Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 21.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Kommentator enig i VAR fejl. De melder der skulle have været frispark til AJA. Men vi spiller ikke mega godt. Det er virkelig et vakkelvornt forsvar :(.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Kan desværre ikke se kampen men det virker da som om vi til fulde oplever Michael Hemmingsen effekten i første halvleg...
      Du tager helt fejl. Der er rigeligt af Hemmingsen effekten - suk.

      Comment


        #63
        Vi er generelt bedre offensivt i kampe, hvor Troels Kløve spiller. Han binder egoist trioen sammen.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Kan desværre ikke se kampen men det virker da som om vi til fulde oplever Michael Hemmingsen effekten i første halvleg...
          De kæmper til mindst mere. Men forsvarsspil er forfærdeligt. Ryan med en børnefejl hvor han ikke en gang kan tæmme bolden ordentligt giver assist til AaB. Og Juel ser også virkelig ringe i den situation. Det er Mande som holder os stadig i kampen. Bashkim brænder en direktør hvor han sparker over bolden. Allerede Thrandarson og Drachmann ud, åbenbart skadet.
          Spørger mig hele tid om Skjelvik er med på banen...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeps, væsentligt bedre og forståeligt end MHs....
            Hemming skal nu have at han udtaler ordene på udmærket fyensk, det er mere sammensætning af ordene der giver den sorte snak

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              De kæmper til mindst mere. Men forsvarsspil er forfærdeligt. Ryan med en børnefejl hvor han ikke en gang kan tæmme bolden ordentligt giver assist til AaB. Og Juel ser også virkelig ringe i den situation. Det er Mande som holder os stadig i kampen. Bashkim brænder en direktør hvor han sparker over bolden. Allerede Thrandarson og Drachmann ud, åbenbart skadet.
              Spørger mig hele tid om Skjelvik er med på banen...
              Jeg så ham. Han kom i overlap da en skadet van Weert dækkede ham op

              Comment


                #67
                Jeg må indrømme jeg sidder og småbrækker mig lidt over den som jeg føler guddommeligficering af AAB som kommentatorerne kommer med (Specielt nu hvor man ved at KEP er kæmpe fan af AAB). Interviews med spillere ifh til mål mens kampen er i gang mv. Jeg synes ikke det hører sig til under spillet.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  I give my very best. ;-)
                  Hov - det var ikke så dansk
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                    Hemming skal nu have at han udtaler ordene på udmærket fyensk, det er mere sammensætning af ordene der giver den sorte snak
                    Hvor er han håbløs. Siger vi skal fortsætte de gode takter.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                      Hov - det var ikke så dansk
                      Ja, det var en gimmick. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        smid nu okosun frem - los nogle bolde op på ham og så kan baskim og jebali samle nedfaldet op...

                        Comment


                          #72
                          Jeg tror vi score, men tror også Aab gør.

                          Comment


                            #73
                            Nuuj, Kløve. Men sparker den direkte i målmands arme.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Kæmpe chance. Alle andre steder end målmanden havde givet mål.

                              Comment


                                #75
                                Bare vi havde flere spillere med Jebalis skills, er vores eneste trussel, ud over JJTs langskud og BKs tøre hug

                                Comment

                                Working...
                                X