Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Elstrup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lars Elstrup

    Jeg havde Lars Elstrup som min store OB idol i begyndelsen af halvfemserne, han var jo en notorisk målscorer og eneste medlem i Europamesterholdet fra 92 fra OB. Jeg ved om alle de skæve historier og begivenheder efter han forlod OB til sidst (sektmedlemskab, nøgen løb på Randers stadion etc.). Nu læste jeg idag i Fyens at han kommer ofte forbi Ådalen hvis holdet træner. Tror i, at Lars Elstrip kunne få en position i OBs træningssetup og at han kunne bidrage med noget? Jeg ved ikke i hvilken forfatning han er, men hvis OB vil blive kendt som en social engageret klub, så kunne det også være en idé at hjælpe ham lidt på benene igen. Forudsæt han selv er med på idéen. Måske han kunne også blive en del af ambassadørteamet. Jeg ved at denne tankegang vil dele vandene, men jeg synes det er værd at overveje.

    #2
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg havde Lars Elstrup som min store OB idol i begyndelsen af halvfemserne, han var jo en notorisk målscorer og eneste medlem i Europamesterholdet fra 92 fra OB. Jeg ved om alle de skæve historier og begivenheder efter han forlod OB til sidst (sektmedlemskab, nøgen løb på Randers stadion etc.). Nu læste jeg idag i Fyens at han kommer ofte forbi Ådalen hvis holdet træner. Tror i, at Lars Elstrip kunne få en position i OBs træningssetup og at han kunne bidrage med noget? Jeg ved ikke i hvilken forfatning han er, men hvis OB vil blive kendt som en social engageret klub, så kunne det også være en idé at hjælpe ham lidt på benene igen. Forudsæt han selv er med på idéen. Måske han kunne også blive en del af ambassadørteamet. Jeg ved at denne tankegang vil dele vandene, men jeg synes det er værd at overveje.
    Har du hørt podcasten med ham fra SFÅ?
    siden 1887

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      Har du hørt podcasten med ham fra SFÅ?
      Nej, det har jeg desværre ikke. Hvad handlede det om?

      Comment


        #4
        Han for måske en tår over tørsten mere end hvad Sundhedsstyrelsen anbefaler..

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Jeg havde Lars Elstrup som min store OB idol i begyndelsen af halvfemserne, han var jo en notorisk målscorer og eneste medlem i Europamesterholdet fra 92 fra OB. Jeg ved om alle de skæve historier og begivenheder efter han forlod OB til sidst (sektmedlemskab, nøgen løb på Randers stadion etc.). Nu læste jeg idag i Fyens at han kommer ofte forbi Ådalen hvis holdet træner. Tror i, at Lars Elstrip kunne få en position i OBs træningssetup og at han kunne bidrage med noget? Jeg ved ikke i hvilken forfatning han er, men hvis OB vil blive kendt som en social engageret klub, så kunne det også være en idé at hjælpe ham lidt på benene igen. Forudsæt han selv er med på idéen. Måske han kunne også blive en del af ambassadørteamet. Jeg ved at denne tankegang vil dele vandene, men jeg synes det er værd at overveje.
          Manden kæmper ja i årtier med sig selv og og om helbred. Ser ikke at man kunne binde ham ind i en professionel fodboldsetup. Hvis OB har en mulighed at støtte ham så ville det være fint, håber LE finder ro og fred med sig selv.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment

          Working...
          X