Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    3 point, vi holder dem fra reelle chancer. clean sheet igen. Videre!

    Men drop 3-4-3 tak. Det er godt nok skidt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      De sidste to kampe er måske de dårligste jeg har set fra OB. Det siger alligevel ikke så lidt...
      Jeg er helt enig.. Det har været skræmmende dårligt, og kontrasten fra de 3 første kampe, er til at tage og føle på.!

      Comment


        Hold nu op, hvor var det ringe. Vi skal altså op i et helt andet gear, ellers så får vi da røv næste uge. Men dejligt med de 3 points, dem kan vi godt bruge.

        Comment


          Skønt med 3 point. Når vi taber “flot” i Århus er vi ringe, når vi vinder “ grimt” hjemme mod Horsens er vi ringe. Jeg er nu bare glad for sejren den er vigtig. Men håber nu vi går tilbage til 4-3-3, selvom den ik har givet de ønskede point i starten så var der masser af godt spil af bygge videre på. Go’ weekend til jer andre glade fans, fornemmer i også er i super humør efter en god start på søndagen :)

          Comment


            Kan en 1-0 sejr føles mere undervældende? Dejligt med pointene, men vi skal godt nok stramme os alvorligt an i de næste kampe. 3-4-3 har alt andet end overbevist.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Jeg er helt enig.. Det har været skræmmende dårligt, og kontrasten fra de 3 første kampe, er til at tage og føle på.!
              Ja, kan ikke forstå det. Hvad skete der? Vi spillede en meget attraktiv fodbold, skabte chancer før kun flere uger. Og nu oplever vi det modsatte, bliver presset af et Horsens-hold i undertal.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Der er ingen intensitet og nerve i kampen i dag. Jeg har set træningskampe hvor der blev gået mere til den. Skræmmende niveau superligaen har fået efterhånden.
                Det begynder altså at have en betydning at der ikke er tilskuere på stadion.

                Comment


                  Kan se der er stor enighed. Dejlige point, elendig kamp.

                  Vi skal videre, men det er trist at vi spiller SÅ ringe

                  Comment


                    Tænk at der kan være så meget forskel på kampene mod FCK og Horsens og Lyngby. Forskellen i Lyngby var at vi var farlige på dødbolde, men spillet mod Horsens og Lyngby er virkelig dårligt. Eneste trøst er at AGF sidste år også høstede point mens de spillede skidt. Det bliver tæt omkring 5 til 10. Pladsen så en sejr er vigtig.

                    Comment


                      Nå det blev de forventede 3 point selvom det var en skændsel af en fodboldkamp. Fuck det, jeg forventede 4 point og håbede på 6 mod de to hold som er storfavoritter til nedrykning, ligesom det ikke er FCM vi skal måle os med så er det heller ikke Lyngby og Horsens vi skal bruge som pejlemærker ift vores styrke.
                      Venter nu fire meget afgørende kampe mod vores direkte konkurrenter og her er det vores sande niveau skal måles.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Hold nu op, hvor var det ringe. Vi skal altså op i et helt andet gear, ellers så får vi da røv næste uge. Men dejligt med de 3 points, dem kan vi godt bruge.
                        de må være såret derover på coronaegnen efter de 2 seneste kampe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Hold nu op, hvor var det ringe. Vi skal altså op i et helt andet gear, ellers så får vi da røv næste uge. Men dejligt med de 3 points, dem kan vi godt bruge.
                          Næste kamp er heldigvis en nemmere af slagsen. Det er mere motiverende når modstanderen er top 6

                          Comment


                            Ikke en særlig god kamp. 3 point på kontoen på en dårlig dag. 6 point mod de 2 bundhold så man er væk fra stregen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              3 point, vi holder dem fra reelle chancer. clean sheet igen. Videre!

                              Men drop 3-4-3 tak. Det er godt nok skidt.
                              Kan ikke siges bedre. Det vi ser i dag og sidst er nok til at slå Lyngby og Horsens, som med stor sandsynlig rykker ned. Alle øvrige hold vil udnytte vi er så dårlige på bolden og så passive i vores spil. Bomben springer på et tidspunkt når spillet er dårligt selvom vi vinder. Vi så det sidste efterår og vil se det igen, hvis ikke vi finder hen til noget af det vi så i de tre første kampe. Der blev proklameret vi havde fokus på vores høje genpres i sommerpausen. Det har vi så lagt totalt til siden de sidste par kampe. Jeg ved JM stiller holdet for at vinde, men jeg kan ikke se det her er mere effektivt. Jeg ser kun at modstanderne har været markant dårligere.

                              Men fedt at vinde når man spiller skidt. Selvom det piner mig at se på, så er det en egenskab at have, hvis man vil spille med om de sjove pladser

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Nå det blev de forventede 3 point selvom det var en skændsel af en fodboldkamp. Fuck det, jeg forventede 4 point og håbede på 6 mod de to hold som er storfavoritter til nedrykning, ligesom det ikke er FCM vi skal måle os med så er det heller ikke Lyngby og Horsens vi skal bruge som pejlemærker ift vores styrke.
                                Venter nu fire meget afgørende kampe mod vores direkte konkurrenter og her er det vores sande niveau skal måles.
                                Enig. Måske er vi bare ved at blive det hold der ikke kan dominere mod de dårlige hold, men til gengæld står godt mod de lidt bedre hold omkring vores eget niveau. Nu har vi 4 kampe mod 4 direkte konkurrenter, hvis vi kan præstere godt mod dem og få en god portion point, så er det jo mindre vigtigt, hvordan vi spiller i en kamp som i dag. Men nu har vi også brug for at se noget bedre spil fra det hold her.

                                Comment

                                Working...
                                X