Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dejligt med 3 point, spillet var noget af det ringeste jeg har set OB spille . Der blev stort set ikke vundet en 2. Bold på midten. Det der bekymre mest er at vi ikke er i stand til at sætte 3 afleveringer sammen. Pinligt. Det kan godt være humøret har været højt til træningen igår, men idag var der sgu ikke noget at grine af.
    Hvor er det også ringe at hverken træner eller rutinerede spiller kan rive holdt op, og komme op i gear. Det er super at få 3 point og spille pivringe , men sådan bliver vi ikke et top6 hold.

    Comment


      Jeg skal lige bruge et sted at rase ud.

      Hold nu kæft, hvor er det nederdrægtigt, uforskammet, jammerligt at vi stiller op i den 3-4-3 igen. Jeg kan simpelthen ikke finde gloser der er grimme nok til at beskrive, hvor håbløst ringe den taktik er! Der er vel kun 2 spillere i truppen, Jørgen og Jeppe, som bliver bedre i den frem for 4-3-3, hvor vi har vist flot og chanceskabende spil.

      Det er simpelthen så afskyeligt grimt og vi skaber absolut ingenting i 2 kampe mod rækkens to dårligste hold, mens vi i den anden formation har spille FCN, FCK og AGF af brættet i store perioder.

      Okusun er et gigantisk fejlkast, hvis hans tilkomst er årsagen til vi er skiftet til det uduelige system. Michelsen er ikke 5 potter pis værd, hvis han ikke kan se de kæmpe forskelle. Er manglen på Opondo virkelig årsagen til vi ikke kan spille fodbold? Jeg er rystet.

      Fuck vi er dårlige mod Lyngby og Horsens. Uacceptabelt ringe!

      Jeg håber vi tager til Brøndby næste gang med intentioner om at skabe en fodboldkamp. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på mere af det lort vi viser når vi stiller med 5 forsvarsspillere.

      OC
      Ryan - Tver - Larsen - Jørgen
      Drachmann - JJT
      Kløve
      Sabbi - Jebali - Den af vores unge trekløver der har trænet bedst i ugen.

      Hvis Drachmann ikke er klar må Okusun jo spille.
      Få i øvrigt flået den OB trøje af Aron. Shit han er dårlig!

      Rant slut. Det var rart.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Jeg skal lige bruge et sted at rase ud.

        Hold nu kæft, hvor er det nederdrægtigt, uforskammet, jammerligt at vi stiller op i den 3-4-3 igen. Jeg kan simpelthen ikke finde gloser der er grimme nok til at beskrive, hvor håbløst ringe den taktik er! Der er vel kun 2 spillere i truppen, Jørgen og Jeppe, som bliver bedre i den frem for 4-3-3, hvor vi har vist flot og chanceskabende spil.

        Det er simpelthen så afskyeligt grimt og vi skaber absolut ingenting i 2 kampe mod rækkens to dårligste hold, mens vi i den anden formation har spille FCN, FCK og AGF af brættet i store perioder.

        Okusun er et gigantisk fejlkast, hvis hans tilkomst er årsagen til vi er skiftet til det uduelige system. Michelsen er ikke 5 potter pis værd, hvis han ikke kan se de kæmpe forskelle. Er manglen på Opondo virkelig årsagen til vi ikke kan spille fodbold? Jeg er rystet.

        Fuck vi er dårlige mod Lyngby og Horsens. Uacceptabelt ringe!

        Jeg håber vi tager til Brøndby næste gang med intentioner om at skabe en fodboldkamp. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på mere af det lort vi viser når vi stiller med 5 forsvarsspillere.

        OC
        Ryan - Tver - Larsen - Jørgen
        Drachmann - JJT
        Kløve
        Sabbi - Jebali - Den af vores unge trekløver der har trænet bedst i ugen.

        Hvis Drachmann ikke er klar må Okusun jo spille.
        Få i øvrigt flået den OB trøje af Aron. Shit han er dårlig!

        Rant slut. Det var rart.
        Opondo har spillet skidt i 80% af kampene. Okosun er et våben som var medvirkende til 3 point i Lyngby. Men enig i at formationen er skrækkelig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Opondo har spillet skidt i 80% af kampene. Okosun er et våben som var medvirkende til 3 point i Lyngby. Men enig i at formationen er skrækkelig.
          Men siden han blev skadet har vi været rystende ringe, mens han var med spillede vi flot fodbold. Han må være virkelig vigtig for vores aggressive pres.
          Jeg er i øvrigt helt enig i at han har været skidt for os de fleste kampe. Men vi var meget mere levende med ham på banen end med Okusun. Jeg håber Okusun også kan være med til at spille levende, ellers er han et fejlcast, hvor hovedstødsstærk han end er. Vi spiller som et bundhold med Okusun på banen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

            Men siden han blev skadet har vi været rystende ringe, mens han var med spillede vi flot fodbold. Han må være virkelig vigtig for vores aggressive pres.
            Jeg er i øvrigt helt enig i at han har været skidt for os de fleste kampe. Men vi var meget mere levende med ham på banen end med Okusun. Jeg håber Okusun også kan være med til at spille levende, ellers er han et fejlcast, hvor hovedstødsstærk han end er. Vi spiller som et bundhold med Okusun på banen.
            Det har vi jo også været det meste af tiden i de sidste mange år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Opondo har spillet skidt i 80% af kampene. Okosun er et våben som var medvirkende til 3 point i Lyngby. Men enig i at formationen er skrækkelig.
              Okosun er selvsagt et våben, men al spillet gennem midten stopper med at eksistere, når han er på banen. Han er et godt kort at have i truppen, men jeg håber ikke, han skal spille fast.

              Jeg tror dog, at JM er af en anden holdning. OB ender nr 10 på denne måde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Det har vi jo også været det meste af tiden i de sidste mange år.
                Ja. Vi bliver også ved med at være det, hvis vi fortsætter på denne jammerlige måde.

                Comment


                  Kære Jacob Michelsen, vil du ikke nok snart lade den 5er linie blive historie. Du mangler en midtbanespiller når du stiller sådan op, og kommer derved konstant i undertal, heldigvis blev en Horsens spiller smidt ud, så så det igen ud til at der var lige mange på banen, men hvorfor hulen 3-centerstoppere?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                    3 point, vi holder dem fra reelle chancer. clean sheet igen. Videre!

                    Men drop 3-4-3 tak. Det er godt nok skidt.
                    https://www.bt.dk/fodbold/ob-traener...rmationsskifte
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oooooops... ved ikke hvad jeg kan sige mere.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Det er forhåbentlig spin ift. hvorfan bøf skal forberede sig på os næste gang. Han kan ikke i fuld alvor juble over meget andet end de 6 point. Han fortjener en fyreseddel, hvis det er det her han vil se fra sit hold, for det er han i så fald forhåbentlig ene om. Jeg minder ham gerne om at det her jammerlige spil også kastede nogen heldige sejre af sig sidste efterår. Til syvende og sidst igangsatte det bare en stime på 10 kampe i træk uden sejre.

                        Comment


                          Fair nok, hvis han synes det var rigtigt i dag, men håber da at man overvejer det godt inden Brøndby. Okosun og JJT overfor Brøndbys 3 centrale midtbanespillere, kan godt blive et problem for os.

                          Comment


                            https://fyens.dk/artikel/vraget-frøk...-tempo-end-mig

                            Dejligt med en fodboldspiller, der ikke lyder som en dresseret abe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              https://fyens.dk/artikel/vraget-frøk...-tempo-end-mig

                              Dejligt med en fodboldspiller, der ikke lyder som en dresseret abe.
                              Sådan Frø
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                AC-Horsens, et usympatisk fodboldhold, nu også med en usympatisk træner. Hvor var det da en træls kamp at se, men selvom ACH er ringe, så føles det altså som om OBs taktik var at lægge OB ned på et lige så kedeligt niveau, er det virkelig vejen frem?

                                Comment

                                Working...
                                X