Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 4.9.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

    Få dig nu et liv...
    ​​​​
    Hvis du blokere en bruger ser du kun indlaeg fra den person, hvis andre citere ham.

    1. Klik paa dit brugernavn i toppen af siden ude til hoejre.
    2. Klik paa "user settings" og derefter klik paa den tab der hedder "account" eller klik her for direkte link https://forum.ob.dk/settings/account
    3. Scroll ned i bunden af siden og indsaet navnet på den bruger du gerne vil ignorer, for eksempel kan man skrive "entusiastens" i feltet og du vill ikke laengere se indhold fra denne bruger naar du er logget ind.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

      Hvis du blokere en bruger ser du kun indlaeg fra den person, hvis andre citere ham.

      1. Klik paa dit brugernavn i toppen af siden ude til hoejre.
      2. Klik paa "user settings" og derefter klik paa den tab der hedder "account" eller klik her for direkte link https://forum.ob.dk/settings/account
      3. Scroll ned i bunden af siden og indsaet navnet på den bruger du gerne vil ignorer, for eksempel kan man skrive "entusiastens" i feltet og du vill ikke laengere se indhold fra denne bruger naar du er logget ind.
      Og vi skal bare stoppe at reagere på ham. Så bliver der kedeligt for ham og han forsvinder.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        pause 1- 0 og vi burde nok have scoret et par til - der har været nogle store tilbud på omstillinger.

        Ud over det er jeg ikke specielt imponeret over vores spil, men lever nok med det hvis der går 3 point ind

        Martin Hansen har været en klar forstærkning - virker meget sikker i sine indgreb

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Hahaha, det er jo ekstremt hvor forgyldte I er :D.
          Har aldrig oplevet noget så sørgeligt som dig

          Comment


            #50
            De første 30 minutter er vi nogenlunde jævnbyrdige måske med en lille overvægt til Viborg.

            Viborg kokser og Kadrii erobrer bolden højt, runder målmanden og ligger den i det lange hjørne med en højreinderside. Derefter er det helt klart OB der har teten vi spiller godt over hele banen og især vores kanter kommer godt med, Frø trylle flere gange og spiller godt med Aske.

            Vores spil bærer præg af at relationerne ikke helt er der endnu.

            Det er beroligende at vi på vores bænk har Manneh, Breum, Fenger, Aron etc. der alle kan komme ind og gøre en forskel.

            Jeg er ret vild med Franco!

            Hey Franco! Franco italiano! Hey Franco! https://m.youtube.com/watch?v=s3Nr-FoA9Ps


            ​​​​​​

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

              Hvis du blokere en bruger ser du kun indlaeg fra den person, hvis andre citere ham.

              1. Klik paa dit brugernavn i toppen af siden ude til hoejre.
              2. Klik paa "user settings" og derefter klik paa den tab der hedder "account" eller klik her for direkte link https://forum.ob.dk/settings/account
              3. Scroll ned i bunden af siden og indsaet navnet på den bruger du gerne vil ignorer, for eksempel kan man skrive "entusiastens" i feltet og du vill ikke laengere se indhold fra denne bruger naar du er logget ind.
              Hvilket synderen ikke lærer synderligt meget af, - hvorimod et ban (midlertidigt eller permanent), får en del til at tænke sig en smule om. Vi har vel moderatorer (spørgsmålstegn), og trolling er vel ikke tilladt, eller?

              Comment


                #52
                Vi er klart bedre med siden vi scorede, men jeg syntes jeg er lige saa nervoes som altid naar de har bolden omkring vores felt og naar vi spiller den op fra forsvaret. Jeg kan ikke finde ud af om det er spillerne der fejler Eller Alms strategi (Eller mange paa samme) der er skyld I den del af spillet ser saa rodet ud.

                Offensivt ser godt ud og det er virkelig en fornoejelse at se Kadri med den her attitude, baade med og uden bold! De Nye ligner klare forstaeekninger, god halvleg efter at have vaeret I klubben saa faa dage

                Comment


                  #53
                  Mærkelig første halvleg: 30 minutter spiller vi ringe og nå takke Martin Hansen, Nico Mickelson og Viborgs mangle december at udnytte hullerne i vores forsvar at vi er ikke bagud.
                  Så fik vi en foræring af Viborg som Bashkims udbytter kynisk og ned vi ires føring får Viborg helt bløde knæer. P kl uddeling løber det, Frø er i god spilhumor og vii kunne godt have scoret to eller tre mere. Håber vi fortsætter og kommer ikke ud af i anden halvleg med det udtryk vi startede kampen.
                  Gigovic har klasse og Tongya gør det også stærkt. Vores opspil og spilidé er stadig mærkeligt og ikke så ret at se. Men BW gjorde hans job og nu skal AA levere.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    BK er begyndt at arbejde og presse. Det ser ud til han er i form.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Og vi skal bare stoppe at reagere på ham. Så bliver der kedeligt for ham og han forsvinder.
                      Ja, det er lidt derfor jeg deler den tekst der bver gange jeg ser han bliver quoted, en dag har alle forhaabentlig ham paa ignore listen

                      Comment


                        #56
                        Jeg ser tegninger til noget bedre pres når de andre har bolden. Der er Gigovic også god. Der mangler lige at komme hul fra centerforsvaret og til midtbanen når vi fører bolden frem. Der ligger Viborg for godt. Der skal lidt hurtigere pasninger og sideskift til at få lukket op. Viborg satser også i deres pres. De gange vi får vendt på dem har vi en 4v4 eller 4v3 situation.

                        Comment


                          #57
                          Fra stadion. Godt kæmpet men uden nok organisation. Heldige med at være foran. Alm inser ofte hvad der ser ud som forkert starttaktik og kommer med en bedre efter pausen. Det er også nødvendigt, synes jeg.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Jeg ser tegninger til noget bedre pres når de andre har bolden. Der er Gigovic også god. Der mangler lige at komme hul fra centerforsvaret og til midtbanen når vi fører bolden frem. Der ligger Viborg for godt. Der skal lidt hurtigere pasninger og sideskift til at få lukket op. Viborg satser også i deres pres. De gange vi får vendt på dem har vi en 4v4 eller 4v3 situation.
                            Meget enig. Men jeg tror det er relationerne jeg synes også man kan se det på Franco at han ikke altid lige helt er med på hvad han skal, ikke desto indre gør de det godt. Det skal nok fungere når det kommer til at sidde på rygraden.

                            Comment


                              #59
                              Grubbe ind for Mickelson
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Og vi skal bare stoppe at reagere på ham. Så bliver der kedeligt for ham og han forsvinder.
                                Manden har tilsyneladende så sørgeligt et liv, at han stopper nok ikke alligevel...han elsker bare at høre sig selv og føler sig jo lidt smartere og klogere end flertallet. Han har dog en meget lille diller, en såkaldt micropenis, han hedder Mads, er skabs OBer og han føler at den lille ting i bukserne vokser en smule, når han kommer med sine uintelligente og dumsmarte bemærkninger på hans yndlings forum....hans egen lille potensforlænger :)

                                Comment

                                Working...
                                X