Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ud fra hvad man sagde i SFÅ igår kommer der ændringer og Breum måske starter ude istedet for Sabbi.
    Men mon ikke AJA overtager pladsen ved siden af Tverskov? Ellers skal man jo prøve med Østrøm. Ved bare ikke om de ikke ligner hinanden lidt for meget
    hvis man på nogen måde stadig ser østrøm som potentiel midtstopper så skal han da prøves af nu - andet giver ikke megen mening. AJA er vel færdig til sommer så skulle vi nu ikke prøve at følge den der strategi lidt og give de unge chancen.

    Men tænker også det bliver AJA sammen med tverskov

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det er lige dele uretfærdigt og uforståeligt, hvis Sabbi spiller i stedet for Breum.

      Sander - Jebali - Breum viste relationelt arbejde, vi ikke har set længe.

      Skal Sabbi spille, så lad det være i stedet for BK.
      Er enig.
      Breum skal spille nu. Der vil givet vis komme en periode hvor han falder lidt i niveau, det sker for alle unge, men han skal i fast flow.
      Syntes ikke bk skal spille og måske er Sabbi mere skræmmende for FCM end Max, som de godt kan matche fysisk.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Er enig.
        Breum skal spille nu. Der vil givet vis komme en periode hvor han falder lidt i niveau, det sker for alle unge, men han skal i fast flow.
        Syntes ikke bk skal spille og måske er Sabbi mere skræmmende for FCM end Max, som de godt kan matche fysisk.
        BK bør bestemt ikke spille bedømt ud fra indsats. Spørgsmålet er, om man køber ind på fortællingen om, at han fortsat er en profil, der bare skal finde målnæsen igen.

        Det gør jeg ikke. For mig er det tydeligt, at han er over the hill. Mangler fart og styrke, over 30 år, flere alvorlige skader bag sig. Helt naturligt at niveauet ikke er der mere.

        Men jeg kan naturligvis tage fejl.

        Comment


          #19
          Hvis Aja og ikke østrøm spiller for Kasper, og sabbi spiller for Breum, så er vi kommet lige præcis 0 mm i vores nye satsning.
          Så er det gode gamle OB, som vi kender igen.

          Det ville være bevis for at de etablerede og dyre drenge skal spille.

          Overrask mig!

          Comment


            #20
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ikke-udfordret

            En gylden mulighed for at give Jørgen fuld tid, når nu han formentlig er slået af på backen - Han kan åbenbart spille midterforsvar sikkert ligeså stærkt som venstre back

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ikke-udfordret

              En gylden mulighed for at give Jørgen fuld tid, når nu han formentlig er slået af på backen - Han kan åbenbart spille midterforsvar sikkert ligeså stærkt som venstre back
              Måske overtolker jeg men læser det som om AJA spiller.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Måske overtolker jeg men læser det som om AJA spiller.
                Det tror jeg roligt du kan regne med - KL har vist været syg hele ugen så han er jo ikke klar og AJA har jo været valget hele sæsonen med de skader der har været.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Måske overtolker jeg men læser det som om AJA spiller.
                  Jeg tolker ligesom dig.
                  Mit indlæg var mere ironisk frustration, i forlængelse af, at de gamle og dyre skal spille uanset form og fremtidsudsigter i klubben.

                  Men igen, falliterklæring at spille Aja før østrøm, i den nuværende skadessituation.

                  Comment


                    #24
                    1 stk U14 og 1 stk U18 billet på RMN til dagens kamp bortgives.
                    Skriv personlig besked med e-mail ved interesse.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jeg tolker ligesom dig.
                      Mit indlæg var mere ironisk frustration, i forlængelse af, at de gamle og dyre skal spille uanset form og fremtidsudsigter i klubben.

                      Men igen, falliterklæring at spille Aja før østrøm, i den nuværende skadessituation.
                      I den seneste SFÅ podcast m. Tverskov og Slotsager beskrives det at vejen til cf ofte er lidt længere end mange andre positioner så det er næppe noget specielt problem i OB.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        BK bør bestemt ikke spille bedømt ud fra indsats. Spørgsmålet er, om man køber ind på fortællingen om, at han fortsat er en profil, der bare skal finde målnæsen igen.

                        Det gør jeg ikke. For mig er det tydeligt, at han er over the hill. Mangler fart og styrke, over 30 år, flere alvorlige skader bag sig. Helt naturligt at niveauet ikke er der mere.

                        Men jeg kan naturligvis tage fejl.
                        I så fald er du ikke ene om at tage fejl
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment

                        Working...
                        X