Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: AAB - OB, Fredag d. 17/9 kl. 19.00. Kan ses i Aalborg eller på TV3 Sport.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hold nu kæft hvor er MH virkelig ringe at høre på

    Comment


      #17
      Hcb
      Nico KL Tver Jørgen
      JJT Aron
      Frø
      Sabbi Bash kløve
      ​​​​​​

      Helt med tanke på det defensive Kløve vælges på kanten i dag, hvilket nok heller ikke er verdens dummeste beslutning. Godt nok er det lidt synd Opondo skal ryge derpå, for han spillede egentlig en god kamp imod sønderjyske og ville nok gerne vise sig godt frem hos bolsjestriberne

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Hold nu kæft hvor er MH virkelig ringe at høre på
        hvad fik han sagt i dag?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Hcb
          Nico KL Tver Jørgen
          JJT Aron
          Frø
          Sabbi Bash kløve
          ​​​​​​

          Helt med tanke på det defensive Kløve vælges på kanten i dag, hvilket nok heller ikke er verdens dummeste beslutning. Godt nok er det lidt synd Opondo skal ryge derpå, for han spillede egentlig en god kamp imod sønderjyske og ville nok gerne vise sig godt frem hos bolsjestriberne
          Jeg er glad for de 3 point mod Haderslev, men bedre var vi altså heller ikke mod en forventelig nedrykker.
          Faktisk syntes jeg kun HC og Sabbi spillede over eller til niveau. Der var også nogle enkelte som leverede en en jævn præstation. Men hånden på hjertet så var ingen af de øvrige i nærheden af rundens hold. Men ofte er de grimme sejre dem der flytter mest.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            hvad fik han sagt i dag?
            Ren papegøje snak. Jeg ville få det samme ud af at høre radioavis på swahili

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Vi vandt 2-0 i Aalborg den 21. marts 2021, kan også huske en sejr fra en Casper Nielsen kasse deroppefra.
              Jeg skrev også om vi havde fået 1 point deroppe siden 2-2 dengang N´Koum udlignede. Vi har vundet mange gange deroppe de sidste år. Jeg skrev det bliver 0 eller 3. Og ganske rigtigt

              Comment

              Working...
              X