Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Mon ikke det er udtalelsen om, at man ikke kan vide, hvilken Jebali man får de næste seks måneder, hvis ikke han bliver solgt nu? Jeg kan egentligt godt se, hvordan det kan læses sådan, men jeg tror nu mere det er ment som en anerkendelse af, hvor hårdt Jebali har arbejdet frem mod VM, og hvor meget han har sat sig op mod, at det skulle blive til et VM og et efterfølgende klubskifte. Det synes jeg egentlig ikke, der er noget problematisk i."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
Det kan jeg slet ikke se. Hvor mener du han gør det?
Jeg tænker den nok lidt langt, men jeg læste det og tænkte med det samme, at det virkede lidt unødvendigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det var måske en overdrivelse. Jeg ser en overskrift som denne https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kke-blev-solgt og tænker det med onde øjne kan tolkes som om han stiller spørgsmålstegn ved Jebalis arbejdsmoral. Vil understrege, at det er ikke sådan jeg selv opfatter det. Men jeg kunne bare godt se en situation for mig, hvor f.eks. en journalist fremlægger den vinkel for Jebali for at få en modreaktion - og så kan der hurtigt komme lidt grus i det fine forhold mellem klubben og ham.
Jeg tænker den nok lidt langt, men jeg læste det og tænkte med det samme, at det virkede lidt unødvendigt.
BW udtaler jo slet ikke det der står i overskriften, det er journalistens tolkning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Enig, men så er det måske nærmere journalisten vi skal plukke en høne med.
BW udtaler jo slet ikke det der står i overskriften, det er journalistens tolkning.
Valget om at sælge Issam er baseret på sportslige og økonomiske vurderinger: Den første er, hvilke sportslige bidrag, jeg vurderer, OB får af en spiller, hvis vi vælger ikke at sælge ham. Min opfattelse er, at Issam havde en åbenlys motivation i løbet af efterårssæsonen til først at blive udtaget til VM for derefter at præstere til VM og åbne muligheden for en aftale med væsentligt større økonomi, end OB kan tilbyde.
Her siger BW, at Issam var motiveret af VM, og han ikke kan motiveres, hvis vi ikke sælger ham.
Journalisten har efter min menig refereret korrekt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Fra OB.dk
Valget om at sælge Issam er baseret på sportslige og økonomiske vurderinger: Den første er, hvilke sportslige bidrag, jeg vurderer, OB får af en spiller, hvis vi vælger ikke at sælge ham. Min opfattelse er, at Issam havde en åbenlys motivation i løbet af efterårssæsonen til først at blive udtaget til VM for derefter at præstere til VM og åbne muligheden for en aftale med væsentligt større økonomi, end OB kan tilbyde.
Her siger BW, at Issam var motiveret af VM, og han ikke kan motiveres, hvis vi ikke sælger ham.
Journalisten har efter min menig refereret korrekt.
Jeg læser det som to adskillige sektioner.
"Den første er, hvilke sportslige bidrag, jeg vurderer, OB får af en spiller, hvis vi vælger ikke at sælge ham." Altså der vurderes hvad Issam bidrager med i truppen (og om man har noget i truppen allerede der kan erstatte dette)
"Min opfattelse er, at Issam havde en åbenlys motivation i løbet af efterårssæsonen til først at blive udtaget til VM for derefter at præstere til VM og åbne muligheden for en aftale med væsentligt større økonomi, end OB kan tilbyde." Issam har altså en stor motivation mod det nævnte.
Jeg læser det derfor ikke som at han ville blive demotiveret hvis han ikke blev solgt.
Jeg læser det som at han havde en stor motivation for at blive det, men ikke at han ville blive demotiveret hvis det modsatte skete.
Det er nok mit store man-crush på BW der gør, at jeg læser det mest positive ind i dette
- Likes 2
Comment
Comment