Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: SIF - OB
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg synes BK skal have kreditten for det mål fremfor at miskreditere SIF-målmand. Det er ganske godt sparket og sikkert forsøgt placeret mellem hans lettere skilte ben hvor bolden så rammer støttebenet og suser i kassen
jeg synes i øvrigt generelt Kadrii ser ud til at være i rigtig god form. Han genpresser ved flere lejligheder hidsigt og formår at blive sat op og sætte andre op i gode situationer. En lille kindhest fortjener Han dog for at formøble en 3 imod 1 situation i 2. halveg, men det skal ikke skygge for en god præstation igen i dag. Jeg håber særligt Han kan blive ved at holde dampen i sit genpres. Det hjælper os rigtig meget i en periode, hvor defensiven har været uhyggelig sårbar
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Kadrii skal have massere kredit, for den kan ikke sparkes meget bedre. Jeg tror bare de fleste keeper havde pillet den. Vores egen keeper har bl.a. en rigtig god redning fra Adamsen på en lignende afslutning, der har endnu bedre vinkel på.
jeg synes i øvrigt generelt Kadrii ser ud til at være i rigtig god form. Han genpresser ved flere lejligheder hidsigt og formår at blive sat op og sætte andre op i gode situationer. En lille kindhest fortjener Han dog for at formøble en 3 imod 1 situation i 2. halveg, men det skal ikke skygge for en god præstation igen i dag. Jeg håber særligt Han kan blive ved at holde dampen i sit genpres. Det hjælper os rigtig meget i en periode, hvor defensiven har været uhyggelig sårbar
Comment
-
Kadrii skal have massere kredit, for den kan ikke sparkes meget bedre. Jeg tror bare de fleste keeper havde pillet den. Vores egen keeper har bl.a. en rigtig god redning fra Adamsen på en lignende afslutning, der har endnu bedre vinkel på.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Som jeg husker målet havde vi en spiller der kom løbende ind i feltet og som havde ramt bolden hvis målmanden ikke havde forsøgt at ramme den.
Har iøvrigt lige set optakten til vores sejrsmål. Det er et virkelig fantastisk rush af Frøkær, hvor han driver den nede fra kanten af vores eget felt med 3-4 SIF’ere der bliver sat af undervejs og det slutter så med at Vallys laver frispark på Frø for at stoppe ham og trækker et gult kort. Det er så det frispark, hvor Bjørn Paulsen header den på tværs i feltet og Max sparker den op på forsvarsspillerens arm og dermed korrekt straffe.
- Likes 1
Comment
Comment