Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stort interview med Caglar Koycu - Agent for tre OB'ere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stort interview med Caglar Koycu - Agent for tre OB'ere

    Vi har lavet et stort interview med Caglar Koycu, der er agent for Jonathan Khemdee, Mathias Brems og Tarik Ibrahimagic.

    Han fortæller bl.a. om, hvor meget OB kunne have solgt Khemdee for, og hvor meget spilleren kunne have tjent, og at der var bud efter Ibrahimagic og Jebali i januar.

    Det er lidt langt, men læs det til ende. Det fortryder man ikke.

    Agent for tre OB'ere: Stort interview med Caglar Koycu - OBstruktion

    #2
    Nu skal man altid tage agenters udsagn med et gran salt...
    Men jeg må bare sige, at hvis OB har fået et helt reelt bud på 6 mio kr. for khemdee, og afvist, så stiller jeg mig uforstående.
    knægten kommer jo aldrig til at få chancen i OB, fordi OB er OB.
    Så hvad er det man vil.? Have 10 eller 15 for ham.?

    Det skuffer mig hvis Bjørn har været inde over sådan en afvisning, og jeg kan da blive urolig for, om fodbolddirektør og cheftræner har samme syn på, hvem der skal være i betragtning til førsteholdet.

    Hvis du som ung skriver under på en kontrakt med OB, har du for det første ingen udsigt til spilletid. For det andet er du så også bundet til at blive i klubben indtil kontraktudløb, så klubben kan opfylde sin målsætning om egen avl i truppen.

    Nogen vil nok sige, hvis du er god nok, spiller du også. Det er jeg ikke så sikker på gælder, og helt sikkert er i hvert fald, at man ikke får mulighed for at blive god nok ved hjælp af førsteholdskampe.


    Comment


      #3
      Synes det er dårlig stil at omtale Jebalis situation, når han ikke er i stald ved CK.

      Forhandlingsdetaljer for egne spillere burde han også holde for sig selv.

      Har på fornemmelsen at arbejdsfordelen på 5% og 95% er lige modsat fordelt

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Nu skal man altid tage agenters udsagn med et gran salt...
        Men jeg må bare sige, at hvis OB har fået et helt reelt bud på 6 mio kr. for khemdee, og afvist, så stiller jeg mig uforstående.
        knægten kommer jo aldrig til at få chancen i OB, fordi OB er OB.
        Så hvad er det man vil.? Have 10 eller 15 for ham.?

        Det skuffer mig hvis Bjørn har været inde over sådan en afvisning, og jeg kan da blive urolig for, om fodbolddirektør og cheftræner har samme syn på, hvem der skal være i betragtning til førsteholdet.

        Hvis du som ung skriver under på en kontrakt med OB, har du for det første ingen udsigt til spilletid. For det andet er du så også bundet til at blive i klubben indtil kontraktudløb, så klubben kan opfylde sin målsætning om egen avl i truppen.

        Nogen vil nok sige, hvis du er god nok, spiller du også. Det er jeg ikke så sikker på gælder, og helt sikkert er i hvert fald, at man ikke får mulighed for at blive god nok ved hjælp af førsteholdskampe.

        Enig, hvis de tilbød 6 mil, så ville det være fint, evt kombineret med noget videresalgs klausul.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Synes det er dårlig stil at omtale Jebalis situation, når han ikke er i stald ved CK.

          Forhandlingsdetaljer for egne spillere burde han også holde for sig selv.

          Har på fornemmelsen at arbejdsfordelen på 5% og 95% er lige modsat fordelt
          Det giver overordnet set et billede af en utroligt uprofessionel agent. Men det var vel også det indtryk, man havde ift. Fengers første forlængelse i sin tid.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det giver overordnet set et billede af en utroligt uprofessionel agent. Men det var vel også det indtryk, man havde ift. Fengers første forlængelse i sin tid.
            Det kan godt være, at han har licens som agent (hvilket han sagde var nemt at få), men professionel er han ikke.

            Tvivler på, at han har et stort netværk, men snarere store talegaver. Hans hjemmeside blander agentjobbet med cafeer og udlejningsejendomme samt kun er på dansk.

            Intet om, hvad han kan tilbyde spillere/klubber, hvem han har i stalden m.m. Kun links til sine cafeer...

            Hvis han er så god, burde han vel have sin ven, Kadrii, som klient (eller det er garanteret for ikke at blande privat- og arbejdsliv)

            Comment


              #7
              Helt ærligt, ville ikke arbejde tilsammen med en agent som udtaler sig om kontrakter og forhandlinger i offentligheden på den måde. Så tager der ret roligt med en afvisning af 900000 Dollar for Khemdee. Tror mere på eventyrfortælling af agenten som vil præsentere sig som superagent end på endnu en brøler mere af OB. Der ville ja være hamrende trist hvis det ville være sandt at afvise så mange penge for en ung spiller som sjældent finder vejen med i truppen under kampdage.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Jeg ville ikke betro ham med selv det mindste ansvar for noget som helst.

                Han bekræfter alle fordomme om… mange ting.

                Oplysningerne i interviewet skal nok tages med mængder af salt.

                Comment

                Working...
                X