Håber på en snarlig opdatering af Kadrii og hans knæ
Kadrii ventes tilbage i træningen i denne uge - og Jabali og Tunesien er sensationelt gået videre til kvartfinalen hvor de møder undertippede Burkina Faso
Kadrii ventes tilbage i træningen i denne uge - og Jabali og Tunesien er sensationelt gået videre til kvartfinalen hvor de møder undertippede Burkina Faso
Så er de vel begge undertippede eller store favoritter
Naaarh det er jeg nu ikke sikker på, men Tunesien er så vidt jeg har forstået mere favorit end Burkina Faso i kvarten til at gå videre til semifinale, og i så fald kommer Isaam ikke med på træningslejr.
Ingen Lieder, Aron, Larsen eller Johnson Laursen til træning i dag. Bashkim trænede fuldt med i de få minutter jeg observerede,hvor den stod på opspilsøvelser, tror jeg. Der var i hvert fald mange afbrydelser hele tiden.
Østrøm spillede midterforsvarer i det der ligner A-kæden, sammen med Skjelvik, Tverskov og Mickelson. Slotsager spillede højre back på det andet hold.
Bonusinfo: Khemdee var eneste mand på træningsbanen i shorts
Ingen Lieder, Aron, Larsen eller Johnson Laursen til træning i dag. Bashkim trænede fuldt med i de få minutter jeg observerede,hvor den stod på opspilsøvelser, tror jeg. Der var i hvert fald mange afbrydelser hele tiden.
Østrøm spillede midterforsvarer i det der ligner A-kæden, sammen med Skjelvik, Tverskov og Mickelson. Slotsager spillede højre back på det andet hold.
Bonusinfo: Khemdee var eneste mand på træningsbanen i shorts
Tak for update! Virker til at Østrøm i højere grad er i spil i midterforsvaret her i vinteropstarten. Måske man vurderer at han efterhånden har fået lagt det nødvendige på rent fysisk til at være i spil?
Jeg er ikke træner, men synes umiddelbart det ser fedt ud med energi og højintense øvelser. Jeg aner ikke, hvad de laver normalt, men ret interessant video. Også kommentaren til Kløve om mangel på energi.
Jeg er ikke træner, men synes umiddelbart det ser fedt ud med energi og højintense øvelser. Jeg aner ikke, hvad de laver normalt, men ret interessant video. Også kommentaren til Kløve om mangel på energi.
Helt enig. Det er klasse. Og der ser ud som han tilføjer en meget mere emotional-energiske del end den rolige AA til trænerteamet.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det har jeg sgu alligevel aldrig set fra en træner i OB umiddelbart også hans samtale med Kløve. Den siger alt. Både Sørens måde at sige tingene på men også Kløves reaktion(eller mangel på samme)..
Comment