Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Sønderjyske 13.9.21
Collapse
X
-
-
Go'ken't første halvleg.
Irriterende at vi ikke starter med at sætte os på kampen så får vi spillet os op i løbet af halvlegen.
Fine takter fra den nye HB.
Frø spiller godt, det samme gør Sabbi, mangler den sidste aflevering/afslutning.
Bashkim har også mange gode ting i dag og er helt med i kampen, meget vigtigt.
Opondo er jeg ikke synderligt imponeret over trods assist.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægKL skal spille sig op i 2. halvelg eller bør RØ prøves fra start næste gang. Det er ikke "kun" i dag, at KL har været ringe i mine øjne.
Leave a comment:
-
KL skal spille sig op i 2. halvelg eller bør RØ prøves fra start næste gang. Det er ikke "kun" i dag, at KL har været ringe i mine øjne.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Problemet var vel mere hovedstødsduel som blev tabt før.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det næste pikhoved der kaster med øl, jagter jeg ned og river hovedet af.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægEj forhelvede hvor typisk. Kasper Larsen taber en hovedstødsduel (er det ikke det, der burde være hans force?) og de scorer på nedfaldsbolden. Mickelson med lidt for spredte ben. Det stinker af at vi smider den. Vores reaktion i 2. halvleg vil vise det
- Likes 1
Leave a comment:
-
fedt vi er foran - vi tager alt vi kan få.
Men syntes ikke vi spiller ret godt og hold op hvor smider vi mange bolde væk - den sidste aflevering skal bare ikke lykkedes
og så skal KL altså ikke spille bolden frem for os - hvem fanden tror vi vinder de høje bolde?
Og nullet - det skal vi åbenbart ikke holde denne sæson...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægShit, det er ærgerligt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ej forhelvede hvor typisk. Kasper Larsen taber en hovedstødsduel (er det ikke det, der burde være hans force?) og de scorer på nedfaldsbolden. Mickelson med lidt for spredte ben. Det stinker af at vi smider den. Vores reaktion i 2. halvleg vil vise det
Leave a comment:
-
Den skal altså køres hjem den her. Vi kan ikke leve med endnu en uafgjort. Ærgerligt at vi lukker Søderjydske ind i kampen igen.
Leave a comment:
-
Ikke så meget at sige til det mål. Ikke super godt back spil, men det er også en snedig afslutning.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: