Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vb - ob 21.05.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

    Men stadig den hjemme mod Sønderjyske hvor han sparker den ud til Frederiksen.

    Er der skjelvik der bare står og kigger. Frederiksen får virkelig tid til at sparke den flot ind, uden en eneste aoB forsvare presset ham. Også selvom obs forsvar var tæt på Frederiksen. Men de gjorde intet
    Nu siger du at han står og kigger, det er faktisk ikke korrekt.
    JS går faktisk to-tre skridt tilbage efter at Frederiksen har fået bolden så han får både mere tid og mere plads end han burde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Det ændrer ikke på, at det er en klokkeklar fejl fra Bernats side, der ene og alene skyldes ham selv. Det andet er rigtigt nok, men der havde jo ikke været nogen situation, hvis ikke Bernat havde klokket i det til at starte med.

      Jeg er med på, at man altid vil lede efter formildende omstændigheder; det er bare sådan lidt det, jeg vil kalde lorte-polering. Bernat har, både objektivt og subjektivt ikke været lige så god i foråret, som han faktisk var i efteråret. Det gælder sådan set på alle parametre:

      Sikkerheden med bolden både ved fødderne og i hænderne har været nedadgående, og et par af dem har både direkte og indirekte ført til indkasserede mål. Det synes jeg er indiskutabelt.

      Jeg vil stadig ikke afskrive Bernat, men det er klart. For at presset kan lettes på den unge mands skuldre, så skal han præstere noget stort. Passende i overmorgen. Ellers vil der fortsat blive sat spørgsmålstegn ved ham, og det synes jeg er helt fair. Han har allerede fået den lange snor, som en ung spiller af egen avl skal ha', men vi skal, som BW har sagt det; ikke være sentimentale. Vi skal kynisk se på om de spillere, vi har gør holdet bedre. Vi skal gøre det, og har faktisk også gjort det med Kasper Larsen og JJ. Jeg synes ingen af dem har gjort vores hold bedre.

      Det er intet personligt. Og ingen her ønsker mere, at de her drenge lykkes. Men det kan ikke blive ved. Hvis der sker noget torsdag, så skal vi have en ny målmand. For hverken Bernat eller os er tjent med at presset bare bliver større og større, til det punkt, hvor det bare vil gøre ondt værre. Måske han endda kan finde inspiration i at blive sat af. Få ladet batterierne op og så gå ud for at vise omverdenen, at nok har jeg har lavet fejl, men jeg fortjener ikke prædikater som "dårligste målmand i ligaen" fra Københavnstinker og en plads på årets flophold på BT.

      Den eneste måde at lukke munden på kritikkerne på er at gå ud for at modbevise dem. Og i den henseende hjælper det imo IKKE at nurse spillerne. De er ikke i en børnehave; de er i et eliteniveau; og dér skal man kunne tage kritikken, og så vende det til en motivation. Scenen er din Hans Christian. Luk munden på kritikkerne. På Københavnstinker. På mig. På Stig Tøfting. På BT.

      MvH ChrisOB
      Men det ændre stadig ikke på. At forsvaret kunne have afværget den mod Sønderjyske ved at gå ind i Frederiksen istedet for at stå og kigge bold.

      Ja Bernat har lavet fejl. Og nogle store.

      Men forsvaret har sejlet i denne sæson.

      Tænk på hvor let vores modstandere kommer til skud, fordi vores forsvars spillere sejler.


      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

        Men det ændre stadig ikke på. At forsvaret kunne have afværget den mod Sønderjyske ved at gå ind i Frederiksen istedet for at stå og kigge bold.

        Ja Bernat har lavet fejl. Og nogle store.

        Men forsvaret har sejlet i denne sæson.

        Tænk på hvor let vores modstandere kommer til skud, fordi vores forsvars spillere sejler.

        Det gjorde de også i efteråret, og dér var Bernat altså bedre end han er nu. Man kan altså imo ikke tørre hans fejl af på, at alle andre også begår og har lavet fejl.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Det gjorde de også i efteråret, og dér var Bernat altså bedre end han er nu. Man kan altså imo ikke tørre hans fejl af på, at alle andre også begår og har lavet fejl.

          MvH ChrisOB
          Næh. Men det utroligt :) han er ung og urutineret. De fejl vil komme. OC lavede også dumme fejl. Men det glemmer folk.

          Og prøv at se i flere kampe hvor Bernat har lavet fejl. Der har vi ikke vundet.

          Som der siges. Laver målmanden 1 drop og man taber 0-1. Så der hans skyld. Også selvom angriberen brænder 3 100% chancer.


          Og det har stadig en del at sige når Bernat aldrig har den samme 4 foran sig men der skiftes hele tiden. Og jo nu flere skud der kommer mod mål. Nu flere gange er muligheden for en fejl af målmanden og vi har ikke et forsvar der presser nok på når modstanderen kommer og de kan ofte uhindret skyde på mål.

          Og som en rutineret forsvars spiller. Der skal man gu hjælpe den unge målmand der står bag en

          Comment


            Bernat har lavet fejl i den her sæson.

            Jeg er personligt parat til at lade Vejle kampen være. Uden Tverskov og Mihajlo vil vores forsvar altid sejle, på den måde er det lidt en atypisk kamp.

            Jeg tror stadig på Bernat på målet og jeg tror også på Skjelvik som venstrestopper.

            Det er klart at vi skal have barberet nogen af de fejl væk, fordi de koster.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

              Næh. Men det utroligt :) han er ung og urutineret. De fejl vil komme. OC lavede også dumme fejl. Men det glemmer folk.

              Og prøv at se i flere kampe hvor Bernat har lavet fejl. Der har vi ikke vundet.

              Som der siges. Laver målmanden 1 drop og man taber 0-1. Så der hans skyld. Også selvom angriberen brænder 3 100% chancer.


              Og det har stadig en del at sige når Bernat aldrig har den samme 4 foran sig men der skiftes hele tiden. Og jo nu flere skud der kommer mod mål. Nu flere gange er muligheden for en fejl af målmanden og vi har ikke et forsvar der presser nok på når modstanderen kommer og de kan ofte uhindret skyde på mål.

              Og som en rutineret forsvars spiller. Der skal man gu hjælpe den unge målmand der står bag en
              OC lavede også fejl, ja; men ikke så store fejl, på så kort tid, som Bernat har gjort her. Men uanset, så er Bernat netop blevet udtaget til U-21 landsholdet, så helt skidt har det jo ikke været. Jeg håber han tager det som et kæmpe skulderklap og brænder banen af på torsdag. :-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Bernat har lavet fejl i den her sæson.

                Jeg er personligt parat til at lade Vejle kampen være. Uden Tverskov og Mihajlo vil vores forsvar altid sejle, på den måde er det lidt en atypisk kamp.

                Jeg tror stadig på Bernat på målet og jeg tror også på Skjelvik som venstrestopper.

                Det er klart at vi skal have barberet nogen af de fejl væk, fordi de koster.
                Jeg er bare bange for, at de fejl ikke bliver barberet væk. Forskellen på gode spillere og mindre gode spillere på dét niveau er netop mængden og størrelsen på fejlene. Så der er desværre en god mulighed for, at de fejl bare vil blive ved med at komme.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Jeg er bare bange for, at de fejl ikke bliver barberet væk. Forskellen på gode spillere og mindre gode spillere på dét niveau er netop mængden og størrelsen på fejlene. Så der er desværre en god mulighed for, at de fejl bare vil blive ved med at komme.

                  MvH ChrisOB
                  Jeg tror nu nok at Bernat skal blive en dygtig målmand, selvom fejlene også frustrerer mig, man skal passe på med at sammenligne ham for meget med OC, han er et ekstraordinært stort målmandstalent. Han skal blive bedre til at losse bolden ud af kommunen når det er nødvendigt og ikke gøre det smartere end det behøver at være og så skal han sørge for at få bolden under kontrol. I næste sæson kunne jeg godt tænke mig at han lagde på i at spille i feltet også.

                  I forhold til forsvaret så er konstellation der hedder

                  Mihajlo Skjelvik
                  Tverskov

                  Den bedste jeg har set i den her sæson. Skjelvik er rusten på positionen, men det er tydeligt at den fart han bidrager med gør os godt. Derudover er det også en erfaren herre at have i forsvaret, man ser jo også FCN hente erfarne stoppere ind og det skal vi jo også tænke ind i at vi har både Vestergaard og Slotsager på vej.

                  Alternativet er at vi skal ud og hente en erfaren venstrebenet stopper der også er hurtig og som kan spille bolden op fra baglinjen og de hænger ikke på træerne. Så der er jeg ikke færdig med Skjelvik i forsvaret.

                  Mihajlo, synes jeg bidrager med noget duelstyrke, noget Balkanpassion og også noget fart, jeg har ikke rigtig haft tid til at ligge mærke til hvor dygtig en boldspiller han er, og har heller ikke brug for at se det i pokalfinalen.

                  Tverskov har jeg argumenteret for længe skal ligge som bold spillende 6'er, jeg kan huske kampen mod Brøndby hvor jeg fik stryg for at ville spille ham på midten. Han taler for sig selv på den position og er vores vigtigste spiller samt vores akilleshæl og det bedste vi kan gøre er at uddanne en ung spiller til at kunne spille den position- Østrøm. Fordi hvis Tverskov smutter, så er det en massiv investering vi skal lave for at erstatte ham.

                  ​​​​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg tror nu nok at Bernat skal blive en dygtig målmand, selvom fejlene også frustrerer mig, man skal passe på med at sammenligne ham for meget med OC, han er et ekstraordinært stort målmandstalent. Han skal blive bedre til at losse bolden ud af kommunen når det er nødvendigt og ikke gøre det smartere end det behøver at være og så skal han sørge for at få bolden under kontrol. I næste sæson kunne jeg godt tænke mig at han lagde på i at spille i feltet også.

                    I forhold til forsvaret så er konstellation der hedder

                    Mihajlo Skjelvik
                    Tverskov

                    Den bedste jeg har set i den her sæson. Skjelvik er rusten på positionen, men det er tydeligt at den fart han bidrager med gør os godt. Derudover er det også en erfaren herre at have i forsvaret, man ser jo også FCN hente erfarne stoppere ind og det skal vi jo også tænke ind i at vi har både Vestergaard og Slotsager på vej.

                    Alternativet er at vi skal ud og hente en erfaren venstrebenet stopper der også er hurtig og som kan spille bolden op fra baglinjen og de hænger ikke på træerne. Så der er jeg ikke færdig med Skjelvik i forsvaret.

                    Mihajlo, synes jeg bidrager med noget duelstyrke, noget Balkanpassion og også noget fart, jeg har ikke rigtig haft tid til at ligge mærke til hvor dygtig en boldspiller han er, og har heller ikke brug for at se det i pokalfinalen.

                    Tverskov har jeg argumenteret for længe skal ligge som bold spillende 6'er, jeg kan huske kampen mod Brøndby hvor jeg fik stryg for at ville spille ham på midten. Han taler for sig selv på den position og er vores vigtigste spiller samt vores akilleshæl og det bedste vi kan gøre er at uddanne en ung spiller til at kunne spille den position- Østrøm. Fordi hvis Tverskov smutter, så er det en massiv investering vi skal lave for at erstatte ham.

                    ​​​​​
                    Mihajlo er stort set lige god med begge den og han kan sagtens føre bolden frem, i hvert fald imod bund 6.

                    Nu har man jo ikke rigtigt set ham mod top 6 da han var skadet.
                    Men er ret sikker på at han kan blive en god spiller for os fremad rettet.

                    Og vil hellere have en ny mand ind til forsvaret end have JS spilleende der.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Mihajlo er stort set lige god med begge den og han kan sagtens føre bolden frem, i hvert fald imod bund 6.

                      Nu har man jo ikke rigtigt set ham mod top 6 da han var skadet.
                      Men er ret sikker på at han kan blive en god spiller for os fremad rettet.

                      Og vil hellere have en ny mand ind til forsvaret end have JS spilleende der.
                      De øjeblikke hvor Mihajlo lige har fanget min opmærksomhed har det været i dueller hvor han er kommet forrest. Det er muligt at han kan spille med begge ben, men det er også muligt at det er et resultat af at det er det nye sort at have spillere der kan spille med begge ben og så melder man det ud, selvom det måske mere er ønsketænkning. Som sagt skal jeg lade det være usagt, før jeg lige har brugt mere tid på at se ham.

                      I forhold til JS, så synes jeg at det er meget tydeligt hvilke kvaliteter han bidrager med. Jeg synes ikke man på fair vis kan vurdere ham på baggrund af Vejle kampen, vores defensiv er bundet op på Tverskov og så løfter Mihajlo os også.

                      Han spiller en god kamp mod Sdrj, han har episoden ved Emil Frederiksen mål, hvor han skal ud og lukke ned for ham hvilket han ikke kommer, og det er min bekymring ved Skjelvik, fordi det er en automatisk ting at han skal ud og lukke ned der og de sidder der ikke og derfor mener jeg at han er rusten på positionen.

                      Når det er sagt så har jeg stadig svært ved at se at vi kan gå ud og hente noget bedre til positionen. Jeg kan ihvertfald ikke lige komme på noget og derfor tror jeg faktisk vi er bedst tjent med at køre

                      Mihajlo Skjelvik
                      Tverskov

                      Konstellationen ordentligt ind.


                      ​​​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        De øjeblikke hvor Mihajlo lige har fanget min opmærksomhed har det været i dueller hvor han er kommet forrest. Det er muligt at han kan spille med begge ben, men det er også muligt at det er et resultat af at det er det nye sort at have spillere der kan spille med begge ben og så melder man det ud, selvom det måske mere er ønsketænkning. Som sagt skal jeg lade det være usagt, før jeg lige har brugt mere tid på at se ham.

                        I forhold til JS, så synes jeg at det er meget tydeligt hvilke kvaliteter han bidrager med. Jeg synes ikke man på fair vis kan vurdere ham på baggrund af Vejle kampen, vores defensiv er bundet op på Tverskov og så løfter Mihajlo os også.

                        Han spiller en god kamp mod Sdrj, han har episoden ved Emil Frederiksen mål, hvor han skal ud og lukke ned for ham hvilket han ikke kommer, og det er min bekymring ved Skjelvik, fordi det er en automatisk ting at han skal ud og lukke ned der og de sidder der ikke og derfor mener jeg at han er rusten på positionen.

                        Når det er sagt så har jeg stadig svært ved at se at vi kan gå ud og hente noget bedre til positionen. Jeg kan ihvertfald ikke lige komme på noget og derfor tror jeg faktisk vi er bedst tjent med at køre

                        Mihajlo Skjelvik
                        Tverskov

                        Konstellationen ordentligt ind.
                        Nu er det jo ham selv der har meldt det ud.

                        Primært fordi han lå til venstre de år han spillede i forsvaret i Serbien.
                        Så tænker jeg at det passer meget godt og hvad jeg har set på tv, så sparker han boldene lige fint med højre og venstre fod.
                        Det er måske nemmere at se på tv, det ved jeg ikke. Men jeg er ret rolig med Mihajlo i midterforsvaret, han ligger jo også til venstre når han har spillet med KL i forsvaret og der gør han det også godt.

                        Mit problem ligger i at hvis en spiller i forsvaret ikke ved at man skal skubbe frem på en spiller så skal han ikke spille der.
                        Så må Bjørn ud og trylle og det tænker jeg fint at han kan.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Nu er det jo ham selv der har meldt det ud.

                          Primært fordi han lå til venstre de år han spillede i forsvaret i Serbien.
                          Så tænker jeg at det passer meget godt og hvad jeg har set på tv, så sparker han boldene lige fint med højre og venstre fod.
                          Det er måske nemmere at se på tv, det ved jeg ikke. Men jeg er ret rolig med Mihajlo i midterforsvaret, han ligger jo også til venstre når han har spillet med KL i forsvaret og der gør han det også godt.

                          Mit problem ligger i at hvis en spiller i forsvaret ikke ved at man skal skubbe frem på en spiller så skal han ikke spille der.
                          Så må Bjørn ud og trylle og det tænker jeg fint at han kan.
                          Nu tjekkede jeg lige og jeg kan kun finde steder hvor han "beskrives" som en spiller der kan spille med begge fødder.

                          ​​​​​Det er muligt at han kan spille med venstre, jeg skal prøve at være opmærksom på det.

                          Mihajlo har gjort det godt, men vi har set klart bedst ud når vi har startet med Skjelvik - Mihajlo i midterforsvaret. Det er på et tyndt grundlag for de har jo ikke spillet så mange kampe derinde sammen, men det giver os tydeligvis en del fart i vores bagkæde og det gør Tilgengæld øat vi kan skubbe længere op på banen og så åbner det for andre afleveringspassager frem i banen når vi spiller med Skjelvik på venstrestopperplads.

                          Og det er også derfor Skjelvik bliver udsat, du er nød til at spille et centerforsvar sammen og du er nød til at lade en spiller falde til i en position. Det skulle Mihajlo også.

                          Og derfor går Skjelvik heller ikke ud i Frederiksen i Sdrj kampen.

                          Björm må meget gerne bevise at jeg tager fejl og hente en hurtig, venstrebenet, erfaren stopper ind der kan spille op fra baglinjen, det ville ikke gøre mig noget.
                          ​​​​​

                          Comment

                          Working...
                          X