Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nu må Frø ind i kampen. Han har vist ikke haft en lykkedes aktion i dag

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Bif med god kontrol mod og 1-0 FCK , top 6 længere væk hvis Bif vinder. Thorup bliver snart ledig.
      Når vi kigger på tabellen, så er det vel kun SIF , vi kan skubbe ud af top 6. Så det er make or break it i dag.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
        Når vi kigger på tabellen, så er det vel kun SIF , vi kan skubbe ud af top 6. Så det er make or break it i dag.
        Jeg tror simpelthen ikke på det længere.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

          Jeg tror simpelthen ikke på det længere.


          Nej, der er ikke råd til at tabe kampe som RFC på hjemmebane.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg



            Nej, der er ikke råd til at tabe kampe som RFC på hjemmebane.
            Præcis. Jeg har troet på top6 i en halv time i år. Det var da det så godt ud i starten mod Randers, men men men

            Comment


              #21
              Ufatteligt vi stadig spiller med Bash på toppen...det er så tydeligt at se han ikke fungere på pladsen
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #22
                Som de siger i tv så mangler Sabbi nogle og lege med

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Ufatteligt vi stadig spiller med Bash på toppen...det er så tydeligt at se han ikke fungere på pladsen
                  enig - og det hjælper ham jo ikke at blive ved med at forsøge må sgu da være drænende fro energi og selvtillid

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Ja, Det er vel resultatet at at presse træneren med målsætningen som kræver Top6 i sted af at sætte på strategien man har udlagt.
                    Det gør så bare at vi satser på de samme middelmådige spillere som de forgangne sæsoner heller ikke var nævneværdigt gode.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      jævn trist 1 halvleg - syntes SIF virker bedst og mest afklaret - men det er der vel ikke noget overraskende i.
                      Last edited by mhbp; 24-10-2021, 13:55.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ville helst se at vi begynder at spille Robin ind som 6er, synes han har evnerne at blive en klasse-6er og på midtforsvaret lurer der Vestergaard og Khemdee som begge har brug for spilletid om at udvikles
                        Der er ikke antydningen af at noget af det kommer til at ske, hverken nu eller i nær fremtid.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Godkendt første halvleg, ingen af holdene bliver rigtigt farlige.

                          Jeg synes ikke Sabbi spiller rigtigt godt i dag, han har en aktion hvor han ligger den ind til bagerste stolpe, som Frø er tæt på at komme forrest på, det var rigtigt godt, ellers har han en tendens til at holde for længe på bolden. Jeg vil dog også gerne snart se Putros fløjte for nogen af de frispark der begåes imod ham.

                          Tverskov spiller forrygende både stærkt defensivt og så er han god til at sætte omstillinger i gang med sine lange afleveringer så vi spiller bagom SIFs bagkæde.



                          ​​​​
                          Last edited by Striwetforlivet!; 24-10-2021, 13:58.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            enig - og det hjælper ham jo ikke at blive ved med at forsøge må sgu da være drænende fro energi og selvtillid
                            Ja du har, en spiller som Fenger må sidde og tænke : fuck hvor har de bare ingen tiltro og tillid til mig.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Der er ikke antydningen af at noget af det kommer til at ske
                              Robin er i min bog det bedste bud på en dybdeliggende playmaker, næst efter JJ, vi har i truppen. Han kunne godt dannes til at ligge ved siden af en Bolderobrende sekser. Indrømmet jeg er meget glad for Robin Østrøm.

                              Comment


                                #30
                                Hvis ikke Baskhim snart bliver flået ud må Alm fyres. Og det vil være en skam, for han har faktisk gjort flere ting rigtig godt, men Baskhim fungere ikke. Accepter det dog!
                                De der dumstædige trænere har vi ikke brug for. Jeg forstår overhovedet ikke tankegangen. Han har jo aldrig scoret de der 15 mål pr sæson og han har altid været bedst som kant eller ved siden af en fysisk angriber.

                                Trænere nogle gange… Åben øjnene eller nok nærmere, accepter du har lavet en fejl.

                                Comment

                                Working...
                                X