Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB- SønderjyskE optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Det er altid ærgerligt at se et talent være lige ved og næsten med førsteholdet, men jeg tror fortsat på det er velbegrundet Østrøm ikke har fået spilletid. Det er nærliggende at tænke han ikke har niveauet endnu, til det fodbold Alm vil spille. Det er formentlig også begrundet af at en så ung og uerfaren spiller skal have noget ekstraordinært rent fysisk og teknisk, hvis han skal ind foran mere rutinerede kræfter.
    Ville være fedt hvis der var en plan med Østrøm, hvis man ikke er god nok til at være 3-4 reserve så har man intet at gøre i truppen.
    Jeg har svært ved at tro han udvikler sig synderligt ved at sidde på bænken, eller spille de evigt ligegyldige reserveholds kampe
    Last edited by Magge; 15-05-2022, 13:34.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Ville være fedt hvis der var en plan med Østrøm, hvis man ikke er god nok til at være 3-4 reserve så har man intet at gøre i truppen.
      Jeg har svært ved at tro han udvikler sig synderligt ved at sidde på bænken, eller spille de evigt ligegyldige reserveholds kampe
      Jeg læste et sted, at der arbejdes med ham og at det er derfor han er ude af holdet. Kan ikke huske hvem eller hvor jeg læste det
      Last edited by tOrnBjerg; 20-05-2022, 09:16.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Jeg læste et sted, at der arbejdes med ham og at det er derfor han er ude af holdet. Kan ikke huske hvem eller hvor jeg læste det
        Han var da forrest i billede mht. Barfoed Group, så mon ikke der er en plan med ham ?

        Comment

        Working...
        X