Annoncering

Collapse
No announcement yet.

AK trøje fra kamp mod agf i februar 2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    AK trøje fra kamp mod agf i februar 2016.

    Jeg har sammen med nogle andre trøjer, købt denne som skulle være brugt i kampen med #tropådet på maven.
    Er der nogen der er interesseret i den og hvilken pris kan den gå for?

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBVan Se indlæg
    Jeg har sammen med nogle andre trøjer, købt denne som skulle være brugt i kampen med #tropådet på maven.
    Er der nogen der er interesseret i den og hvilken pris kan den gå for?
    Nok cirka 20 ører.
    Jeg byder 25 ører!

    Mon ikke der er enighed om at en sådan side her ikke skal være en salgsside?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #3
      Bare lige en reminder til dem der ikke allerede har fundet funktionen, saa kan man let smide en bruger paa en ignorer liste, saa naar du er logget ind ser du ikke de dumme indlaeg som aabenlyst er lavet af en person med en meget lav IQ.

      1. Klik paa dit brugernavn i toppen af siden ude til hoejre.
      2. Klik paa "user settings" og derefter klik paa den tab der hedder "account" eller klik her for direkte link https://forum.ob.dk/settings/account
      3. Scroll ned i bunden af siden og indsaet navnet på den bruger du gerne vil ignorer, for eksempel kan man skrive "entusiastens" i feltet og du vill ikke laengere se indhold fra denne bruger naar du er logget ind.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Nok cirka 20 ører.
        Jeg byder 25 ører!

        Mon ikke der er enighed om at en sådan side her ikke skal være en salgsside?
        Mon ikke der er enighed om at det har du ikke en skid at skulle have sagt om?
        Last edited by Leander; 18-08-2022, 15:56.

        Comment

        Working...
        X