Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 27.11.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Hjælper jo ikke hvis ikke der investeres i truppen. En angriber eller to d3r faktisk kunne lave mål ville pynte bare en smule....
    Nej, det er jeg helt enig i, og jeg tror heller ikke bare det er gjort med investeringer i truppen, det handler om at dem der træffer beslutningerne skal være kompetente. Men Michelsen er 100% færdig, for det er sådan ledelsen i OB gør, og så er mit håb bare, at en ny træner allerede er klar for foråret af, og at vi ikke skal spille resten af sæsonen med Michelsen der er på vej ud, eller HH som midlertidig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Lad Hemmingsen tage over som træner og hyr Troels som sportsdirektør. Så kan man altid nemt afskedige Hemme igen, hvis det ikke lykkedes også er han automatisk ude af klubben på en 'værdig' måde

      ja lad endeligt Hemme smadre endnu mere og Troels med....NEJ TAK...
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg


        ja lad endeligt Hemme smadre endnu mere og Troels med....NEJ TAK...
        Ikke nødvendigvis Troels, men så en anden til den post end Hemme i hvert fald.

        Comment


          JM ryger i løbet af ugen.
          HH eller MH overtager.
          Jeg tror, at MH er en bedre træner end sportschef.
          TB ryger ind som ny sportschef.

          Mit kald :).

          Comment


            Ja, kom så!!!
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

              Jamen så klap du dig selv på skulderen og fritag JM for alt ansvar, det er du i din gode ret til
              Han fik os i top 6, og tror ikke vi får bedre træner Men er ikke gift med ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                Jeg er nået dertil, at Bomber Bo er min hedeste drøm som ny OB træner. Er du tosset, hvor ville han råwe meget efter Frø, Jebali osv...
                Bo Hansen? Vidste slet ikke han var fodboldtræner.

                Comment


                  Jaaaaaaaa! Oli bringer os i kampen igen!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                    Jeg er nået dertil, at Bomber Bo er min hedeste drøm som ny OB træner. Er du tosset, hvor ville han råwe meget efter Frø, Jebali osv...
                    Jeg er klar til et par sæsoner med Bo Henriksen bare for at høre ham skrige efter Frøkjær og Jebali. Magen til vatnisser skal man lede længe efter.

                    Comment


                      Hva satan....vi kan score mål....

                      Comment


                        Kom nu!!! Til mindste ét point!!!!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Sådan....så fik olli lige rettet lidt op

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            Helt seriøst hvor mange konstellationer har vi prøvet siden 2011... vi kan ansætte pep eller Klopp det her handler om ledelse ikke om træner
                            Kan sagtens følge dig. Men nu det jo ik Hemmingsen der har ansat Michelsen, synes man skal lade ham komme tvivlen til gode og vælge sin “egen mand” så ar sige.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              JM ryger i løbet af ugen.
                              HH eller MH overtager.
                              Jeg tror, at MH er en bedre træner end sportschef.
                              TB ryger ind som ny sportschef.

                              Mit kald :).
                              Måske, det ville ikke undre, men så er der meldt 10 døde år igen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                                Kan sagtens følge dig. Men nu det jo ik Hemmingsen der har ansat Michelsen, synes man skal lade ham komme tvivlen til gode og vælge sin “egen mand” så ar sige.
                                Det er Thorborg der ansætter trænerne i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X