Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Var der nogen, der så Frø i ekstraspilletiden - nåh jo han brændte stort i straffesparket, som blev sparket svagt nøjagtigt samme sted, som mod Silkeborg. Fantastisk kreativitet den mand har. I/A.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Tver er sku dejlig at høre på. Det er ret præcist uden omsvøb
      Hvad sagde han?

      Comment


        AA bliver ikke fyret! Så ville ledelsen og alle herinde ved hvem den består af, skulle indrømme at de endnu engang har fejlet og ikke har en hujende ide om hvad det kræver at drive en fodboldklub..

        Comment


          Alm mener ikke der er pres fra omgivelserne, det er en illusion og fantasi, han tænker i resultater, var hvad jeg lige forstod. Håber Bjørn vinker ham ind på nærmeste rasteplads wc og gør hvad der skal til.

          Comment


            Det her kan ikk betyde andet end en trænerfyring!!! Det er så forbandet pinligt!!!

            Tuchel går jo ledig, ej ved squ godt at det aldrig sker hehe


            Hvis jeg skulle sige noget positivt, så var det at Alasana Manneh ser ud til at kunne blive en gevinst!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg
              AA bliver ikke fyret! Så ville ledelsen og alle herinde ved hvem den består af, skulle indrømme at de endnu engang har fejlet og ikke har en hujende ide om hvad det kræver at drive en fodboldklub..
              Mon ikke man overveje om en ny træner skal starte mod Fck eller lyngby. Nægter at tro på Alm bliver. BW må lave endnu en fyring af ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                Jeg har stadig tillid til Bjørn. Og jeg er sikker på, at han fjerner ALM senest til vinterpausen men måske allerede til landsholdspausen snart. Ellers kommer vi aldrig til at kunne se storheden i hans indkøb - hvis den da er der. Tongya ER i dårlig form. Og har ikke et spillekoncept at tilpasse sig. Og er ung.
                Det håber jeg du har ret i. Det kan nemt være en forklaring.

                Comment


                  Pilen peger på sportsudvalget og specielt på Thorborg…sæson efter sæson med lort….talentløse ansættelser på trænere, sportschef/direktører og der til spillere…denne her klub er i dyb dyb krise, en tilstand den har været i de sidste 12 år

                  Comment


                    Tilliden til både Bjørn og Alm burde være = NUL!!

                    Hvad har Bjørn bevist? At han har hentet et par spillere, spillere der på papiret ikke har vist det store der hvor de kom fra, omend der meget muligt har været store forventninger til dem for flere år siden! I min optik blot afdankede spillere som er hentet, for på en eller anden måde vise at man har handlet, frem for at bare ha siddet på røven og pillet i en prut...

                    Alm - Manden der har ligeså lidt taktisk snilde som det taktiske team i F1 holdet HAAS (sorry Kevin M men de stinker) Absolut NUL, zip, zero, nada, nothing... Vi går fra et ok forår med en pokal finale som vi burde ha vundet til at ligne intet andet end en joke! Alm aner ikke hvad han laver og burdet være væk for flere kampe siden!

                    Men hvad hjælper det hele når tilliden til hele ejerskabet har været væk i flere år... Intet ændre sig så længe ejerskabet ikke ændre sig.

                    Comment


                      I det mindste kunne vi spille rundt om 1.div. bundprop det meste af kampen. Det var faktisk ikke helt så slemt spillemæssigt, som jeg havde frygtet. Men mine forventninger er efterhånden også 0. I dag kunne vi ikke afslutte, og det røg vi så på. Og i weekenden får vi røv. Det er lidt hårdt at holde m OB pt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Noget unuanceret udlægning.
                        Ja det var så min vurdering efter 1.halvleg, og den har ikke ændret sig efter at have set hele kampen.

                        Comment


                          Det er fandeme helt surrealistisk, at vi her efter endnu en trænerfyring, et skifte til en ny strategi og spillespil og efter 3 transfervinduer til at få rettet truppen ind, sidder her efter vi er røget ud til et elendigt 1. divisionshold der mangler flere af deres profiler og mest erfarne spillere og samtidig ligger vi under nedrykningsstregen. Vi kan ikke flygte fra, at der er en gennemført råddenskab i den her klub, uanset hvor mange cheftrænere og sportschefer vi forsøger.

                          Jeg havde da trods alt håbet på, at Alm endelig blev træneren der brød stimen med, at hans første sæson i OB var hans bedste og at det derefter gik nedad bakke, og for det kunne da næsten ikke blive ringere i ligaen, men alt tyder jo på, at han bare fortsætter traditionen... En 8. plads må siges at være et drømmescenarie.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
                            Tilliden til både Bjørn og Alm burde være = NUL!!

                            Hvad har Bjørn bevist? At han har hentet et par spillere, spillere der på papiret ikke har vist det store der hvor de kom fra, omend der meget muligt har været store forventninger til dem for flere år siden! I min optik blot afdankede spillere som er hentet, for på en eller anden måde vise at man har handlet, frem for at bare ha siddet på røven og pillet i en prut...

                            Alm - Manden der har ligeså lidt taktisk snilde som det taktiske team i F1 holdet HAAS (sorry Kevin M men de stinker) Absolut NUL, zip, zero, nada, nothing... Vi går fra et ok forår med en pokal finale som vi burde ha vundet til at ligne intet andet end en joke! Alm aner ikke hvad han laver og burdet være væk for flere kampe siden!

                            Men hvad hjælper det hele når tilliden til hele ejerskabet har været væk i flere år... Intet ændre sig så længe ejerskabet ikke ændre sig.
                            Tja, det afhænger lidt af om han havde pungen fra starten, eller om "far" mødte op meden check i slutningen af vinduet.
                            Bp og MH er begge forstærkninger, men men men ikke fra den hylde der ændre alverden. Det er lidt tidligt at fælde dom over de tre andre.
                            Er det Alms skyld at Frø kegler rundt, at Breum er gået i stå, Charly et gået i stå,

                            ​​​​​Jeg ved det ikke, men tror på bw er den bedste vi har haft i 12 år, men som sagt så afhænger det jo af pungen.

                            Comment


                              Bare lige for at opsummere,

                              OB ligger pt. til nedrykning fra Superligaen og er lige røget ud, i deres første runde i pokalen, til et hold i bunden af 1. Div, der endnu ikke har vundet en kamp.

                              BW virker som en handlekraftig person, specielt set i lyset af situationerne med Bernat og Kasper Larsen - Skal den handlekraftighed og beslutsomhed være konstant, så burde det være farvel og tak til Andreas Alm nu.

                              Alm beviser i dag at han, selv med bedre spiller end modstanderen, ikke formår at spille på en måde, der giver os nogen form for overskud eller overlegenhed. I min optik gør han vores spillere dårligere, med sin stædige evige trang til at gennemføre sit projekt 4-2-3-1 projekt i en ultra smal udgave.

                              Det må være tak for denne gang, ballet er forbi for Alm i OB.

                              Comment


                                Alm skal ud

                                Comment

                                Working...
                                X