Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Lort, så er der ingen grund til at se mere ..
    Herning den ene part i finalen
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Tilgengæld hvis vi kommer i finalen og kunne formå at vinde over FCM, så ville sejren blot være langt sødere ;P

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Tilgengæld hvis vi kommer i finalen og kunne formå at vinde over FCM, så ville sejren blot være langt sødere ;P
        100 % vil være det fedeste hold at vinde over.

        Især fordi jeg bor heroppe blandt de bønder. Har venner, kollegaer, tidligere kollegaer, familie , omgangskreds, og alt muligt andet som er fans af stort set alle hold i ligaen, Herning/Ikast fans stikker bare ud som værende de klart mest utålelige.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Men det gjorde vel også en finale sejr det sværere.

          Og så er det sgu lige meget om det er Sønderjysk Elitesport eller OB der kommer i finalen.

          Men f*ck jeg er nervøs for i morgen.

          Comment


            #35
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...hjaelp-i-1-div

            De er klar, håber vi også er.

            Comment


              #36
              Jeg håber på et clean sheet til HC i morgen

              Comment


                #37
                Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

                Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

                  Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
                  Enig. Og vi skal huske på, at selvom vi har set bedre ud på det seneste. Så møder FCM bare langt bedre modstand for tiden i mesterskabsspillet end vi gør. Det må unægteligt stille dem noget skarpere. Vi kan dog håbe at vores offensive profiler har fået en masse selvtillid på de seneste, og vi kan udnytte dette

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

                    Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
                    Jo men vel pokalens charme. Vinderen de seneste år ikke topholdene, og det satser vi på heller ikke blive tilfældet i år.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Enig. Og vi skal huske på, at selvom vi har set bedre ud på det seneste. Så møder FCM bare langt bedre modstand for tiden i mesterskabsspillet end vi gør. Det må unægteligt stille dem noget skarpere. Vi kan dog håbe at vores offensive profiler har fået en masse selvtillid på de seneste, og vi kan udnytte dette
                      Jeg syntes slet ikke det er lykkedes Bo at forløse dem. De var 9 point foran Fuck, men smed det. Den harmoni Bo skabte tror jeg er forsvundet. Pione er pt på niveau med Frø. Det er kun Isaksen, Drejer og Evander som er et stykke over os. På en god dag med et kikset Jørgen Hjørne vinder vi.

                      Comment


                        #41
                        Vi tabte ikke til fcm i den ger sæson, en sejr og en uafgjort. Så overhovedet ikke umuligt!
                        siden 1887

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Vi tabte ikke til fcm i den ger sæson, en sejr og en uafgjort. Så overhovedet ikke umuligt!
                          Den første kamp i Herning var det lidt heldigt at vi vandt, men i Odense havde vi fortjent sejren og var vel også tættest på.

                          Så kommer vi i finalen og får godt med striber på lægterne er det ikke afgjort på forhånd.

                          Men lad os nu lige kvalificere os til finalen først

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Vi tabte ikke til fcm i den ger sæson, en sejr og en uafgjort. Så overhovedet ikke umuligt!
                            Nej det eneste der skræmmer mig ved fcm er deres hjemmebane. Der har de skilt os ad rigtig mange gange gennem årene. I Odense mindes jeg en kamp tilbage i tiden med Alexander Sørloth, hvor vi fik røvfuld. Ellers er kampe imod fcm altid tætte kampe, og det har jeg også svært ved at se blive anderledes på neutral grund med 10.000-15.000 striwer på lægterne. Vi kan også drage den fordel vi måske også har draget de seneste to pokalfinaler vi har vundet. Fcm spiller finaler hver eneste weekend, og selvom det selvfølgelig også er en stor kamp for dem at spille en pokalfinale, så har de bare kampe lige nu, hvor der spilles for noget større, hvorimod vi har en række gratis kampe, hvor vi stille og roligt kan lade op til den største kamp i 10 år i klubben. Har vi spillere, hvor det måske lige strammer lidt i lårbasserne i de kommende kampe, så piller vi dem jo bare ud, uanset om det er Tverskov, jebali eller en anden essentiel spiller. Det har fcm slet ikke råd til som tingene ser ud nu og det er jo blandt de små ting, som kan afgøre den enkelte kamp.

                            meeeen først skal vi jo lige i finalen og sønderjyske har ikke lagt sig ned

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              Den første kamp i Herning var det lidt heldigt at vi vandt, men i Odense havde vi fortjent sejren og var vel også tættest på.

                              Så kommer vi i finalen og får godt med striber på lægterne er det ikke afgjort på forhånd.

                              Men lad os nu lige kvalificere os til finalen først
                              Ja det var et heldigt sejrsmål i Herning, men jeg synes faktisk, at vi fortjente sejren i den kamp.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                FSs startbud

                                ...............HC
                                Nico....KL...Ivancevic...Jørgen
                                ..Tverskov.......JJT
                                Sabbi....Jebali.......Sander
                                ............Max
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X