Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...dre-koebmaend/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Der er ikke meget nyt i den nye strategi, Savner nogle mere konkrete målbare tiltag på hvordan man vil opnå sine mål.
      Hæfter mig dog ved nedenstående værdi.

      Robusthed.
      Evnen til at være mentalt forberedt og håndtere modgang.


      Dette bør betyde ansættelse af en ny mentalcoach til trænerteamet. Det glæder jeg mig til ar høre mere om
      Spot on savner sgu også at de fortæller hvordan de vil opnå de mål

      Comment


        Lyder ikke til at budgettet forøges.... men vi skal være bedre købmænd


        10 millioner mere i sponsorindtægter i 2026 er ikke videre ambitiøst (bliver jo næsten ædt op af inflation).
        Last edited by Online; 27-05-2021, 08:45.

        Comment


          Nu de andre klubber OB kæmper om top 6 med. Ja der skruer de fleste af dem op for budgetterne. Så det med OB siger de vil fast i top 6. Hvordan vil man opnå det. ? Det beskriver de jo ikke

          Comment


            Lækkert med mesterskabsslutspil de næste mange år
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Der er ikke meget nyt i den nye strategi, Savner nogle mere konkrete målbare tiltag på hvordan man vil opnå sine mål.
              Hæfter mig dog ved nedenstående værdi.

              Robusthed.
              Evnen til at være mentalt forberedt og håndtere modgang.


              Dette bør betyde ansættelse af en ny mentalcoach til trænerteamet. Det glæder jeg mig til ar høre mere om
              Værdierne dækker vel alle i organisationen og ikke kun SL-truppen ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Lyder ikke til at budgettet forøges.... men vi skal være bedre købmænd
                Bedre købmænd lyder fint men hvordan udvikler de folk som de seneste 10 år har fejlet utallige gange sig pludselig til bedre købmænd i en tid hvor flere klubber ser ud til at komme ihvertfald på niveau med OB med budgetter og ambitioner?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Værdierne dækker vel alle i organisationen og ikke kun SL-truppen ?
                  Bliver da fedt at vi ikke fremadrettet skal høre en sportsdirektør eller anfører stå og tørre missede målsætninger af på fansenes forventninger
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Bedre købmænd lyder fint men hvordan udvikler de folk som de seneste 10 år har fejlet utallige gange sig pludselig til bedre købmænd i en tid hvor flere klubber ser ud til at komme ihvertfald på niveau med OB med budgetter og ambitioner?
                    Mon de har ladet sig forblinde af FCMs/FCNs evner til at sælge spillere til "overpris", og tror de kan kopiere deres set-up

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Nu de andre klubber OB kæmper om top 6 med. Ja der skruer de fleste af dem op for budgetterne. Så det med OB siger de vil fast i top 6. Hvordan vil man opnå det. ? Det beskriver de jo ikke
                      Øget digitalisering , måske en app der kan føre os derop
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Øget digitalisering , måske en app der kan føre os derop
                        Hahahahahahhah

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                          Hahahahahahhah
                          I SFÅ fortæller de og lægger stor vægt på at understrege at det ikke er øget budget der skal løfte os men at vi skal være bedre til at bruge pengene og at vi skal være bæredygtige på den måde at salg af talenter skal genere penge til at blive styrket.

                          Det syntes jeg lyder som en god plan, der hvor tvivlen så overmander mig er så at det er de samme folk som hidtil der skal stå for køb og salg. Måske er det gennem øget brug af data de pludselig skulle få bedre øje for rette indkøb og bedre salg.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            I SFÅ fortæller de og lægger stor vægt på at understrege at det ikke er øget budget der skal løfte os men at vi skal være bedre til at bruge pengene og at vi skal være bæredygtige på den måde at salg af talenter skal genere penge til at blive styrket.

                            Det syntes jeg lyder som en god plan, der hvor tvivlen så overmander mig er så at det er de samme folk som hidtil der skal stå for køb og salg. Måske er det gennem øget brug af data de pludselig skulle få bedre øje for rette indkøb og bedre salg.
                            Hvis du ikke forstå at tolke de data du får, er det vel ligegyldigt !

                            Comment

                            Working...
                            X