Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi skal have mange afslutninger sæbehandsken er meget svingende og lige nu virker han ned.
    Han var klart BIFs MoM imod AaB, tog flere friløbere og styrede forsvaret fint; så det ved jeg ikke lige, hvor du har fra. Han er ikke BIFs svageste led.

    Mod BIF skal vi simpelthen op i niveau, ellers bliver vi løbet over ende. De kommer med 100% fra start, og hvis vi ikke kan spille igennem første pres, så bliver det rigtigt svært. De får sandsynligvis et vist spilovertag og kommer til at køre rundt med en type som Okusun, så jeg forventer desværre, at vi i hvert fald i 1.halvleg bliver revet rundt. Så er spørgsmålet, om de er effektive, for det har været deres problem. Og hvis vi kan komme i kontra imod dem, så er deres defensiv til at tale med. Så alt i alt er de klare favoritter i min bog - som vi har spillet de sidste to kampe især - men vi er ikke uden chancer, hvis vi kan forsvare godt.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...at-smadre-rude

    Rosted i karantæne mod os pga den smadrede rude.
    Det er vel som sådan ok at de giver en straf for at smadre ruden på vej ud. Det undrer mig dog lidt at de ikke kan give en skærpet straf for at skubbe til dommeren.


    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Tror desværre vi spiller med præcis samme opstilling igen.
    Håber på en 4-3-3 med:
    OC
    Ryan - Tverskov - Larsen - O. Lund
    Okosun - JJT - JD
    Sabbi - Jebali - Kløve

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi skal have mange afslutninger sæbehandsken er meget svingende og lige nu virker han ned.
    Synes jeg tit han gør

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Vi skal have mange afslutninger sæbehandsken er meget svingende og lige nu virker han ned.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Det kunne være spændende på et tidspunkt at prøve noget som gammeldags som en 4-4-2 med Jebali og Fenger i front. De er aldrig prøvet sammen kontinuerligt, og jeg tror, de kunne supplere hinanden glimrende. JJT og JD på midten, Frø og Sabbi på kanterne.

    Okosun kan smides ind som våben - både offensivt og defensivt - senere i kampen.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    started a topic Optakt BIF-OB

    Optakt BIF-OB

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...at-smadre-rude

    Rosted i karantæne mod os pga den smadrede rude.
Working...
X