Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 22.11.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes fortsat, at Okosun koster for meget i forhold til, hvad han bidrager med. Det hænger også sammen med, at OBs backs ingen indlæg slår. Med Okosun på banen har vi én spiller, der mere eller mindre er fraværende i det opbyggende spil. Gevinsten er hovedspillet, og det kan komme fra bænken.

    Jeg ville (fortsat) enormt gerne se Frø lige foran JJT og JD. Jeg tror, han ville blomstre dér - ikke ulig Lindstrøm i BIF, og med to kontrollerende spillere bag, må det gå an. Frø kan også godt tage fra fysisk.

    Det levner også plads til Jebali på venstrekanten og en reel spidsangriber helt fremme.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Er meget enig men i hensigt af Frø synes kampen igår var et step fremad. Han var til mindst bedre end til sidst selvom der mangler nok. Derudover synes der var mange misforståelser i hensigt af løbeveje i offensiven hvad vel skyldes de mange ændringer og systemskifte vi havde. Så håber JM holder nu fast i systemet og ville give Frø gerne en kamp mere i denne formation hvor de kan forbedre sammenspillet. Hvis det går ikke fremad med Frø kunne vi prøve Gudjohnsen som central angriber og Jebali rykker til venstre. Med Gudjohnson, Okosun og Sabbi som også er stærkt med hovedstød ville det være oplagt at spille med indlæg i feltet - noget vores backs skulle vel trænere lidt mere.
      Når vi ikke spiller bedre end tilfældet er nu her, så synes jeg det er oplagt at forsøge sig med flere indlæg i feltet. Spillet var faktisk ikke dårligere end at vi sagtens kunne komme over kanten og komme til indlæg, men det er som om det er bestemt den skal slås skråt bagud eller spilles i fødderne på Jebali eller Sabbi, som så skal lave noget magi. Den ene gang jeg husker vi slår et højt indlæg uden det er en dødbold, der kommer Okosun op til den og giver Frø vores bedste chance i kampen. Det skal vi altså dyrke noget mere, når vi nu har så dygtige headere på banen. Når banerne samtidig efterhånden er ved at være tunge og ujævne, så prøv da at give Gudjohnsen chancen, så vi får fyldt endnu mere på. Vi bliver da uhyggelige, hvis vi kan sætte vores backs op og både Sabbi, Gudjohnsen og Okosun er i feltet. Indlæggende skal jo være hæslige, hvis ikke det bare engang imellem skal kaste nogen chancer af sig, som er noget større end dem vi skabte i søndags.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Jeg synes fortsat, at Okosun koster for meget i forhold til, hvad han bidrager med. Det hænger også sammen med, at OBs backs ingen indlæg slår. Med Okosun på banen har vi én spiller, der mere eller mindre er fraværende i det opbyggende spil. Gevinsten er hovedspillet, og det kan komme fra bænken.

        Jeg ville (fortsat) enormt gerne se Frø lige foran JJT og JD. Jeg tror, han ville blomstre dér - ikke ulig Lindstrøm i BIF, og med to kontrollerende spillere bag, må det gå an. Frø kan også godt tage fra fysisk.

        Det levner også plads til Jebali på venstrekanten og en reel spidsangriber helt fremme.
        Har sagt det før og gentager gerne. Jebali er ingen målscorer, og skal ikke spille midtangriber. Det er en plads for Max, Gudjohnsen, Sander eller sådan en type. Hvem er topscorer i OB her efter 9 runder? Bare der dog var en angriber der lavede de nemme mål. Nå ja for resten, han er jo lejet ud.
        Der er hverken hoved eller hale i det Hemmingsen foretager sig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Har sagt det før og gentager gerne. Jebali er ingen målscorer, og skal ikke spille midtangriber. Det er en plads for Max, Gudjohnsen, Sander eller sådan en type. Hvem er topscorer i OB her efter 9 runder? Bare der dog var en angriber der lavede de nemme mål. Nå ja for resten, han er jo lejet ud.
          Der er hverken hoved eller hale i det Hemmingsen foretager sig.
          Sander er heller ingen målscore efter BK forlod klubben. BK tog en del opmærksomhed, og siden scorede Sander kun på straffe og et kikset indlæg som sejlede dejligt i mål.
          Jebali er topscore, men pausen med karantæne kostede på hans form. Du er konstant efter Jebali, men det er sku svært når dem han spiller sammen med ikke er bedre. Frø og Sabbi er gode legekammerater når de rammer en god periode - det er der bare langt imellem. Jebali i form har den Xfaktor som ellers er meget fraværende. Hvilken anden spiller tænker du elever i 0. klasse ellers kunne have som forbilleder?
          OC, Max, Frø og Sabbi kunne godt udvikle sig til idoler på sigt.

          Comment


            Problemet ved at have Okosun på en midtbane med JD og JJ er jo, at ingen af dem er særligt dynamiske og alt foregår igennem midten. Det betyder at han selv er en af årsagerne til, der ikke kommer indlæg.

            Sønderjyske pakkede sig så meget centralt, at selv Bah sjældent kom bredere end til feltets sidekant, og det kunne de gøre fordi Sabbi og Jebali løb med bolden selv og både de og de tre på midten konsekvent spillede kort, indad.

            skal vi spille med tre centralt på midten SKAL vi have dynamiske spillere. Ellers er det alt for let at pakke sig sammen foran vores spil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg synes fortsat, at Okosun koster for meget i forhold til, hvad han bidrager med. Det hænger også sammen med, at OBs backs ingen indlæg slår. Med Okosun på banen har vi én spiller, der mere eller mindre er fraværende i det opbyggende spil. Gevinsten er hovedspillet, og det kan komme fra bænken.

              Jeg ville (fortsat) enormt gerne se Frø lige foran JJT og JD. Jeg tror, han ville blomstre dér - ikke ulig Lindstrøm i BIF, og med to kontrollerende spillere bag, må det gå an. Frø kan også godt tage fra fysisk.

              Det levner også plads til Jebali på venstrekanten og en reel spidsangriber helt fremme.
              Fin analyse, enig ;-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Sander er heller ingen målscore efter BK forlod klubben. BK tog en del opmærksomhed, og siden scorede Sander kun på straffe og et kikset indlæg som sejlede dejligt i mål.
                Jebali er topscore, men pausen med karantæne kostede på hans form. Du er konstant efter Jebali, men det er sku svært når dem han spiller sammen med ikke er bedre. Frø og Sabbi er gode legekammerater når de rammer en god periode - det er der bare langt imellem. Jebali i form har den Xfaktor som ellers er meget fraværende. Hvilken anden spiller tænker du elever i 0. klasse ellers kunne have som forbilleder?
                OC, Max, Frø og Sabbi kunne godt udvikle sig til idoler på sigt.
                Prøv og hør dig selv. Han er ikke i form pga Karantæne!!!! Synd for så skulle han lade være med at lave den hjerneblødning. Hvad er der egentlig med ham og form? Han er nærmest altid bagud i forhold til de andre spillere i forhold til form.
                Nu mener du også det er hans medspillere der er skyld i han ikke spiller godt. Han burde da netop skille sig positivt ud hvis han havde været så god. Der er en grund til OB nemt kunne hente ham.
                Han skal ud på kanten hvor hans kompetencer kommer til sin ret. Han er fejlplaceret som midterangriber da han ikke er en dygtig afslutter.
                Han er en af de bedste teknisk i truppen og selvfølgelig skal han spille, men han laver bare så mange mærkelige ting i løbet af kampene, at jeg ikke tror han lærer det taktiske og bliver en profil i superligaen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Prøv og hør dig selv. Han er ikke i form pga Karantæne!!!! Synd for så skulle han lade være med at lave den hjerneblødning. Hvad er der egentlig med ham og form? Han er nærmest altid bagud i forhold til de andre spillere i forhold til form.
                  Nu mener du også det er hans medspillere der er skyld i han ikke spiller godt. Han burde da netop skille sig positivt ud hvis han havde været så god. Der er en grund til OB nemt kunne hente ham.
                  Han skal ud på kanten hvor hans kompetencer kommer til sin ret. Han er fejlplaceret som midterangriber da han ikke er en dygtig afslutter.
                  Han er en af de bedste teknisk i truppen og selvfølgelig skal han spille, men han laver bare så mange mærkelige ting i løbet af kampene, at jeg ikke tror han lærer det taktiske og bliver en profil i superligaen.
                  Han har spillet super i de første kampe sammen med Sabbi. Ja der skete noget da han blev sat uden for. Holdets spil faldt et niveau, så kan man kalde det form eller noget andet.

                  Men du har set dig sur på ham. Nyt at du vil have ham på holdet

                  Comment

                  Working...
                  X