Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Horsens karakterer og nedtakt  

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - Horsens karakterer og nedtakt  

    3 point og videre. Det er vitterligt det eneste positive jeg kan se ved den kamp. Det er kun Horsens hjerneblødninger der giver os 3 point. Lidt ligesom mod Lyngby.

    Oliver C - 4 (står egentlig fint, men laver et håbløst udkast som trækker ned)

    Ryan - 4 (defensivt ok - offensivt pinlig)

    Kasper L - 4 (bøvler meget med de to store, men kæmper fint i gennem)

    Tverskov - 02 (defensivt ok, men vi er vant til at se meget bedre fodbold fra ham. Han har udover Lyngby kampen, ikke været god i år)

    Marco - 4 (han er en fighter og man kan kun beundre ham for det. Står fint defensivt, men der er ikke mange afleveringer frem ad banen)

    Jørgen - 02 (han er hurtig, men han for overhovedet ikke nok ud af det. Flere pinlige indlæg og dødbolde)

    Sabbi - 4 (Har det svært, men lidt ligesom i Hobro så skal han gøre det meget selv. Hans holdkammerater er for ringe)

    Okosun - 4 (Fylder meget på dødbolde. Resten er lidt...)

    JJT - 02 (Det ligner en off day fra ham. Fighter dog stadig i gennem)

    Kløve - 7 (God fight og overraskende nok var han en de bedste tekniske spillere på banen i dag)

    Jebali - 4 (Han skal have flere folk omkring sig. Han er med i alle de gode aktioner OB har offensivt. Lige som Sabbi skal han have bedre holdkammerater omkring sig)

    Fenger - UG (så ham ikke meget)

    Frø - 00 ( Han kommer ind og laver ikke andet end fejl. Jeg forstår ikke man kan være så ustabil. Måske man burde arbejde med psyken på ham? De andre indskiftede spillere lavede trods også gode ting)

    Hylle - UG (brænder en friløber, ellers ok)

    Aron - UG (Usynlig)


    JM og HH - Ja det bliver altså en -3 for mig. Intet virkede og vi fortjente ikke sejren i dag. Det var skidt mod Lyngby, men i dag var det decideret skandaløst. Forkert formation og opstilling og mærkelig indskiftninger. 3-4-3 har aldrig virket for os og det kommer det heller ikke til. Det var hjemme mod et virkelig dårligt Horsens hold???? WTF
    Vi SKAL tilbage til 4-3-3. Slut.

    Gylden er nu lukket ud... Ahhhhh

    #2
    Ret enig, men vil give JJT 4. Mest fordi han tog in fight med Hansson og så et godt skud på mål.
    Men videre, det kan ikke blive dårligere - bortset fra resultatet.

    Comment


      #3
      Kun JS var uacceptabel. Frø ville for meget og blev forkrampet. Igen. Han skal have klogere hjælp hvis han skal spille. Og det bør han.
      Aron, kan ikke se han er god nok.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #4
        Det er sandt at Frø laver mange fejl, men husk nu også lige at han på en af sine første berøringer mesterligt spiller Hylle dybt. Hér skulle han have scoret, og så havde Frø haft en assist. Der var mere dynamik i de sidste 10 minutter end i resten af den rædderlige kamp. Forfærdelig formation og taktisk oplæg.

        Frø spiller ukoncentreret, og det er fint med en bænkpause, men lad nu kritikken være rimelig. Han er 21 år, og besidder et ret unikt talent.

        Comment


          #5
          Jeg er lidt ked af Jørgen som synes skuffer meget og da han faktisk kommer med en brøler i næsten hver kamp tæt på eget felt kunne vi vel også prøve Oli Lund på vb. Der kan det også ske men vi ved at vi derudover får en grundsolide no-nonsens-holdning vi kunne god bruge hvis vi går tilbage til den fire-mand-kæde. Og 4-4-3 er oplagt. Det viste kampen i dag helt tydeligt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Det er sandt at Frø laver mange fejl, men husk nu også lige at han på en af sine første berøringer mesterligt spiller Hylle dybt. Hér skulle han have scoret, og så havde Frø haft en assist. Der var mere dynamik i de sidste 10 minutter end i resten af den rædderlige kamp. Forfærdelig formation og taktisk oplæg.

            Frø spiller ukoncentreret, og det er fint med en bænkpause, men lad nu kritikken være rimelig. Han er 21 år, og besidder et ret unikt talent.
            Jeg er helt enig i at det var en forfærdelig kamp, og det skal bestemt ikke være en undskyldning at spillet konstant blev stoppet af endeløse rækker af frispark, irettesættelser og andre afbrud i spillet som specielt ACH er ufatteligt gode til. OB var også urimeligt teknisk dårlige på en tung bane.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Jeg er lidt ked af Jørgen som synes skuffer meget og da han faktisk kommer med en brøler i næsten hver kamp tæt på eget felt kunne vi vel også prøve Oli Lund på vb. Der kan det også ske men vi ved at vi derudover får en grundsolide no-nonsens-holdning vi kunne god bruge hvis vi går tilbage til den fire-mand-kæde. Og 4-4-3 er oplagt. Det viste kampen i dag helt tydeligt.
              Oli, har samme koncentrations problem. De giver begge gratis chancer væk
              men hvis vi må spille 4-4-3 så vinder vi nok mere

              Comment


                #8
                Jeg gider ikke kommenterer på det du har skrevet, men har lige en lille ting:
                "
                Fenger - UG (så ham ikke meget)

                Frø - 00 ( Han kommer ind og laver ikke andet end fejl. Jeg forstår ikke man kan være så ustabil. Måske man burde arbejde med psyken på ham? De andre indskiftede spillere lavede trods også gode ting)

                Hylle - UG (brænder en friløber, ellers ok)

                Aron - UG (Usynlig)
                "
                Når du bedømmer Frø, så skal du også bedømme de andre der er kommet ind samtidig eller før.

                Eller er din døm jo MEGA farvet (hvilket den altid har været), men gør det fair og ordentligt i stedet for dit rage på nogle spiller.

                Vurdere Frø på 8+5 min. ja det kan man da læse en spiller på.

                Come on forhelvede.

                Comment


                  #9
                  Fodbold er en holdsport, alle spillerne er afhængige af hinanden, de trækker hinanden med op eller ned, det forekommer latterligt at vurdere de enkelte spillere. Men holdpræstationen i dag var ringe, næsten helt nede på ACHs niveau. Men når det er sagt, så var det jo det bedste hold der vandt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Jeg gider ikke kommenterer på det du har skrevet, men har lige en lille ting:


                    Når du bedømmer Frø, så skal du også bedømme de andre der er kommet ind samtidig eller før.

                    Eller er din døm jo MEGA farvet (hvilket den altid har været), men gør det fair og ordentligt i stedet for dit rage på nogle spiller.

                    Vurdere Frø på 8+5 min. ja det kan man da læse en spiller på.

                    Come on forhelvede.
                    Du har en pointe og nu skal du huske det blev skrevet lige efter kampen sluttede... Meeeen Frø kommer ind og smider boldene væk hele tiden. JM råbte da også et par gange efter ham, specielt et tidspunkt i overtiden. Det var et virkelig uprofessionelt indhop af Frø i går, derfor var jeg efter ham. De andre spillede meget mere simpelt og “sikkert”. Det er pisse fedt at Frø er så opportunistisk, men til sidste i en vigtig kamp hvor man er presset og som hold har været ringe... Han skal vide bedre.

                    Jeg vil lige sige, at jeg intet har i mod Frø. Han virker som kanon fyr med et stort potentiale. En del af fodbold er også ris og ros. Han skal selvfølgelig have begge dele.

                    Jeg forstår ikke hvad du mener med farvet, har ikke nogle hade spillere eller yndlings spillere og har ikke rigtig haft det siden de glade sølv dage.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                      Du har en pointe og nu skal du huske det blev skrevet lige efter kampen sluttede... Meeeen Frø kommer ind og smider boldene væk hele tiden. JM råbte da også et par gange efter ham, specielt et tidspunkt i overtiden. Det var et virkelig uprofessionelt indhop af Frø i går, derfor var jeg efter ham. De andre spillede meget mere simpelt og “sikkert”. Det er pisse fedt at Frø er så opportunistisk, men til sidste i en vigtig kamp hvor man er presset og som hold har været ringe... Han skal vide bedre.

                      Jeg vil lige sige, at jeg intet har i mod Frø. Han virker som kanon fyr med et stort potentiale. En del af fodbold er også ris og ros. Han skal selvfølgelig have begge dele.

                      Jeg forstår ikke hvad du mener med farvet, har ikke nogle hade spillere eller yndlings spillere og har ikke rigtig haft det siden de glade sølv dage.
                      Jeg synes bare tit at du har vurderet helt fejl i forhold til hvordan jeg og en del oplever kampen.
                      Det har jeg nok valgte at tage som 'farvet', men vi er nok bare uenige.

                      Ang. Frø så har han en del boldtab og sådan ja, men jeg har aldrig set nogen der har vurderet spillere der har spillet mindre end 20 min.

                      Comment

                      Working...
                      X