Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM vs OB 17/10-2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCM vs OB 17/10-2020

    Endelig er landsholdspausen forbi og vi skal igen se SL!

    mit bud på start 11 for os:
    OC
    Ryan JT KL JS
    Frø Okusun JJT TK
    SABBI MAX

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
    Endelig er landsholdspausen forbi og vi skal igen se SL!

    mit bud på start 11 for os:
    OC
    Ryan JT KL JS
    Frø Okusun JJT TK
    SABBI MAX
    Jeg tror lige præcis i denne kamp stadig Oli står foran Ryan, for at have stå imod i luftrummet i begge ender. Derudover tvivler jeg på vi går bort fra vores 4-3-3, så frø ryger op ved siden af Max og sabbi. Ellers bliver det nok meget en kopi af vores 1-0 sejr i Herning sidste år. Vær disciplineret defensiv og sats på specielt Sabbi kan gøre ondt på omstillinger. Jeg tror heller ikke på vi kommer til at se et sprudlende FCM-mandskab. Der er mange spillere, som har deres største kamp i vente onsdag aften, så møder vi veloplagt op, tror jeg vi har fine muligheder for at gøre det til en tæt kamp

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Jeg tror lige præcis i denne kamp stadig Oli står foran Ryan, for at have stå imod i luftrummet i begge ender. Derudover tvivler jeg på vi går bort fra vores 4-3-3, så frø ryger op ved siden af Max og sabbi. Ellers bliver det nok meget en kopi af vores 1-0 sejr i Herning sidste år. Vær disciplineret defensiv og sats på specielt Sabbi kan gøre ondt på omstillinger. Jeg tror heller ikke på vi kommer til at se et sprudlende FCM-mandskab. Der er mange spillere, som har deres største kamp i vente onsdag aften, så møder vi veloplagt op, tror jeg vi har fine muligheder for at gøre det til en tæt kamp
      Måske Herning/Ikast spillerne løber rundt og nynner chl hymnen og vi derfor ikke ser et ikke fuldt koncentreret hold , men jeg tror ikke de sparer så mange spillere grundet landskamp pausen og de har muligvis også nogle taktiske ting de skal have afprøvet.

      For vores vedkommende er det en “gratis” kamp fordi det på ingen måde forventes at vi får noget med hjem derfra og derfor burde vi kunne spille frigjort og uden pres.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Måske Herning/Ikast spillerne løber rundt og nynner chl hymnen og vi derfor ikke ser et ikke fuldt koncentreret hold , men jeg tror ikke de sparer så mange spillere grundet landskamp pausen og de har muligvis også nogle taktiske ting de skal have afprøvet.

        For vores vedkommende er det en “gratis” kamp fordi det på ingen måde forventes at vi får noget med hjem derfra og derfor burde vi kunne spille frigjort og uden pres.
        Tror heller ikke de sparer spillere som sådan. Det er mere i hovederne jeg godt kan forestille mig nogen af de her spillere er meget bevidste om der venter en stor kamp. Det er også i Europa de har shinet i denne sæson. I superligaen har de smidt 5 point i kampe imod ACH, LBK, RFC og SJ. To smalle sejre hjemme imod Randers og Lyngby. Hvorfor skulle vi dog ikke også kunne drille dem lidt?
        ​​​​​​
        Men helt enig. Vi er underdog

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg tror lige præcis i denne kamp stadig Oli står foran Ryan, for at have stå imod i luftrummet i begge ender. Derudover tvivler jeg på vi går bort fra vores 4-3-3, så frø ryger op ved siden af Max og sabbi. Ellers bliver det nok meget en kopi af vores 1-0 sejr i Herning sidste år. Vær disciplineret defensiv og sats på specielt Sabbi kan gøre ondt på omstillinger. Jeg tror heller ikke på vi kommer til at se et sprudlende FCM-mandskab. Der er mange spillere, som har deres største kamp i vente onsdag aften, så møder vi veloplagt op, tror jeg vi har fine muligheder for at gøre det til en tæt kamp
          Tror også at det bliver en Oli-Lund-kamp som fysisk og i luftrummet er bare stærkere end Ryan. Forventer ikke at vi skifter systemet selvom Jebali som var offensivens omdrejningspunkt er ude.
          Med Okosun, Oli Lund, Kasper og Fenger ville vi stille op med fysisk stærke spillere som kan holde stand mod FCM på denne parameter. Og hvis Frø viser noget af spilleglæden fra debutkampen kan ham og Sabbi sikker gøre ondt til ulvene.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Vi vinder 1-0 på mål af Okosun

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Vi vinder 1-0 på mål af Okosun
              Købt! :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Med Oli vil vi igen se udfordringer defensivt, da FCM’s kantspil er meget mindre fysik og meget mere fart. Jeg vil prioritere fysik centralt og fart på kanterne. Ellers er jeg bange for, de simpelthen overløber os.

                Comment


                  #9
                  Vi har haft en lille snak med Kasper Larsen om kampen mod FC Midtjylland, og om gensynet med Daniel Høegh.

                  http://obstruktion.dk/kasper-larsen-...c-midtjylland/

                  Comment


                    #10
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...tilbage-mod-ob
                    DH ikke med

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      De kommer med a-kæden.. det bliver ikke nemt

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                        De kommer med a-kæden.. det bliver ikke nemt
                        Kan håbe Kaba, Pione og Frank ikke gider, det er jo lidt koldt.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Kan håbe Kaba, Pione og Frank ikke gider, det er jo lidt koldt.
                          Og at Anders Dreyer skyder med læst krudt..

                          Comment


                            #14
                            De forsøger at få point med så lille indsats som mulig og også at undgå skader.
                            Den kyniske taktik er derfor at skræmme dem ved at gå helt til kanten fysisk.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              De forsøger at få point med så lille indsats som mulig og også at undgå skader.
                              Den kyniske taktik er derfor at skræmme dem ved at gå helt til kanten fysisk.
                              Yep, og når Oli Lund får det forventede mørkgule kort så må JM ikke glemme at skifte rettidigt og bringe Ryan ind som afløser. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X