Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Sdr.JyskE-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Sdr.JyskE-OB

    FS går med denne opstilling

    ................Bernat
    Mickelson.......KL..JT..........King
    ......Okosun..........JJT
    ...Sabbi....Breum.....Sander
    ..............Max
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Flabet at sætte både Kadrii og Jebali af. Problemet er bare, at Max Fenger også i den grad mangler slutprodukt…

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
      Flabet at sætte både Kadrii og Jebali af. Problemet er bare, at Max Fenger også i den grad mangler slutprodukt…
      Vel ikke fladet at sætte Jebali af, når han har karantæne
      Men sikke en kamp. En sejr kan virkelig give ro og selvtillid til holdet.
      Gætter på 0-2 med Max som dobbelt målscorer

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        Flabet at sætte både Kadrii og Jebali af. Problemet er bare, at Max Fenger også i den grad mangler slutprodukt…
        Jebali har karantæne.

        Det er sandt med Fenger, men han har heller ikke spillet kontinuerligt. Sidst han fik lang snor på 9eren - da han slog igennem i OB - gik det jo ret godt.

        Han har fortjent chancen. Til sommer må vi gøre status, og mon ikke en ny 9er er højt på ønskelisten der.

        Comment


          #5
          Fair nok Fenger får chancen, men jeg tror vi får mest ud af kontinuiteten deroppe. Uanset hvem man foretrækker er problemet at få sat vores forreste mand i scene. I den henseende har forreste mand selvfølgelig også et ansvar, men spillerne bagved har nok også bedst af at spille med den samme foran, så man kan få indarbejdet nogen mekanismer.

          Ellers kunne jeg læse Sønderjyske mangler kornvig, banggaard, Eske og Thomsen. Berggren og Sanneh forventes også at sidde ude, da de ikke var med i deres sidste kamp. Der er basis for HH kan få et ganske habilt hold at arbejde med, men til den her kamp er det altså en nedrykker vi møder og det skal give os tre point.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS går med denne opstilling

            ................Bernat
            Mickelson.......KL..JT..........King
            ......Okosun..........JJT
            ...Sabbi....Breum.....Sander
            ..............Max
            Forventet og acceptabel opstilling, ud fra forudsætningerne.
            Dejligt at Breum står foran Kløve og at King står foran Jørgen.
            Helt fair Max får chancen.

            Vi har vidst ikke vundet mange år i Haderslev. Ku være meget vigtigt at gøre det i dag.

            Comment


              #7
              JJ roser Okosun:
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ik-outstanding
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Det er sgu også fortjent.

                Jeg håber, de har trænet hjørnespark hele ugen. Ét til kort hjørne med Okosun i feltet, og jeg spænder min revolver!

                Comment


                  #9
                  Nu er hvedebrødsdagene overstået, og de to første "gratis" kampe mod FCK og FCM har kastet et point af sig. Nok det vi i bedste fald kan forvente. Spillet har, så vidt jeg har kunnet se, været godt. Og bedre end længe set.
                  Og hvad så nu? Jo, de næste kampe er ret afgørende, ikke blot for, hvordan denne sæson vil blive, men også for, hvordan vi (i hvert fald jeg) kommer til at se holdet performe i den kommende tid. Et svækket SE er et hold, vi skal slå. Derefter venter så AAB og VB. Fire sejre har vi indtil videre i denne sæson. To sejre og en uafgjort i de sidste tre kampe i grundspillet bør være et krav, hvis vi skal hæve os bare lidt over middelmådigheden. Og hvis vi skal tage spændingen ud af det kommende nedrykningsspil på et tidligt tidspunkt.

                  Comment


                    #10
                    Denne kamp er noget af en lakmusprøve. Det har i årevis været vanskeligt for skiftende hold at spille godt mod de dårligere hold.
                    Det er selvfølgelig vigtigere at slå Sønderjyske i pokalen men vi skal også vinde i dag.
                    Jebali er et stort tab.
                    Jeg er spændt på om Fenger kan levere. Havde hellere set Sabbi forsøge sig der.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det er sgu også fortjent.

                      Jeg håber, de har trænet hjørnespark hele ugen. Ét til kort hjørne med Okosun i feltet, og jeg spænder min revolver!
                      Hørt hørt hørt. Krogh kan godt pakke det der Nordsjælland-fis langt væk. Han skaber så meget kaos derinde, at vi skal forsøge at gøre ham farlig hver gang vi kan.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                        Nu er hvedebrødsdagene overstået, og de to første "gratis" kampe mod FCK og FCM har kastet et point af sig. Nok det vi i bedste fald kan forvente. Spillet har, så vidt jeg har kunnet se, været godt. Og bedre end længe set.
                        Og hvad så nu? Jo, de næste kampe er ret afgørende, ikke blot for, hvordan denne sæson vil blive, men også for, hvordan vi (i hvert fald jeg) kommer til at se holdet performe i den kommende tid. Et svækket SE er et hold, vi skal slå. Derefter venter så AAB og VB. Fire sejre har vi indtil videre i denne sæson. To sejre og en uafgjort i de sidste tre kampe i grundspillet bør være et krav, hvis vi skal hæve os bare lidt over middelmådigheden. Og hvis vi skal tage spændingen ud af det kommende nedrykningsspil på et tidligt tidspunkt.
                        Vi er vel mere svækket, så det er vel breden af truppene der afgør det.
                        et point så er der laaang vej for Haderslev. Så må de kæmpe med Vejle og FcNs Ford agtigt samlebånd.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                          Nu er hvedebrødsdagene overstået, og de to første "gratis" kampe mod FCK og FCM har kastet et point af sig. Nok det vi i bedste fald kan forvente. Spillet har, så vidt jeg har kunnet se, været godt. Og bedre end længe set.
                          Og hvad så nu? Jo, de næste kampe er ret afgørende, ikke blot for, hvordan denne sæson vil blive, men også for, hvordan vi (i hvert fald jeg) kommer til at se holdet performe i den kommende tid. Et svækket SE er et hold, vi skal slå. Derefter venter så AAB og VB. Fire sejre har vi indtil videre i denne sæson. To sejre og en uafgjort i de sidste tre kampe i grundspillet bør være et krav, hvis vi skal hæve os bare lidt over middelmådigheden. Og hvis vi skal tage spændingen ud af det kommende nedrykningsspil på et tidligt tidspunkt.
                          Det må i sandhed være i Alm’s interesse hurtigt at aflive nedrykningssnakken, så han kan få bundet sløjfer på endnu flere af de løse ender, i kampe; hvor der er råd til at prøve ting af. Selvom ham og BW angiveligt svinger; så tyder BW’s kynisme på at der ikke er lang snor, hvis vi hænger fast i plads 8-10 dyndet når vi kommer et stykke ind i efteråret 2022.
                          Et step han kan være med til at tage, er at hæve bundniveauet. Nu har vi spillet helt lige op med de to tungeste drenge i klassen, det har vi vist vi har kunne før. Tidligere har vi sågar også smadret i hvert fald fck, så intet nyt der. Det nye vil være at vi tager det fine spil med på en mere ucharmerende tur til eksempelvis haderslev. Alt for ofte har vi vist de her fine tendenser, men så møder vi de her mindre klubber som kommer med en anden fysik; der lige laver et frispark eller to mere end de store og er 1 minut omkring hvert indkast. De får os ned på deres niveau og får på den måde spillet over på deres præmisser og til sidst skal vi prise os lykkelige for at Bernat måske har reddet os et point. Det er set så mange gange at vi simpelthen ikke evner at få kampe over på vores præmisser når vi møder hold vi potentielt er bedre end. Den opgave har Alm og vi kan se de her hold som sønderjyske og Vejle står klar, hvis vi bare daler til 90% AGF fik blot en heldig sejr, fordi sønderjyskes keeper ramte hans værste dag i sin karriere og Vejle slog dem fuldt fortjent. Ikke fordi hverken sønderjyske eller Vejle var noget særligt, men fordi AGF ikke var hvor de skulle være

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            FS går med denne opstilling

                            ................Bernat
                            Mickelson.......KL..JT..........King
                            ......Okosun..........JJT
                            ...Sabbi....Breum.....Sander
                            ..............Max
                            Den ramte de rigtigt på. Fornuftig nok opstilling, håber dog Ivancevic bliver klar snart.

                            Comment


                              #15
                              Som forventet:
                              HC
                              Mickelson Larsen Tverskov King
                              JJ. Okosun
                              Breum
                              Sabbi Fenger Svendsen
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X