Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AaB 7.5.21

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Klasse første halvleg. Det er en fornøjelse i dag. Bashkim kommer med hver kamp ham spiller mere i omdrejninger. Og hvad glæder mig om vores unge!!! Max med en fantastisk indsats er med i meget i offensiven og viser virkelig vilde tilbageløb! Og Robin: bare klasse! God placeringsspil, god øje og læsning af spillet, duelstærk, afleveringssikker og præsent i offensiven!

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    flot 1 halvleg - eneste der rigtigt er at klage over er at vi ikke har scoret mere. Og VAR - hvordan var der ikke straffe der? Forstår ikke hvorfor dommeren ikke skulle ud og se på den.

Jebali er ikke frontangriber - har set rigtigt godt ud at han er rykket lidt ned. Og syntes både ham og fenger har leveret en rigtig god indsats. Men det har hele holdet sådan set - god indstilling.

Lækkert at se - 45 min mere af det tak
    Jebali skal have nogle at spille og i dag overstråler han Lukas, og er igen vores klart bedste mand, blandt mange gode præstationer.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Hvad skulle vi gøre uden bash. En angriber der kan sparke bolden i kassen.
    Og så endda med OB følelser.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied

Jeg plejer at falde i søvn. Slet ikke i dag..
    .

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    flot 1 halvleg - eneste der rigtigt er at klage over er at vi ikke har scoret mere. Og VAR - hvordan var der ikke straffe der? Forstår ikke hvorfor dommeren ikke skulle ud og se på den.

Jebali er ikke frontangriber - har set rigtigt godt ud at han er rykket lidt ned. Og syntes både ham og fenger har leveret en rigtig god indsats. Men det har hele holdet sådan set - god indstilling.

Lækkert at se - 45 min mere af det tak

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Længe siden OB har spillet sådan en halvleg. Klasse. Bare for få mål, men sikke en underholdning.

Leave a comment:

• Toke HC
    replied
    Yes...vigtigt!

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Fantastisk at slutte halvlegen af på et mål. Vel nok den bedste halveg OB har spillet i ja evigheder

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Mååååååååååål

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Forløsning ...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Så fortjent! Vi spiller klasse i dag!

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Klasse X 2. Okosun og Bashkim

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Bashkim!!!!

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Nr.12

Leave a comment:

• obcph
    replied
    Hvor er det klasse det der. Super vigtigt...

Leave a comment:

Working...
X