Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion på Patreon - Vær med og få fordele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBstruktion på Patreon - Vær med og få fordele

    Kære alle OB Fans!

    Her på OBstruktion har vi altid en ambition om at udvikle os og lave endnu bedre indhold om OB.

    Det koster dog også penge at køre en hjemmeside som vores, ligesom vi også gerne vil opgradere nogle ting, så vi kan lave endnu bedre billeder, videoer og podcasts til at supplere vores skrevne artikler og historier med.

    Vi har tidligere haft åbnet op for, at man kan støtte vores arbejde, så vi kan blive endnu bedre, og nu gør vi det igen.

    Denne gang gør vi det på en måde, så du som støtter, også får noget igen.

    Det kan være i form af eksklusive konkurrencer, eksklusive artikler, videoer og podcasts, og gode rabatter på aktuelle ting.

    Det betyder dog ikke, at vi skruer ned for de ting, der er tilgængelige for alle, det betyder bare, at vi udover det også kommer til at lave noget eksklusivt indhold for vores støtter.

    Det foregår via Patreon, og der er lavet tre forskellige niveauer af støtte. Ligesom man selvfølgelig også kan vælge et helt andet beløb.

    Vi kan allerede nu løfte sløret for den første eksklusive konkurrence, hvor vi trækker lod om Morten Bruuns nye bog 'Kampdag'.

    Den første eksklusive rabataftale er med Tikko, hvor man kan få 50% rabat på 'Bech bag bolden', som er en liveoptagelse af Troels Bechs podcast på Nature Energy Park den 25. november.
    Billetprisen er normalt 259 kr. Her kan vi altså eksklusivt tilbyde halv pris.

    Vi vil hele tiden arbejde på, hvad det er, vi kan tilbyde vores støtter, for vi vil selvfølgelig meget gerne give noget tilbage til dem, der støtter os.

    Det hele foregår via Patreon, og man kan tage et kig på vores side lige her:

    https://www.patreon.com/OBstruktion

    Vi håber, at vi i fremtiden kan udvikle vores medie endnu mere, og at vi kan give en masse tilbage til jer.

    God weekend herfra!

    #2
    Det er klasse!

    Fedt man kan få muligheden for at støtte, og det er sgu da også lækre sager, man kan få igen.

    Nu kommer jeg lige med et lille opråb til alle herinde, så jeg håber, i læser med

    De her gutter gør det frivilligt, og vi har nydt rigtig godt af deres arbejde i flere år nu (eller jeg har i hvert fald), så skulle vi ikke lige bakke op om det her?
    Hvis vi nu er mange, der giver lidt, så kan det gøre en stor forskel for dem på den lange bane.

    Jeg har været utrolig glad for jeres store arbejde, og det er jeg sikker på, der er mange andre, der også har. Så jeg vil i hvert fald bakke op, og det håber jeg, der er mange andre, der også vil, så vi kan blive ved med at få lækkert stof om OB

    Comment


      #3
      Jeg tillader mig lige at hive denne frem igen, da der er kommet en god mulighed.

      Tidligere var det kun dem, der støttede os på det højeste niveau, der kunne få billetter til 'Bech Bag Bolden' med Troels Bech på Odense Stadion den 25. november til halv pris, men nu har vi fået muligheden for, at det er ALLE vores støtter, der kan det.

      Hop ind på https://www.patreon.com/OBstruktion og støt os, så modtager du en besked med info om, hvordan du får dine billetter til halv pris. Men skynd jer, det er en begrænset periode.

      God søndag!

      Comment

      Working...
      X