Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vb - ob 21.05.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Øv
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Svært at vinde med Jørgen, HC og KL

      Comment


        #78
        HVad er det dog for noget skidt målmands og forsvarsfodbold. Det tegner ikke godt for torsdag.

        Comment


          #79
          Aaaahrgh, Skjelvik!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Pissefed optakt til på torsdag
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81
              Nu skriver jeg ikke mere.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Pisse fedt med Slotsager.

                Bernat. Åh. Man er nok nødt til at overveje, om han koster for meget. Desværre.
                Men er der ikke Skjeldviks?

                Comment


                  #83
                  Jeg begynder at være rimelig nervøs for på Torsdag... Men første nederlag i hvad 11 kampe? Det er godkendt nok. Men med det spil vi spiller, så bliver vi løbet over ende på torsdag.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    HVad er det dog for noget skidt målmands og forsvarsfodbold. Det tegner ikke godt for torsdag.
                    Anden scoring gik vel helt alene på Skjelviks konto.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Få så CS hjem

                      Comment


                        #86
                        Den hedder forhåbentlig Ivancevic og Tverskov/KL på torsdag i midten. Synes egentlig Skjelvik har spillet sig op som CF, men det skal jeg lige love for at han fik smadret hurtigt igen.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Anden scoring gik vel helt alene på Skjelviks konto.
                          Det var en kombi af begge mål min kommentar var henvendt på :).

                          Comment


                            #88
                            Kom nu! Pølsemixmagien skal holdes i gang!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af MandenFraFyn Se indlæg
                              Jeg begynder at være rimelig nervøs for på Torsdag... Men første nederlag i hvad 11 kampe? Det er godkendt nok. Men med det spil vi spiller, så bliver vi løbet over ende på torsdag.
                              Ja jeg vil fastholde at det har været tåbeligt med de cirkus opstillinger. Vi kommer jo ikke på torsdag med et sammenspillet hold.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Den hedder forhåbentlig Ivancevic og Tverskov/KL på torsdag i midten. Synes egentlig Skjelvik har spillet sig op som CF, men det skal jeg lige love for at han fik smadret hurtigt igen.
                                Jørgen har noget fart, men ham og Frø er ofte helt væk mentalt. Mærkeligt hold.

                                Comment

                                Working...
                                X