Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 8.5.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd FCN-OB 8.5.2022

    Kom nu og fortsæt på den succesbølge! Ubesejret siden Pølsemix kom tilbage. Kom nu med de næste tre point!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Formationsskifte til 3-4-3. Virker mærkeligt i min verden.

    Comment


      #3
      Kløve kan kun overraske mig positivt. Men mon han shiner
      Last edited by tOrnBjerg; 08-05-2022, 13:12.

      Comment


        #4
        Det er et markant mere defensivt udgangspunkt end vi hidtil har spillet med, men jeg tror det kan blive nødvendigt rent taktisk for at modstå FCN defensivt. At det så vil amputere vores angrebsspil en del er en selvfølge. Så kontra bolde frem til angrebet når vi vinder bolden og så ellers undgå at lukke mål ind virker som AA's plan.

        Comment


          #5
          Kløve kløvet af albue.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
            Det er et markant mere defensivt udgangspunkt end vi hidtil har spillet med, men jeg tror det kan blive nødvendigt rent taktisk for at modstå FCN defensivt. At det så vil amputere vores angrebsspil en del er en selvfølge. Så kontra bolde frem til angrebet når vi vinder bolden og så ellers undgå at lukke mål ind virker som AA's plan.
            Ja og så måske sætte A kæden ind senere

            Comment


              #7
              Men det går normalt skidt når vi spiller defensivt.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Jeg vil hellere spille fodbold på et ryatæppe end på den såkaldte fodboldbane i Farum.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Jeg vil hellere spille fodbold på et ryatæppe end på den såkaldte fodboldbane i Farum.
                  Ja, en klub uden ægte fodboldbane og uden en rigtige fanscene.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Det klæder ikke os eller kampen at være så defensive, men det har til gengæld givet FCN svære betingelser og det er måske det der skal til, med den trup vi kan stille med fra start.

                    Comment


                      #11
                      20 min uden vi har været over midten. Kujon opstilling
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Jeg har set skildpadde væddeløb med mere tempo.

                        Comment


                          #13
                          Det lykkes ja fint at lukke ned deres hurtige folk med den kompakthed og defensiv tilgang til kampen vi har. Men om at sejre skal der scores mindst én gang og hidtil er vores offensive ikke med i kampen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Det godt nok ikke en lækker kamp at kigge på..

                            Comment


                              #15
                              Bernat for helvede - de fejl skal altså snart fjernes fra hans spil

                              Comment

                              Working...
                              X