Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AaB 7.5.21
Collapse
X
-
For dig kan man godt tro, at Jebali skal lave mindst et mål og en assist hver kamp, før du kan tolerere hans tilstedeværelse på banen. Selvom du helst så ham i en anden trøje overhovedet, men det kan vi tage i Jebali-tråden.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Det er sjældent du roser nogen eller noget, men jeg skal love for jebali er undtagelsen
glimrende halvleg, selvom det har været lidt for meget indianerbold. Men hellere det end det, vi har set det meste af Hemmingsens regime
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvad er jeg glad at Jebali skrev forlængelse med OB. Elsker der: fremragende teknik, fysisk stærkt og kæmper røven ud af buksen offensivt og defensivt.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Helt forkert, men der er desværre mest at være utilfreds med når man i 90% af årene ender under budget, og når man indkøber mandags tilbud i stedet for at have en plan og linje.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Det er sjældent du roser nogen eller noget, men jeg skal love for jebali er undtagelsen
Leave a comment:
-
Ja, noget af en blunder de tog sig i VAR vognen. Lad os håbe, det ikke bliver kampafgørende...:Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægUtroligt Vi ikke får det straffe....
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...e-straffespark
Leave a comment:
-
Wow, hvad for en energi udladning i förste halvleg. Fortsaet i samme stil, gutter.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bedste udtryk i årevis - måske BIF-kampen om 3. pladsen var på samme niveau.
Måske kan MH alligevel få noget fight ind i gutterne?
Leave a comment:
-
Hold kæft hvor spiller Aron virkelig godt i dag. Han har 2 sidste fod på 3-4 af de store chancer.
Endelig spiller vi sådan som jeg forventer det hold skal kunne. Nu skal arbejdet gøres færdigt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er sjældent du roser nogen eller noget, men jeg skal love for jebali er undtagelsenOprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Jebali skal have nogle at spille og i dag overstråler han Lukas, og er igen vores klart bedste mand, blandt mange gode præstationer.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: