Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Monrad
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige... ALT hvad der er galt i OB blev atter udstillet. Ingen sammenhæng, ingen rygrad, no nothing. Vi skulle ha tabt 12-6. Vi har en målmand, der svinger så gevaldigt, at man knap nok fatter det. Vi har backer, der ser trætte ud efter en time, ja et helt hold, der gisper efter vejret da kampen var slut. Jeg er simpelthen målløs. Det hold rykker ned.

MvH ChrisOB
    Fuldstændigt rigtigt

Leave a comment:

• Monrad
    replied
    Status efter 2 kampe :

OB er blevet udspillet på stort set alle parametre af 2 sekunda hold eller som helt sikkert skal slåes hvis man vil i top 6. Vi kan stadigt ikke skabe chancer i åbent spil med mindre det er på kontra, som alle hold helt ned i serie 6 kan finde ud af.

Vi ser enormt svage ud fysisk (Michelson især) og på fart (Okosun) som efterlader et udtryk uden tempo og dynamik.

Generelt set mangler der bare grundlæggende kvalitet og hele linjen hvis målsætningen ikke er nedrykning som pilen peger meget konsekvent på nu.

Ydermere så kan træneren ikke længere fredes. Han er ansvarlig for bl.a det taktiske på dagen, hvilket er tabt to gange i træk nu, samt taktiske ændringer/indskiftninger m.m som kan ændre kampbilledet, hvilket også er fejlet BIG TIME ligeledes to kampe i streg.

Det mest bekymrende er, at jeg ikke engang tror vi rykker op igen med det samme med dette hold.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Tænk, at man kan øve sig så længe, skifte så mange spillere og alligevel blive ved at lave de samme fejl både taktisk og personligt.

Det er afsindigt.
    Hvis jeg bliver sat til at øve mig i at kunne jonglere 500 gange med bolden, så vil jeg også fejle igen og igen, da jeg ganske enkelt ikke magter det ... heller ikke med en del øvelse.
    Det er det samme når spillere på topniveau laver kontinuerlige fejl, det er på grund af manglende evner og derfor ekstremt logisk Bo :).
    Det er jeg med på at du nok godt ved, men det virker bare ikke helt sådan i det du skriver der :)?

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Vores midtbane melder sig også helt ud af kampen i anden halvleg.
    Det blev rigtig skidt da Kadrii og Frø gik ud. Ikke at Frø strålede, men noget ændrede det da

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    1 point - og det skal vi da være glade for....men når man kommer foran 2-0 så skal man kunne køre den hjem (især hvis man seriøst mener man er top 6 materiale) det formår vi selvfølgelig bare overhovedet ikke.
    Randers var bedst i 1. halvleg - vi var effektive. Da de skifter 3 i anden halvleg kommer de virkeligt ovenpå

Bernat har flere rigtigt gode redninger - men desværre laver han stadig alt for mange fejl

Hvis Bjørn mener vi skal i top 6 skal der hentes kvalitet ind til det forsvar. Jebalis bror tvivler jeg (stærkt) på er nok - og tør man satse på at ivancevics ben holder en hel sæson? Der er desværre nogle glasbens tendenser, og så hjælper det jo ikke meget at han er god når han spiller
    Vores midtbane melder sig også helt ud af kampen i anden halvleg.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    1 point - og det skal vi da være glade for....men når man kommer foran 2-0 så skal man kunne køre den hjem (især hvis man seriøst mener man er top 6 materiale) det formår vi selvfølgelig bare overhovedet ikke.
    Randers var bedst i 1. halvleg - vi var effektive. Da de skifter 3 i anden halvleg kommer de virkeligt ovenpå

Bernat har flere rigtigt gode redninger - men desværre laver han stadig alt for mange fejl

Hvis Bjørn mener vi skal i top 6 skal der hentes kvalitet ind til det forsvar. Jebalis bror tvivler jeg (stærkt) på er nok - og tør man satse på at ivancevics ben holder en hel sæson? Der er desværre nogle glasbens tendenser, og så hjælper det jo ikke meget at han er god når han spiller
    Ved ikke med BP. Tror han er for dårlig og indstilling er ikke alt. Men vi har en dårlig VB, en HB som ikke kan dække op. En KL der ikke kan bruge sin fysik. Og HC er vel nærmest som ham Karius.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

Der dukkede jo 7.500 og til premieren, og de sidste sæsoner har tilskuertallet også været fint. Måske en rigtig boykot burde være på sin plads "Keine Leistung - Keine Fans"!
    Kunne faktisk være fedt

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige... ALT hvad der er galt i OB blev atter udstillet. Ingen sammenhæng, ingen rygrad, no nothing. Vi skulle ha tabt 12-6. Vi har en målmand, der svinger så gevaldigt, at man knap nok fatter det. Vi har backer, der ser trætte ud efter en time, ja et helt hold, der gisper efter vejret da kampen var slut. Jeg er simpelthen målløs. Det hold rykker ned.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Ja, men ikke mange hopper på den mere
    Der dukkede jo 7.500 og til premieren, og de sidste sæsoner har tilskuertallet også været fint. Måske en rigtig boykot burde være på sin plads "Keine Leistung - Keine Fans"!

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Der var mirakelet i Madrid. Det er også et mirakel vi får point her. Faktisl dumper alle 5 i forsvaret. Då ellets godt ud forvHC i 75 min

Leave a comment:

• Leander
    replied
    [QUOTE=tOrnBjerg;n301501]Der var mirakelet i Madrid. Det er også et mirakel vi får point her. Faktisl dumper alle 5 i forsvaret. Då ellets godt ud forvHC i 75 min[/QUOTE]

Synes nu også han havde mange ringe aktioner i starten af kampen, hvor han bokser forbi bold og kommer dårligt ud i flere omgange, de koster bare ikke.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Alm og Nordsjælland-folkenes aftryk i OB ender med at blive en naiv spillestil med en trup som slet slet ikke er gode nok til ikke at skulle tænke kynisk og resultatorienteret som det første. Hvad fanden er det vi har gang i?! Hvornår gå alvoren op for dem?
    Hjortebjergeffekten

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Hold da op. De sidste 20 minutter var jo katastrofalt dårlige. Det er vildt at vi kan føre 2-0 så langt inde i kampen, og så skal vi alligevel være glade for at få 1 point fordi Randers brænder så mange store muligheder

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Problemet er at det åbenbart er gratis at lyve os til top 6 hver sæsonstart uden det har konsekvenser...
    Det er vel kun en løgn for dem som vælger at tro på den?
    Der bliver forhåbenligt færre og færre af de blåøjede.

Leave a comment:

Working...
X