Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 27.11.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det er Thorborg der ansætter trænerne i OB.
    Det synes jeg så også er en fejl hvis det er tilfældet må jeg ærligt indrømme. Fik dog indtryk af det var Jesper Hansen der ansatte JM men måske jeg tager fejl.

    Comment


      Der må komme et mål mere. Men hvad ende?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Jaaaaaaaa! Oli bringer os i kampen igen!
        Han bragte os ud af kampen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

          Det synes jeg så også er en fejl hvis det er tilfældet må jeg ærligt indrømme. Fik dog indtryk af det var Jesper Hansen der ansatte JM men måske jeg tager fejl.
          Ja efter at NT havde sagt god for ham.

          Intet kommer ind i OB hvis ikke NT har 'skrevet' under / sagt god for det.

          Og jeg mener INTET.

          Comment


            Har i mange år ment vi skulle have en mentaltræner/jægersoldat ind ligesom BS.. ufatteligt hvordan vi kan blive ved med at falde sammen når vi kommer bagud

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Bo Hansen? Vidste slet ikke han var fodboldtræner.
              Nu ER Bo Henriksen jo den originale Bomber Bo...
              Har selv stået på stadion med matchende langhåret Bomber-garn, og sunget: “Bomber Booo, let me hear you say Ai-ooo; Ai-OOO!!”

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Har i mange år ment vi skulle have en mentaltræner/jægersoldat ind ligesom BS.. ufatteligt hvordan vi kan blive ved med at falde sammen når vi kommer bagud
                OB påstår at man har en mentaltræner tilknyttet. Men ligesom med meget andet man påstår at have opgraderet på, er det sikkert meget løst og begrænset, og nok mere af navn end af gavn.

                Comment


                  OB taber alt for mange dueller.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                    Nu ER Bo Henriksen jo den originale Bomber Bo...
                    Har selv stået på stadion med matchende langhåret Bomber-garn, og sunget: “Bomber Booo, let me hear you say Ai-ooo; Ai-OOO!!”
                    Bo vil ikkr være træner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                      Nu ER Bo Henriksen jo den originale Bomber Bo...
                      Har selv stået på stadion med matchende langhåret Bomber-garn, og sunget: “Bomber Booo, let me hear you say Ai-ooo; Ai-OOO!!”
                      Det tror jeg de fleste fodboldfans vil være uenige i. Hansen var vel også før Henriksen? Men ok, så får du den.

                      Comment


                        Pres nu frem for helvete!!!

                        Comment


                          Ol er bare, suk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Han fik os i top 6, og tror ikke vi får bedre træner Men er ikke gift med ham.
                            Nej, det er da ikke sikkert vi kan...men jeg ser bare ikke den fornødne udvikling med JM og OB mere.
                            Jeg har været pro JM, indtil for ganske fornylig...men nok er nok. Der skal ske noget nu, og da hele ledelsen jo ikke bliver afskediget, må det jo starte med træneren. Vi kan jo heller ikke skifte hele holdet...

                            Comment


                              Ta dit tøj og gå Michelsen. Randers er ikke et hold man skal tabe til hver gang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Frygter at JM efter kamen siger, at vi burde vinde 3-1 på expected goals. Efter en kedeligt nederlag hvor forsvaret igen laver en fejl. Eller på opspil efter OL laveren af hans berømte junior fejl, eller et straffe.

                                Håber på vi vinder med 2, men tror vi ryger i fælden.
                                Ja, som forudset, så kostede OL igen igen.

                                Sæsonnen er over.

                                Comment

                                Working...
                                X