Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Efter en god start, begynder vi at ligne os selv igen.

    Comment


      Så skal VAR i gang. Klokkeklar rødt kort. Strakt ben lige under knæet.

      Comment


        Den skal kraftedme give gult den der
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Fallit. Sidste runde. Bold skudt direkte ind på arm op 3 meters afstand med 120 kmt. Straffe. Denne runde. Strakt bentackling lige under knæet hensynsløst. Gult kort. Wtf.

          Comment


            Er godt nok træt af JS i midterforsvaret. Han står og kigger fodbold. Heldigt at vi har en vågen målmand.

            Comment


              Dejligt at se en så godt lønnet forsvarsspiller som Skjelvik også kan dække ligeså godt op når han spiller i midterforsvaret, som på backen…….

              Bjørn Westrøm : istedet for at sælge vores forsvarsspillere, så tænker jeg at der her er et fokus område evt ?

              Comment


                Det siger noget om hvor meget vores defensiv sejler når kommentatorerne begynder at sammenligne AK med Dennis Bergkamp.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                  Er godt nok træt af JS i midterforsvaret. Han står og kigger fodbold. Heldigt at vi har en vågen målmand.
                  Det plejer han uanset hvor han spiller

                  Comment


                    Ærgerligt Jebali ikke har noget kvalitet at sætte op. Sander er godt nok sløv.

                    Comment


                      Jeg synes alle spiller ok. Tak for det. Men vi skal jo have mål.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Pyyha A.K er heldigvis A.K
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Jeg tænker Fenger skal have de første 10 min. Af 2. Halvleg Så må Charly ind
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Jeg synes alle spiller ok. Tak for det. Men vi skal jo have mål.
                            12-7 i afslutninger i Horsens favør er ikke godkendt. Vi bliver kun reddet af, at vi har fået en bedre målmand.
                            Jeg synes ikke, at der er meget der tyder på at vi vinder den her.

                            Comment


                              godkendt 1 halvleg. Vi startede klart bedst de første 10-12 min

                              siden har det været mere lige - men klart de største chancer til horsens, vi er nok heldige med 0-0 stadig.

                              - lidt skræmmende hvor vigtig jebali åbenbart er for os, ikke holdbart i længden hvis holdet falder sammen når han ikke er klar

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                                12-7 i afslutninger i Horsens favør er ikke godkendt. Vi bliver kun reddet af, at vi har fået en bedre målmand.
                                Jeg synes ikke, at der er meget der tyder på at vi vinder den her.
                                Enig, der var gode perioder, men også perioder hvor spillerne løber rundt som hovedløse høns.

                                Comment

                                Working...
                                X