Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SFÅ Podcast: Hvor svært kan det være

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    endelig en medvirkende som klart siger at OB skal skrue op for at komme i top 6 - Lasse Vøge, mange af de andre har løbende talt om en fin trup.
    Han får også sagt at deres snak om top 6 er varm luft.
    Kan ik lige huske om det også er ham som flere gange nævner at OB er ligaens kedeligste og profilløse hold.
    Leverpostej og grå mus
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg syntes du burde lytte til dagens SFÅ udsendelse andlox

      https://obstemmer.dk/podcast-pokalav...k-og-agf-brag/
      At Andlox ikke er blevet OB ambassadør er forrykt.

      Mø og Odbjerg .. hmm har man nogen sinde set eller hørt om dem i OB samnenhæng bortset fra da de blev udnævnt? P
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        At Andlox ikke er blevet OB ambassadør er forrykt.

        Mø og Odbjerg .. hmm har man nogen sinde set eller hørt om dem i OB samnenhæng bortset fra da de blev udnævnt? P
        Odbjerg har da stillet op i nogle sammenhænge så vidt jeg husker, bl.a. SFÅ. Det er mere det, at folk som Borring er udnævnt som ambassadører, som jeg har det svært ved. Det er simpelthen en udvanding der nærmest gør ambassadørrollen ligegyldig.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Odbjerg har da stillet op i nogle sammenhænge så vidt jeg husker, bl.a. SFÅ. Det er mere det, at folk som Borring er udnævnt som ambassadører, som jeg har det svært ved. Det er simpelthen en udvanding der nærmest gør ambassadørrollen ligegyldig.
          Okay. Før eller efter ambassadør udnævnelsen?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Fuck- Randos

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg syntes du burde lytte til dagens SFÅ udsendelse andlox

              https://obstemmer.dk/podcast-pokalav...k-og-agf-brag/
              Det er ja fint. Glæder mig hvis jeg kan give lidt good vibes omkring klubben.
              Men helt ærligt: det må ja ikke overvurderes. Sikker, vi har en lidt længere vej til Odense ;-). Men der er ja så mange som investerer deres tid i OB, om det er alle dine beretninger fra træningen, Tifo-arbejde, fanklubben hvor samles folk og organiseres udebaneture og events, osv.
              Jeg er bare glad for alt den varme velkommen og den venlighed min søn og mig får fra OB, fanklubben og mange på stadion. Vi lærte så mange fantastiske mennesker at kende her og det betyder virkelig meget for os at være del af det stribede fællesskab.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Det er ja fint. Glæder mig hvis jeg kan give lidt good vibes omkring klubben.
                Men helt ærligt: det må ja ikke overvurderes. Sikker, vi har en lidt længere vej til Odense ;-). Men der er ja så mange som investerer deres tid i OB, om det er alle dine beretninger fra træningen, Tifo-arbejde, fanklubben hvor samles folk og organiseres udebaneture og events, osv.
                Jeg er bare glad for alt den varme velkommen og den venlighed min søn og mig får fra OB, fanklubben og mange på stadion. Vi lærte så mange fantastiske mennesker at kende her og det betyder virkelig meget for os at være del af det stribede fællesskab.
                Du har utvivlsomt skrevet det før, men jeg har læst med meget on and off herinde over en årrække - hvad er det nu historien er om dig og OB?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Du har utvivlsomt skrevet det før, men jeg har læst med meget on and off herinde over en årrække - hvad er det nu historien er om dig og OB?
                  Jeg er en fan med en lidt længere vej til stadion. :-)
                  Og de glæder sig at have ro tyskere på lægterne når kommer sammen med min søn. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Jeg er en fan med en lidt længere vej til stadion. :-)
                    Og de glæder sig at have ro tyskere på lægterne når kommer sammen med min søn. :-)
                    Det ved jeg. Men hvordan var det, at dit forhold til OB startede? En så god historie må du gerne skrive herinde i ny og næ :)!

                    Comment


                      #40
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-som-i-esbjerg

                      Comment


                        #41
                        Man må sådan set gerne drømme stort. Odense er også en by i vækst og lige pludselig går det hurtigt, som det er sket i Aarhus.

                        Jeg kunne godt tænke mig at man koblede det op på den generelle byfornyelse der alligevel sker i Bolbro.

                        Man kunne eksempeltvist gøre dele af det omkringliggende areal omkring stadion til en del af pakken.

                        Derudover kunne man også tænke stadion som det centrale punkt i selve Bolbro. Et stadion behøver jo ikke kun blive brugt hver anden uge, man kunne have en del erhvervsvirksomhed omkrinh stadion.

                        Jeg kunne eksempeltvist godt tænke mig at sidde på Richard Møller Nielsen plads og spise et stykke smørrebrød, istedet for som nu, at kunne gå ned på Richard Møller Nielsen plads hvis jeg skal handle ind i Fakta.

                        Comment


                          #42
                          Hvis kommunen skal indgå, skal fodboldOB udskilles fra OSE.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Man må sådan set gerne drømme stort. Odense er også en by i vækst og lige pludselig går det hurtigt, som det er sket i Aarhus.

                            Jeg kunne godt tænke mig at man koblede det op på den generelle byfornyelse der alligevel sker i Bolbro.

                            Man kunne eksempeltvist gøre dele af det omkringliggende areal omkring stadion til en del af pakken.

                            Derudover kunne man også tænke stadion som det centrale punkt i selve Bolbro. Et stadion behøver jo ikke kun blive brugt hver anden uge, man kunne have en del erhvervsvirksomhed omkrinh stadion.

                            Jeg kunne eksempeltvist godt tænke mig at sidde på Richard Møller Nielsen plads og spise et stykke smørrebrød, istedet for som nu, at kunne gå ned på Richard Møller Nielsen plads hvis jeg skal handle ind i Fakta.
                            Fornyelse omkring stadion ville være kærkomment. Allerhelst vil jeg have et stadion - altså et helt nyt - i Odense C, som der har været spekuleret i. Men det er nok drømmerier.

                            Jeg håber bare ikke, at man tager til takke med at renovere lidt hist og pist på det nuværende. Det bliver aldrig godt.



                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Fornyelse omkring stadion ville være kærkomment. Allerhelst vil jeg have et stadion - altså et helt nyt - i Odense C, som der har været spekuleret i. Men det er nok drømmerier.

                              Jeg håber bare ikke, at man tager til takke med at renovere lidt hist og pist på det nuværende. Det bliver aldrig godt.


                              Man har jo fuld sving i at bygge gartnerbyen og bagefter er det vist krydset ned til grønlløkkevej der står for skud, plus alle
                              ​​​de andre projekter der er igang i Odense V, det ville være helt oplagt at tænke området omkring stadion ind i det og så lade det være Bolbros centrum, istedet for Hauges plads som ret beset er et lyskryds med udvidede parkerings muligheder.

                              Comment


                                #45
                                Jeg nød podcasten lige indtil det sportslige udvalg blev nævnt som dem BW skal referere til. Jeg mener har det udvalg/bestyrelse ikke vist at de ikke flytter klubben. Men det er jo venner af ejeren, Laumand, TC mv. Ellers en rigtig god podcast.

                                Comment

                                Working...
                                X