Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM vs OB 17/10-2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Man kan ikke forvente point i dag mod rækkens bedste hold. Med afstand bedste hold endda. Så det ligner at OB cementerer deres bundplacering denne weekend, efter en resultatmæssig dårlig start på sæsonen.
    Det kan hurtigt bide sig fast i holdet hvis der ikke snart bliver vist noget fremgang, og så bliver det et slagsmål om overlevelse. Man skal stadig huske at der er 2 dårlige hold mindre til at tage skraldet efter kun 22 runder.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Man kan ikke forvente point i dag mod rækkens bedste hold. Med afstand bedste hold endda. Så det ligner at OB cementerer deres bundplacering denne weekend, efter en resultatmæssig dårlig start på sæsonen.
      Det kan hurtigt bide sig fast i holdet hvis der ikke snart bliver vist noget fremgang, og så bliver det et slagsmål om overlevelse. Man skal stadig huske at der er 2 dårlige hold mindre til at tage skraldet efter kun 22 runder.
      Vi har inden kampen i dag omtrent så mange point man med rette kunne forvente da man fik programmet forelagt imo.

      Du har dog ret i at vi skal huske der heldigvis er to skodhold mindre i ligaen nu og derfor har vi ikke råd til at miste point i alt for mange kampe mod bund 6 holdene og der følger to uhyre vigtige kampe mod Lyngby og Horsens som skal give 6 point.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        FS melder Opondo lettere skadet og forventer derfor at Okosun får sin første startplads, samt at Hyllegård får Jebalis plads p.gr.a. hans fart. Max står derefter til at komme ind hvis det vurderes at der brug for noget mere fysik.

        ...................OC
        OL.......KL.........Tverskov......Jørgen

        ......JJT...........Okosun......Kløve

        ...Sabbi...........Hyllegård....Frøkjær


        Fenger
        Ryan
        Lund
        Drachmann
        Mandé







        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Hvis argumentet er fart, forstår jeg ikke defensiven. Der er godt nok ikke meget speed i de 7 bageste.

          Jeg frygter vi bliver overløbet på kanterne, men har alligevel en ok fornemmelse af resultatet.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
            Hvis argumentet er fart, forstår jeg ikke defensiven. Der er godt nok ikke meget speed i de 7 bageste.

            Jeg frygter vi bliver overløbet på kanterne, men har alligevel en ok fornemmelse af resultatet.
            Njah. Det eneste vi kunne have gjort anderledes var vel at smide Ryan ind i stedet for Oli, men her tror jeg man vægter fysik og dødbolde i begge ender vigtigere end at kunne løbe med deres hurtigløbere. Til gengæld kan jeg godt se ræson i at smide Hylle op foran Okosun. Okosun vil vinde sine dueller i luften og FCM står normalt højt, da deres bagerste faktisk har fin fart. Hylle er bare ekstraordinært hurtig, så det kan give pote, men han skal være knivskarp, for de er for kloge til at give ret meget væk.
            Jeg har også en fin fornemmelse. Jeg tror de for alt i verden vil være klar til onsdag i cl, så der bliver en lille trykken håndbremse fra nogen i duellerne. Samtidig bør vi have duelstyrken i luften til at holde dem fra nemme dødboldsscoringer og så er man nået langt.

            Comment


              #21
              Opondo skadet, Gudjohnson i karantæne fordi en holdkammerat fra islandsk U21 havde positiv coronatest.
              Truppen:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...idtjylland-ob/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Når Danmark kunne vinde over England forleden kan vi da også

                Men, som jeg tidligere har skrevet, tror jeg de vil trække sig hvis de risikerer helbred i hårde tacklinger. Så det er det, der skal til. Og held - en del.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  Jeg synes faktisk, at vi har et rigtig fedt hold lige nu. Ikke at der ikke skal ske forstærkninger på flere pladser. Men det er sgu en spændende offensiv. Det er seværdigt. Holdet har skabt ekstremt mange chancer (Vejlekampen undtaget - men af gode grunde). Vi taber nok i dag. Men hvor ville det være befriende, hvis man kan vinde nogle kampe på så seværdig fodbold og det ikke er de røvsyge defensivt orienterede hold som i Island-style slår de hold, som gerne vil underholde.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FS melder Opondo lettere skadet og forventer derfor at Okosun får sin første startplads, samt at Hyllegård får Jebalis plads p.gr.a. hans fart. Max står derefter til at komme ind hvis det vurderes at der brug for noget mere fysik.

                    ...................OC
                    OL.......KL.........Tverskov......Jørgen

                    ......JJT...........Okosun......Kløve

                    ...Sabbi...........Hyllegård....Frøkjær


                    Fenger
                    Ryan
                    Lund
                    Drachmann
                    Mandé






                    Ville hellere have Fenger med hans kæmpe arbejdsraseri på banen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ville hellere have Fenger med hans kæmpe arbejdsraseri på banen.
                      taktikken ser ud til at være at der skal sparkes op på Okosun som dirigere den videre med hovedet til til Sabbi og Hyllegård som spæner fra Sviachenko og Scholtz. FS har observeret at der bl.a. blev øvet udspark ved den afsluttende træning.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        taktikken ser ud til at være at der skal sparkes op på Okosun som dirigere den videre med hovedet til til Sabbi og Hyllegård som spæner fra Sviachenko og Scholtz. FS har observeret at der bl.a. blev øvet udspark ved den afsluttende træning.
                        O.k.
                        Og det blev så også med Hylle i startopstilling:
                        Oliver
                        O.Lund Kasper Tverskov Skjelvik
                        Okosun JJ Kløve
                        Sabbi Hylle Frø
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment

                        Working...
                        X