Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BIF 14.3.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jeg forstår ikke hvad vi træner hverdag fordi vi har jo ingen, virkelig ingen automatismer eller god boldomgang. Det virker næsten altid som at de spiller sammen første dag og det er noget som gir mig virkeig panderynker. Hvor skal det føre hen? Jeg tænker med kold sved på nakken på 97/98 sæsonen. Det må bare ikke ske, vagn dog op, gutter.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det var vel også kun lærlingen Hemme, der troede vi havde et top 6 hold. Det har jeg aldrig ment, og når man ofte er nødt til at spille med Lund, lund før han blev solgt, AJA, Aron, Kløve, Lieder, Jørgen, Opondo, så er man jo ikke et top 6 hold. de nævnte ville være ubemærkede 15-16. mand i truppen
      LÆRLINGEN Hemmingsen? Han er vel mere på orienteringspraktik.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Sååååå, det var jo ikke årtusindets bedste halvleg.
        Det ligner en gruppe spillere, der tror ligeså meget på projektet, som jeg gør.
        De spillere, som føler sig for gode til at spille i bunden af Superligaen, skal have lov til at forlade klubben, så vi kan starte med en ny træner, udelukkende med spillere, der spiller for logoet på trøjen. Jeg håber på et hold ført an af JJT, Oliver C, Bashkim m.fl. hvor vi har en træner der lader Max Fenger brage igennem sammen med andre unge.
        At lægge strategien, projektet og truppen helt om, tror jeg, ville være sundt for vores klub.
        Held og lykke med 2. Halvleg, gutter. Jeg graver mig lige ned i et hul

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Overvejer faktisk første gang om jeg vil se anden halvleg af en OB- kamp. Det her det er så absolut uacceptabelt. Vi står i en all-or-nothing-kamp men efter fem stærke minutter giver vi det væk på den måde??? Pinligt, skam jer! Med undtagelser af Oliver er der ingen på banen som fortjener at spille i vores trøje.
          Har det helt på samme måde magter næsten ikke 2. halvleg, vi er på randen af knock out og dommeren kunne også overveje at stoppe kampen

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Og i den forbindelse er jeg bare nødt til at påpege, at købet af BK var idiotisk. Som alt andet OB gør.

            Han er købt på tidligere meritter - ikke ud fra systematisk analyse.

            Det er nok det mest retarderede jeg nogensinde har læst på dette forum....

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Det var vel også kun lærlingen Hemme, der troede vi havde et top 6 hold. Det har jeg aldrig ment, og når man ofte er nødt til at spille med Lund, lund før han blev solgt, AJA, Aron, Kløve, Lieder, Jørgen, Opondo, så er man jo ikke et top 6 hold. de nævnte ville være ubemærkede 15-16. mand i truppen
              hvis absolut ALT gik op i en højere enhed jo så kunne vi nok fedte os med i top 6 - men det kan da ikke være meningen at man liiige skal klemme sig med videre fordi de andre er marginalt dårligere. Vi har jo forresten intet at gøre i top 6 og tænker det ville være blevet et meget langt forår med mange nederlag til følge. Nu må vi bare håbe at vi ikke for alvor kommer i problemer...

              Grundlæggende er bundniveauet i OB bare alt for dårligt - og de kampe vi bare skal vinde - mod andre bundhold, der formår vi ikke at levere...gang på gang

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Fluefanger Se indlæg
                Sååååå, det var jo ikke årtusindets bedste halvleg.
                Det ligner en gruppe spillere, der tror ligeså meget på projektet, som jeg gør.
                De spillere, som føler sig for gode til at spille i bunden af Superligaen, skal have lov til at forlade klubben, så vi kan starte med en ny træner, udelukkende med spillere, der spiller for logoet på trøjen. Jeg håber på et hold ført an af JJT, Oliver C, Bashkim m.fl. hvor vi har en træner der lader Max Fenger brage igennem sammen med andre unge.
                At lægge strategien, projektet og truppen helt om, tror jeg, ville være sundt for vores klub.
                Held og lykke med 2. Halvleg, gutter. Jeg graver mig lige ned i et hul
                Der findes bare ikke et dybt nok hul

                Comment


                  #83
                  På positivsiden, så kan ledelsen klappe sig selv på skulderen og sige, at det var rigtigt set af dem ikke at forlænge Michelsen. På negativsiden så udstiller det bare, hvor håbløs en beslutning det var at køre sæsonen færdig med Michelsen, når vi nu kunne have bygget på fremtiden i stedet, og måske endda forbedret os ved at få noget ny energi ind på den trænerbænk. Det er da kun Troels Bech og andre inkompetente fodboldfolk der kan se mening i det.

                  Comment


                    #84
                    nu kommer Lieder ind - det skal nok ændre alt

                    Comment


                      #85
                      Lieder ind for Jebali og Frø ind for Bashkim.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Okay, Michelsen er væk i morgen. Det her er total opløsning.
                        Tænker det samme. Han har muligvis ikke tabt omklædningsrummet, men han stirret sig blind i måden at få det her hold til at præstere anstændigt. Det han stiller med i dag er bare cremen af det som absolut ikke skal tegne OB i fremtiden. Langsomt, ukreativt og teknisk katastrofalt. Man bliver ked af det når man kan se en midtbane som kæmper alt de har lært, som bare ikke kan følge med, fordi holdet slet ikke er sat sammen til at genpres se. Vi forsøger faktisk at presse højt, men kvaliteten i det er så jammerlig at det er noget af det mest pinlige jeg har set siden vores famøse forår, hvor vi tabte stort set alt og dansede tæt med nedrykningsstregen.
                        Det er opgivelsestilstande og det må koste denne gang. Er der ikke en træner klar, så er rutinerede typer som Peter Sørensen eller Troels ledige til at køre skuden sikkert i land. JM's kæmpe kvaler med at finde løsningen offensivt er livsfarlig i et nedrykningsspil, hvor det ikke ligner nogen er dårligere end det vi ser fra os pt. Når man ser en kamp som i dag, ligner det at det forplanter sig til resten af holdet, og så ser det for alvor katastrofalt ud.

                        ​​​​​

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg


                          Det er nok det mest retarderede jeg nogensinde har læst på dette forum....
                          Enig. Må være skrevet i frustration.

                          Comment


                            #88
                            Det er efterhånden ikke bare skandaløst - men direkte og larmende pinligt. Og ikke isoleret set pga. denne kamp, eller enkeltspilleres indsat, selvom jeg ikke kan pege på 5 spillere i vores trup med top 6 kvaliteter.
                            Den situation vi står i, og har stået i, i mange år, er ledelsens ansvar.
                            Vi fans har været en flok naive og blåøjede nikkedukker, som stiltiende har accepteret alt det vås, der er blevet lukket ud fra ledelsens side.
                            Har vi ikke snart nået et punkt, hvor vi bør stå sammen og kræve en ordentlig, sandfærdig og realistisk melding fra ledelsen?
                            Hvad vil de med klubben? Hvilke sportslige mål - og med hvilke midler - vil vi opnå dem?
                            Jeg vil hellere høre fra L’easy millionæren, at han udelukkende ønsker klubben som en reklamesøjle for sig selv - eller hvad det nu end er, der får ham til at sidde, hvor han gør, end det som tilfældet pt.
                            Jeg vil meget hellere have ham ud af klubben og måske tage en tur ned i 1. division, for så at få bygget klubben op igen over en strategi, som passer til det mål vi har. Pt. agerer de på håb mere end tro - og såfremt de rent selv tror på deres vås, så følger de godt nok ikke meget med i fodbold.

                            Vi hører jo intet, som kan anses som bare tilnærmelsesvis sandfærdigt eller realistisk.
                            Nok må være nok.
                            Last edited by hmmm; 14-03-2021, 17:17.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Lieder ind for Jebali og Frø ind for Bashkim.
                              Jebali ud i pausen.? Vildt træk, han er jo omdrejningspunkt for vores sprudlende offensiv.....

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Tænker det samme. Han har muligvis ikke tabt omklædningsrummet, men han stirret sig blind i måden at få det her hold til at præstere anstændigt. Det han stiller med i dag er bare cremen af det som absolut ikke skal tegne OB i fremtiden. Langsomt, ukreativt og teknisk katastrofalt. Man bliver ked af det når man kan se en midtbane som kæmper alt de har lært, som bare ikke kan følge med, fordi holdet slet ikke er sat sammen til at genpres se. Vi forsøger faktisk at presse højt, men kvaliteten i det er så jammerlig at det er noget af det mest pinlige jeg har set siden vores famøse forår, hvor vi tabte stort set alt og dansede tæt med nedrykningsstregen.
                                Det er opgivelsestilstande og det må koste denne gang. Er der ikke en træner klar, så er rutinerede typer som Peter Sørensen eller Troels ledige til at køre skuden sikkert i land. JM's kæmpe kvaler med at finde løsningen offensivt er livsfarlig i et nedrykningsspil, hvor det ikke ligner nogen er dårligere end det vi ser fra os pt. Når man ser en kamp som i dag, ligner det at det forplanter sig til resten af holdet, og så ser det for alvor katastrofalt ud.

                                ​​​​​
                                TB kunne ikke i Esbjerg og han har i forvejen fået mere end nok chancer. PS kunne godt overtage for foråret, men vi skal helst have noget bedre. Lad Hemme lave en PH overtage træningen og bliver fyret, Fynbo eller ej så er han ikke kompetent!!

                                Comment

                                Working...
                                X