Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Club Carlsberg 1887 er i salg!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Club Carlsberg 1887 er i salg!

    Så har vi åbnet for salget af Club Carlsberg 1887!

    Find linket og info i artiklen!

    :-)

    Odense Boldklub

    #2
    Der må da være en fejl i systemet?!

    Jeg var til samtlige hjemmekampen i sidste sæson og skulle derfor kunne købe til 395,- kr. igen i år.
    Men når jeg går til betaling, står der, at det koster 445,- kr.

    Andre, der oplever det samme?!

    Comment


      #3
      har samme problem..

      Comment


        #4
        Jeg fik en mail med et link i - og vupti, nu er der købt kort til 395 :-)



        Oprindeligt indsendt af lp1976 Se indlæg
        Der må da være en fejl i systemet?!

        Jeg var til samtlige hjemmekampen i sidste sæson og skulle derfor kunne købe til 395,- kr. igen i år.
        Men når jeg går til betaling, står der, at det koster 445,- kr.

        Andre, der oplever det samme?!

        Comment


          #5
          Jeg har også samme problem...

          Comment


            #6
            Hej!

            Først og fremmest tak for opbakningen! Vi kan se, at der er mange, der har fået til den rigtige pris, så vi undersøger naturligvis problemet.

            Det er vigtigt, at du har brugt linket i den mail, der er henvendt til jer med 16 kampe, men uanset hvad kommer du selvfølgelig ikke til at betale mere end 395 kroner.

            Odense Boldklub

            Comment


              #7
              I den mail, jeg har fået, står der også, at jeg kan købe til 395,- kr.
              Når jeg klikker på linket, skal jeg logge ind og så kommer prisen 445,- kr.

              Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
              Hej!

              Først og fremmest tak for opbakningen! Vi kan se, at der er mange, der har fået til den rigtige pris, så vi undersøger naturligvis problemet.

              Det er vigtigt, at du har brugt linket i den mail, der er henvendt til jer med 16 kampe, men uanset hvad kommer du selvfølgelig ikke til at betale mere end 395 kroner.

              Odense Boldklub

              Comment


                #8
                Jeg har samme problem - har brugt link fra mail, har forsøgt at logge ud også ind igen med club ob. Stadig 445 kroner :(

                Comment


                  #9
                  Jeg vil gerne bede alle, der har haft vanskeligheder om at forsøge igen - nu skulle det gerne virke for alle med 16 kampe, så I får den rigtige pris - meld gerne tilbage! :-)

                  Odense Boldklub

                  Comment


                    #10
                    Står der også 445 når I går videre til betaling? Jeg kunne godt se prisen på 445, men det var bare en reklame ovenfor bestilling/betalingsvinduet.

                    Comment


                      #11
                      Det virker her nu

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Jeg har samme problem - har brugt link fra mail, har forsøgt at logge ud også ind igen med club ob. Stadig 445 kroner :(
                        Jeg kunne ikke med min computer (windows 7 og chrome) - men da jeg forsøgte med min mobil kunne den godt genkende mig, så jeg kunne købe det til 395,-

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
                          Jeg vil gerne bede alle, der har haft vanskeligheder om at forsøge igen - nu skulle det gerne virke for alle med 16 kampe, så I får den rigtige pris - meld gerne tilbage! :-)

                          Odense Boldklub
                          Jeps - virker her nu :-)

                          Comment


                            #14
                            Virker også fint for mig nu

                            Comment


                              #15
                              Happy happy!!! :-)

                              Odense Boldklub

                              Comment

                              Working...
                              X