Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Janus Blond, den fyiske træner, forlænger.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Janus Blond har sagt sit job op i OB efter fem år i klubben. I denne podcast snakker vi med ham om hans tid i Ådalen, hvorfor han stopper, hvad der skal ske nu, og hvordan det er at blive peget på, når spillerne er skadet.
    Han fortæller nogle meget interessante ting, og slutter af med en ganske sjov historie. Det er et lyt værd.
    (Det kan også høres, hvor du ellers lytter til dine podcasts).

    Podcast: Fem år med Janus Blond - OBstruktion
    Tak for den her!
    Jeg har aldrig rigtig været hverken for eller imod Janus Blond, men kæmpe ros til manden for den her podcast. Han ved virkelig, hvad han taler om, og så synes jeg også, han er overraskende åbenmundet. Og så lyder det også til, at han er en ganske sjov fætter.

    Comment


      #17
      Bo Nielsen, akademiets fysiske træner, overtager på førsteholdet efter Blond: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bo-nie...erligatruppen/

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

        Tak for den her!
        Jeg har aldrig rigtig været hverken for eller imod Janus Blond, men kæmpe ros til manden for den her podcast. Han ved virkelig, hvad han taler om, og så synes jeg også, han er overraskende åbenmundet. Og så lyder det også til, at han er en ganske sjov fætter.
        Fin podcast meeeen synes han vasker lidt for meget hænder, uanset hvad så er det hans ansvar at gøre spillerne fit på bedst mulig måde. Det må sige han bestemt ikke formår. Nu står igen med masser af skader og denne gang under en anden træning, så pilen peger vel på Janus. (Ved godt han er stoppet nu)

        Comment

        Working...
        X