Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Alder er kun et tal, men der skal ikke bare købes for at købe. Har vi brug for ham og har vi økonomi til ham og har vi en plan med/for ham. Jeg har svært ved st se ham i OB nu.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Er Mifsud fra Malta for gammel? Jeg synes han virker ret dygtig ud fra det jeg har set. Han er kontraktfri og 32 år. Han er dog i forhandlinger med melbourne
Leave a comment:
-
Søren Sørensen: Jeg synes sommertransfervinduet har været godt. Navne som O Brian, Spellmann, Dusan, Mos og Skulason er 5 rigtig gode signinger og jeg tror en del af dem bliver "hotte". Og med Falk og Emil LArsen og med folk som Skoubo, Bodul, Jeppe Hansen på bænken så er det i midterforsvaret der kunne komme en klassespiller og evt. på højre back da næste vindue må være vinduet hvor der enten forlænges med Ruud eller han skydes af. Og så næste sommer så er Skoubo væk og hvis Bodul ikke har slået til indtil da så skal han også væk næste sommer og så står vi og mangler en angriber selvom KAdrii er tilbage.
Jeg ved godt at Kasper LArsen er kommet i gang og vi rigtog gerne vil have Høeg i gang i midterforsvaret. Men mener at Larsen og Høeg skal kæmpe med klasse midterforsvaren der skal komme om at komme på holdet. 3 mand i konkurrence. Er usikker på om Larsen Høeg er fremtiden ? Og hvor meget bedre bliver forsvaret med O brian og Spellmann som bolværk foran - jeg tror en del. Men tror i det er nok og hvad tænker i om det jeg skriver?
God dag, Søren
Leave a comment:
-
Guest repliedRe: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Jeg synes sommertransfervinduet har været godt. Navne som O Brian, Spellmann, Dusan, Mos og Skulason er 5 rigtig gode signinger og jeg tror en del af dem bliver "hotte". Og med Falk og Emil LArsen og med folk som Skoubo, Bodul, Jeppe Hansen på bænken så er det i midterforsvaret der kunne komme en klassespiller og evt. på højre back da næste vindue må være vinduet hvor der enten forlænges med Ruud eller han skydes af. Og så næste sommer så er Skoubo væk og hvis Bodul ikke har slået til indtil da så skal han også væk næste sommer og så står vi og mangler en angriber selvom KAdrii er tilbage.
Jeg ved godt at Kasper LArsen er kommet i gang og vi rigtog gerne vil have Høeg i gang i midterforsvaret. Men mener at Larsen og Høeg skal kæmpe med klasse midterforsvaren der skal komme om at komme på holdet. 3 mand i konkurrence. Er usikker på om Larsen Høeg er fremtiden ? Og hvor meget bedre bliver forsvaret med O brian og Spellmann som bolværk foran - jeg tror en del. Men tror i det er nok og hvad tænker i om det jeg skriver?
God dag, Søren
Leave a comment:
-
JeppeBendix:Andreas Albers - Vejle BK - ja tak :)
Leave a comment:
-
Andreas Albers - Vejle BK - ja tak :)
Leave a comment:
-
mhbp:driflin:mhbp:driflin:SU1978:Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
men ja ellers hænger vi jo på ham nogle år endnu, og så er det da alt andet lige positivt at høre han går sådan til den til træning.
(fejlen er jo ikke hans - men man skulle aldrig have signet ham for 4 år til den løn....)
Jeg erindrer ikke de har været fuldstændigt uduelige når de kom på banen og scoret selvmål samt lavet Jesper Olsen-afleveringer til højre og venstre...
Leave a comment:
-
driflin:mhbp:driflin:SU1978:Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
men ja ellers hænger vi jo på ham nogle år endnu, og så er det da alt andet lige positivt at høre han går sådan til den til træning.
(fejlen er jo ikke hans - men man skulle aldrig have signet ham for 4 år til den løn....)
Leave a comment:
-
Red14:driflin:mhbp:driflin:SU1978:Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
Bare det bliver billigst muligt på den lange bane, så er jeg tilfreds.
Leave a comment:
-
driflin:mhbp:driflin:SU1978:Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
Bare det bliver billigst muligt på den lange bane, så er jeg tilfreds.
Leave a comment:
-
mhbp:driflin:SU1978:Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
Leave a comment:
-
Marco van Tasten:Namedropper:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-lurede-paa-tidl-milan-stopper
MvT
Leave a comment:
-
Namedropper:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-lurede-paa-tidl-milan-stopper
MvT
Leave a comment:
-
driflin:SU1978:Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
Leave a comment:
-
SU1978:Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
Leave a comment:
Leave a comment: