Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Horsens 2405.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Men må bare sige at Max har skuffet mig de seneste kampe..

    Comment


      #32
      Bashkim ud, Hylle ind.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oliver Lund forlader banen! Tak for alt, Oli! En fighter af Guds nåde!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Sabbi virker ikke som én som vil vise sig.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            fint resultat - omend på en billig baggrund

            - der bliver sluttet fint af på en skuffende sæson

            flot afsked med OL - og en smule spilletid til et par af de unge...

            så venter vi på strategien og næste sæson - lad os håbe det bliver bare en anelse bedre end denne...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
              Men må bare sige at Max har skuffet mig de seneste kampe..
              Både og... Synes han har vist meget af det, han viste i de allerførste kampe sidste år inden han fik hul på målscoringsbylden: solid fight og fysisk presence, men mangler lige den allersidste skarphed og det allersidste held. Får han en god opstart uden skader er jeg sikker på, han nok skal være der næste sæson. Nu ville imo være et godt tidspunkt at smide et par ekstra år på kontrakten.

              Comment


                #37
                Så slutter vi en skuffende sæson til mindst med en hjemmebanesejr. Der venter arbejde på Andreas Alm. Håber han får spillere som Frø og Sabbi i gang og igen og har evner og moder at udvikle og bygge på de unge.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Er jeg den eneste, der godt kan se en fidus i Kløve på 6'eren fremadrettet? Det er en billig baggrund i dag, men løbepensummet og spilforståelsen er der, og så kan han jo også sagtens holde gang i bolden, hvorimod jeg synes det er længe siden, han for alvor har gjort en forskel på banens sidste tredjedel.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Er jeg den eneste, der godt kan se en fidus i Kløve på 6'eren fremadrettet? Det er en billig baggrund i dag, men løbepensummet og spilforståelsen er der, og så kan han jo også sagtens holde gang i bolden, hvorimod jeg synes det er længe siden, han for alvor har gjort en forskel på banens sidste tredjedel.
                    Kløve er en fin trupspiller og ger det fint både som 6’er og 8’er, men hvis vi skal tages seriøst som bejler til top 6, så skal der noget halt andet kvalitet ind, både til den defensive midtbane og højre back mm..

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Er jeg den eneste, der godt kan se en fidus i Kløve på 6'eren fremadrettet? Det er en billig baggrund i dag, men løbepensummet og spilforståelsen er der, og så kan han jo også sagtens holde gang i bolden, hvorimod jeg synes det er længe siden, han for alvor har gjort en forskel på banens sidste tredjedel.
                      Mjaeh, personligt ser jeg hellere Aron dernede. De to kan meget af det samme og er flow spillere uden for alvor at lave de store afgørende ting fremme på banen. Aron har bare en monster fysik at krydre det med, hvor Kløve tilgengæld, ligesom alle andre spillere I superligaen, har mere fart end Aron. Men jeg foretrækker begge foran JJT, som jeg efterhånden har afskrevet.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Men må bare sige at Max har skuffet mig de seneste kampe..
                        Syntes sgu ikke han har skuffet. Han fighter og kæmper. Ja han mangler skarphed oppe foran. Men målene skal nok komme igen

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                          Mjaeh, personligt ser jeg hellere Aron dernede. De to kan meget af det samme og er flow spillere uden for alvor at lave de store afgørende ting fremme på banen. Aron har bare en monster fysik at krydre det med, hvor Kløve tilgengæld, ligesom alle andre spillere I superligaen, har mere fart end Aron. Men jeg foretrækker begge foran JJT, som jeg efterhånden har afskrevet.
                          Aron bibringer i mine øjne med en hel del mere fremadrettet - også qua en rigtig fin teknik. Synes helt klart han er bedst som 8'er.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Aron bibringer i mine øjne med en hel del mere fremadrettet - også qua en rigtig fin teknik. Synes helt klart han er bedst som 8'er.
                            Jeg synes han er for langsom og det offensive output er altså minimalt for ham. Jeg synes han var bedre, da han kom mere i boksen.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                              Jeg synes han er for langsom og det offensive output er altså minimalt for ham. Jeg synes han var bedre, da han kom mere i boksen.
                              Kommer han ikke også mere i boksen som 8'er end 6'er?

                              Comment


                                #45
                                Dejlig med fire mål og et clean sheet til Oli på hjemmebane til sidst. Ikke alverdens vigtigste kamp, men trods en skuffende sæson en god afslutning. Bashkim var god, Fenger med mange gode tilbageløb (forlæng med ham, OB) og Thrandarson og Kløve også over middel. Oli fik en fornuftig afslutning på sin OB tid. Nu håber jeg, som alle andre, på nogle forstærkninger til back positionerne og til 6er positionen. Det er tid til at genopbygge et slagkraftigt hold til næste sæson, hvor der forhåbentlig er bedre relationer og mere flow i vores spil, med masser af aggressiv gå på mod.

                                Comment

                                Working...
                                X