Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Randers skal spille mod AZ alkmaar den 9 december, deres sidste kamp i EL gruppespillet, lad os håbe den bliver afgørende for dem.
    Ja det er det bedst tænkelige tidspunkt at møde Randers. Ingen tvivl om de pt er bedre end os, men de må simpelthen løbe ind i træthed med lidt skader til følge ovenpå alle de her kampe.
    ​​​​​​Fedt at vi får kamp nummer to, når nu man har valgt at kampene skal afgøres på den her måde som intet har med pokalbold at gøre.
    Jeg synes lodtrækningen er fin. Randers er som sagt ikke et hold jeg hellere ville møde på andre tidspunkter og samtidig får vi ekspederet enten fcm eller bøf ud, så vejen til finalen er banet, hvis vi ellers er dygtige nok til at slå Randers ud. Det bliver ikke let, men jeg tager sgu hatten af for Randers, hvis de kan spille europæisk, holde sig i top 6 og spille sig i semifinalen i pokalturneringen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Ja det er det bedst tænkelige tidspunkt at møde Randers. Ingen tvivl om de pt er bedre end os, men de må simpelthen løbe ind i træthed med lidt skader til følge ovenpå alle de her kampe.
      ​​​​​​Fedt at vi får kamp nummer to, når nu man har valgt at kampene skal afgøres på den her måde som intet har med pokalbold at gøre.
      Jeg synes lodtrækningen er fin. Randers er som sagt ikke et hold jeg hellere ville møde på andre tidspunkter og samtidig får vi ekspederet enten fcm eller bøf ud, så vejen til finalen er banet, hvis vi ellers er dygtige nok til at slå Randers ud. Det bliver ikke let, men jeg tager sgu hatten af for Randers, hvis de kan spille europæisk, holde sig i top 6 og spille sig i semifinalen i pokalturneringen.
      Jeg tror det hjælper Randers at der har været og er en Landskamps pause, og at de 2 pokalkampe er weekend kampe.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Jeg tror det hjælper Randers at der har været og er en Landskamps pause, og at de 2 pokalkampe er weekend kampe.
        Landskampspausen lægger 3 uger før de kampe vi skal spille pokalkampen og efterfølgende har de 6 kampe på 3 uger inkl. de to kampe imod os.

        Jeg siger ikke at Randers møder dårlige op, for de har allerede langt overgået mine forestillinger om dem efter de kom i europa, hvor jeg faktisk forestillede mig de var kandidat til nedrykning. Jeg tænker bare snart det er for godt til at være sandt de kan fortsætte som de gør og slet ikke rammes af skader udover til Kamara. Al logik siger de må miste lidt af pusten sidst i efteråret, men det kan så også risikere at den kamp imod AZ bliver betydningsløs og de derved prioritere kampene imod os i stedet for. Ingenting er sikkert, men jeg er i hvert fald ikke ked af når vi endelig skal trække Randers, at få dem sidst på et efterår, hvor de vel må have spillet omkring 8 kampe mere end os siden vi startede op i juli.

        Comment

        Working...
        X