Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd. Randers - OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vi holdt de to mål. Jeg frygter Randers finder på noget smart så vi, igen, fårvi to meget forskellige halvlege.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
      Skejlvik spiller svagt. Han kan jo ikke forsvare! Jeg fatter ikke, hvad han kan.
      Ja Jørgen er ikke god.
      ny vb og tverskov i stedet for JJT på def midt, når tver er klar

      Comment


        #18
        2:0 foran efter første halvleg. Det havde vel de færreste forventet. Aron og Jebali er vores bedste. HC med lidt mere usikkerheder end sidst og Skjelvik bliver vel ikke mere begejstret om men der er ingen som falder igennem i dag.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Vi holdt de to mål. Jeg frygter Randers finder på noget smart så vi, igen, fårvi to meget forskellige halvlege.
          Enig! Kampbilledet skiftede allerede lidt de sidste ti min.

          Comment


            #20
            Men klasse opbakning fra de medrejsende OB fans. De ejer sgu Randers Stadion her til aften. Klasse

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Ja Jørgen er ikke god.
              ny vb og tverskov i stedet for JJT på def midt, når tver er klar
              Jeg håber mega meget på, at vi kan hente Christian Sørensen hjem fra Viborg.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

                Jeg håber mega meget på, at vi kan hente Christian Sørensen hjem fra Viborg.
                Ku være dejligt hvis det skete et eller andet. Men det tror jeg ikke der gør.
                vi har ham på en lang og angiveligt ret dyr kontrakt.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  Det er rigtig dejligt, men vi skal fortsætte med vores offensivspil og ikke stille os tilbage i anden halvleg. Pokalen skal være vores gulerod i næste år, så vi skal ikke tage for let på anden halvleg. Og så kunne jeg godt forestille at få Breum og Fenger på banen og skift Skjelvik ud.
                  Går vi i defensiven så holder KL, AJA og Jørgen ikke. Så fortsat angrib

                  Comment


                    #24
                    Lad nu for helvede være med at stille jer tilbage ….
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      Fuckin udueligt…..
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #26
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #27
                          Straffe og stolpe og vi er stadig foran med to! :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            lækker detalje af Frø, og smart nok ikke at skyde første gang bagefter - øv

                            Comment


                              #29
                              Nå okay så må Frø også med hælen
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #30
                                Aaaaargh, der var chancen for den tredje!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X