Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Nordsjælland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Jeg er lidt misundelig på den måde, de har grebet tingene an på i Randers. Typerne; trænerens kompromisløse holdning til spillestil; anskaffelsen af stærke angribere og Hammershøy-Mistrati, Lasse Berg Johnsen kombineret egen udviklede spillere på backerne; en enhed. BALANCE. Odey og Kamara mod Juel og Kasper Larsen? Yikes. Skjelvik mod Kallesøe? Det kan godt blive en bekostelig affære. Nullet holder vi næppe. Så er det bare spørgsmålet om vores offensiv-spillere rammer dagen. For så har vi en lille chance. Men jeg mener at vi på alle pladser er overmatchet af Randers. Jeg håber Thrandarsson, Bernat og Jebali kan gøre det for os.

    MvH ChrisOB
    Jamen de har bare et rigtig godt hold. læg dertil Kehinde som i min optik er blandt de mest undervurderede spillere i superligaen. Han laver måske ikke et hav af mål, men til gengæld er han enormt boldsikker. Han laver næsten ingen fejl, men spiller næsten altid fremad og er hele tiden undervejs. En fornøjelse af følge. Forhåbentlig ender de med at spare enkelte af dem mhp. at komme videre i europa, men selv når de gør det synes jeg fortsat de ser skarpere ud end os, netop fordi de har en balance. De vandt eksempelvis en europæisk kamp forleden uden Odey, Kamara, Kehinde og Mistrati i start-11'eren.

    Comment


      #92
      Kl og Jebali på ugens hold på Tv3

      Comment

      Working...
      X