Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    "- Luca kom hertil fra Dalum, og i OB har han udviklet sig fra at være en stationær 9’er til nu at være en bevægelig, fysisk stærk 9’er; der også er en vigtig spilstation. Det er sjældent, man kan have en angriber, som både er god til at komme ind i feltet og afslutte, men som også kan tage bolden til sig og være en vigtig opspilsstation. Han passer derfor perfekt til vores talent-ID, hvor han er bruttotypen på den store 9’er, som har sine spidskompetencer i det fysiske spil og i luften, siger Tonny Hermansen, der er Akademichef i OB og tilføjer:"

    Det er præcist den type af spiller OB mangler på toppen.

    Comment


      #17
      Jeg har set ham en del og jeg mener ikke i skal have de helt store forventninger til, han er tung og ikke teknisk dygtig, har vist okay afslutninger, men har ikke sådan scoret specielt mange mål på u19 og laver heller ikke oplæg i særlig grad.
      For mig at se for tung og uteknisk til topfodbold, Brock Madsen, er nok den nærmeste sammenligning.
      Men altså jeg tog jo fejl med Obbekjær, hvor jeg tænkte at overblik og teknik ville opveje den manglende fart, måske kan størrelse og styrke opveje den manglende teknik og hurtigheden.

      Jeg vil lige gentage at jeg ser Breum som et stort talent, så kan sagtens se jeres talenter når de er der, men de er ikke mange.
      Ser bold i morgen, sandsynligvis alle hold.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg har set ham en del og jeg mener ikke i skal have de helt store forventninger til, han er tung og ikke teknisk dygtig, har vist okay afslutninger, men har ikke sådan scoret specielt mange mål på u19 og laver heller ikke oplæg i særlig grad.
        For mig at se for tung og uteknisk til topfodbold, Brock Madsen, er nok den nærmeste sammenligning.
        Men altså jeg tog jo fejl med Obbekjær, hvor jeg tænkte at overblik og teknik ville opveje den manglende fart, måske kan størrelse og styrke opveje den manglende teknik og hurtigheden.

        Jeg vil lige gentage at jeg ser Breum som et stort talent, så kan sagtens se jeres talenter når de er der, men de er ikke mange.
        Ser bold i morgen, sandsynligvis alle hold.
        Yes nu tror jeg lidt mere på Luca

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg har set ham en del og jeg mener ikke i skal have de helt store forventninger til, han er tung og ikke teknisk dygtig, har vist okay afslutninger, men har ikke sådan scoret specielt mange mål på u19 og laver heller ikke oplæg i særlig grad.
          For mig at se for tung og uteknisk til topfodbold, Brock Madsen, er nok den nærmeste sammenligning.
          Men altså jeg tog jo fejl med Obbekjær, hvor jeg tænkte at overblik og teknik ville opveje den manglende fart, måske kan størrelse og styrke opveje den manglende teknik og hurtigheden.

          Jeg vil lige gentage at jeg ser Breum som et stort talent, så kan sagtens se jeres talenter når de er der, men de er ikke mange.
          Ser bold i morgen, sandsynligvis alle hold.
          Du er så forudsigelig.
          ​​​​……flot at DU ser Breum som et stort talent. Det betyder virkelig meget at du kan se det……noooooot!
          Last edited by OleKBH; 29-10-2021, 20:39.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Du er så forudsigelig.
            ​​​​……flot at DU ser Breum som et stort talent. Det betyder virkelig meget at du kan se det……noooooot!
            Til Ole, San og andre.

            Det er helt op til jer om I vil tro mig, jeg siger det kun som jeg ser det, fordi jeg rent faktisk SER ungdomsbold :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Altid spændende når de unge får senior kontrakt og 3 år må siges at indikere en eller anden form for tillid til knægten. Som type synes jeg umiddelbart at han passer langt bedre ind i Alms system end de øvrige angribere i truppen, så må vi se om niveauet er/bliver til at han kan gøre sig gældende på førsteholdet. Fortsæt det hårde arbejde Luca, Odense hepper på dig!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Til Ole, San og andre.

                Det er helt op til jer om I vil tro mig, jeg siger det kun som jeg ser det, fordi jeg rent faktisk SER ungdomsbold :).
                Jeg ser selv gerne en del ungdomsfodbold, og jeg kommer tit frem til nogle lidt andre konklusioner end dine. Hvad det skyldes, kan vi nok kun gisne om. Dog er det meget fint, du kan se, at Breum er et stort talent—det synes alle vi andre også, han er!
                Luca Kjerrumgaard kan blive en god gevinst for OB, hvis han kan fortsætte den flotte udvikling, han har været i gennem. Som spillertype passer han godt til den måde, OB gerne vil spille på. Den 3-årige kontrakt viser, at Tonny og ledelsen mener, der er noget potentiale i knægten.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Til Ole, San og andre.

                  Det er helt op til jer om I vil tro mig, jeg siger det kun som jeg ser det, fordi jeg rent faktisk SER ungdomsbold :).
                  Og det tror du ikke vi andre gør eller hvad?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Og det tror du ikke vi andre gør eller hvad?
                    Brugeren vil jo provokere dig. Det er det, der virker for ham.
                    Mød ham med stilhed, så vinder vi allesammen (undtagen ham)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Og det tror du ikke vi andre gør eller hvad?
                      Nogle få gør jo, men nej ... de fleste ser ikke ungdomsbold og nej jeg ønsker ikke at provokere, i så fald ville jeg jo gøre det ... men det kan VIRKE provokerende når jeg vurderer en af jeres spillere til ikke at have de bedste chancer på højeste niveau :).
                      Vi kan jo vende tilbage om 1-2 års tid, så vil det være mere klart om jeg har set rigtigt.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Brugeren vil jo provokere dig. Det er det, der virker for ham.
                        Mød ham med stilhed, så vinder vi allesammen (undtagen ham)
                        Bestemt ikke, er et meget ærligt menneske ... måske da jeg mistede min status som fan, for år tilbage, der kunne jeg nok finde på det, men ikke nu ... det fungerer ikke på et debatforum :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Bestemt ikke, er et meget ærligt menneske ... måske da jeg mistede min status som fan, for år tilbage, der kunne jeg nok finde på det, men ikke nu ... det fungerer ikke på et debatforum :).
                          Kender ikke din historik. Men det virker ikke til, at dine opdateringer er efterspurgte, så hvorfor bruge tid på det, hvis ikke du fandt morskab i ‘provokationer’.


                          Comment

                          Working...
                          X