Ser ikke ud til at der er stream til kampen i morgen
Synes det er hovedrystende ringe.. det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan indgå et samarbejde med f.eks. Fyens Stiftstidende hvor de så streamer OBs kampe?? Det ser vi da andre lokalaviser der gør rundt omkring - i sær i disse coronatider hvor man ikke må komme der fysisk
Tror det bliver det samme her.... en sportschef, som formulerer sig værre end Kronprinsen... en træner, som mentalt (sikkert) er videre... en anfører, der synes vi har alt for høje forventninger til klubben... ja, spændende med temaet "de gode resultater"
Nej, det er svært at finde en mindre interessant trio.
Jeg orker simpelthen ikke at skulle slæbe mig igennem 1,5 times blablabla floskler. Jeg springer den over og læser referatet
Tror det bliver det samme her.... en sportschef, som formulerer sig værre end Kronprinsen... en træner, som mentalt (sikkert) er videre... en anfører, der synes vi har alt for høje forventninger til klubben... ja, spændende med temaet "de gode resultater"
Men fint at vi får til mindst billeder. Selvom skal sige at kvaliteten med Spiideo var ikke så godt da de brugte det for at streame tidligere. Kamera følger ikke særlig flydende med og der mangler zoom. Men bedre end intet. :-)
Bedre end ingenting ja. Jeg skal se den helt sikkert.
I næste uge er der kamp både tirsdag og onsdag. Bliver spændende at se hvordan de vil få den kabale til at gå op når vi har en del skader og mange nok ikke kan spille 90 min. Tvivler på at mange kommer til at spille 2 dage i træk
De anvender deres Spiideo og der vil derfor ikke være kommentator på
Men fint at vi får til mindst billeder. Selvom skal sige at kvaliteten med Spiideo var ikke så godt da de brugte det for at streame tidligere. Kamera følger ikke særlig flydende med og der mangler zoom. Men bedre end intet. :-)
Leave a comment: