Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Lyngby 25.4.21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægElendigt kvarter
Leave a comment:
-
Nuuuuuj, Jebali prøver det med en flugter men rammer bolden ikke rigtigt
Leave a comment:
-
Vi er for langt fra dem og ikke clearet på kanterne. Ny energi ind på midten, så vi kan stresse deres afleveringsspil?
Leave a comment:
-
ENDELIG ordentlig indstilling fra hele holdet. Sprint i pres, genpres, man hænger i til man har bolden eller får lavet frispark. Pisse irriterende at spille imod. TAK!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er ogsaa begejstrert. Et maal mere, please OB, saa skulle den vaere sikkert.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vores spil er limiteret men vores fight og indstilling er vildt. Holdspirit er tilbage!
Og skal sige at Jebali er vildt. Ikke kun vores bedste fodboldspiller men han går også forrest. En ægte leder i dag.
Og fint med den tre-mand-kæde i forsvaret. De står sikkert og det hjælper at midtbanen presser højt og dominerer Lyngby så de kan ikke komme i deres spil.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg kan ikke se hvordan dette reducerede Lyngby-hold skulle kunne have selv en lille chance for at vinde denne kamp. Der er jo klasseforskel. Og tak til fansene på stadion. De hjælper meget - og har en fest.
Leave a comment:
-
Vi vinder ingen skønhedspriser men jeg er ligeglad. Giv mig fight og lysten til at vinde og alt andet er tilgivet!
Jeg er stadig bange for, vi skal bruge et mål mere for at vi de, men hvis indstillingen holder, gør vi det også!
Leave a comment:
-
Jeg kan ikke se hvordan dette reducerede Lyngby-hold skulle kunne have selv en lille chance for at vinde denne kamp. Der er jo klasseforskel. Og tak til fansene på stadion. De hjælper meget - og har en fest.
Leave a comment:
Leave a comment: