kan bære sten til Alms grav, er om OB forbedrer deres eget spil. Om de løfter kvaliteten, om holdet hænger bedre sammen og om de er sat op til at kæmpe. Hvis de viser en klar forbedring, så kan de godt rejse noget moral ved et ærefuldt nederlag i dag.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                              Alm bliver ikke fyret uanset resultatet i dag. Det er ikke en definerende kamp for hans overlevelse. Så længe vi ikke ligger og kæmper med om mesterskabet (eller top 6) er FCK ikke en af dem der skal give 3 point.

                              Men det han og resten af holdet bliver målt på i dag, som kan bære sten til Alms grav, er om OB forbedrer deres eget spil. Om de løfter kvaliteten, om holdet hænger bedre sammen og om de er sat op til at kæmpe. Hvis de viser en klar forbedring, så kan de godt rejse noget moral ved et ærefuldt nederlag i dag.
                              Men hvad nu hvis vi både taber til FCK og vi samtidig ikke kan se nogen som helt fremgang ifht udtryk og sammenhæng i holdet?. Hvis modløsheden er lige så stor som i VFF og NFC kampene og hvis vores hold fremstår lige så usammenhængende, hvor længe skal vi så vente med at trykke på “panik knappen” som Bjørn W. kaldte det i hans seneste SFÅ interview. Jeg mener allerede tiden er overskredet for længe siden. Der skal nye BOller på suppen.

                              Comment


                                #30
                                Jeg er enig i, at det ikke ramler så meget i 4-2-3-1, som det gjorde i starten af sæsonen. Men det ser stadig rigtig skidt ud. Jeg er også ret sikker på, at spillerne går døde, fordi de løber mange forkerte metre, og mange forkerte højintensive løb - fordi de står forkert og dårligt på banen. Man (mis)bruger sine højintensive løb på at rette op på en forkert positionering, og jagte den spiller man er blevet "snydt" af - i stedet for at man proaktivt befinder sig på positionen. Jeg tror derfor ikke at OB går døde, fordi de er i værre form end andre - de går døde fordi de taktisk står dårligt på banen, hvilket fører en finger hen mod trænerteamet. Og så er forstærkningerne også kommet for sent i sæsonen. Jeg håbede på en oprydning fra dag 1 af transfervinduet. I stedet blev det nogle uforståelige indkøb til nogle pladser, hvor jeg ikke mener, at man manglede, efterfulgt af panikkøb til sidst - som så til gengæld er meget bedre. Men sæsonen er allerede tabt, inden forstærkningerne blev tilføjet i form af Hansen, Paulsen, Gigovic, Tongia og Manneh

                                Comment

                                Working...
                                X