Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anders K Jacobsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Imo er det snot dumt , snæversynet og tegn på mindreværd at ønske danske hold gør det dårligt i Europa
    Sikke en omgang subjektivt bavl. Fodbold er følelser, og hvis ens følelser har det skidt med at andre danske hold vinder, så er det dét. Jeg håber da personligt Brøndby får endnu en sæk i morgen. Har ikke noget problem med at Esbjerg går videre, bortset fra at det på kort sigt vil betyde at også de har flere penge end os at gøre godt med; hvilket i praksis betyder at vi bliver så distanceret, at vi ikke kommer i nærheden af europæisk bold inden for en lang årrække, hvor ved "fordelen" ved at de andre danske hold vinder ligesom ryger fløjten.

    Hvis vi var en contender til europæiske bold både kort og lang sigt, så ville der da være noget at fejre, nu er det bare brændstof til distancering af OB, og det er altså ikke en god ting.

    Eller snæversyn.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Det er jo den uendelige diskussion... Ser egentlig ikke nogen grund til at den skulle startes, folk ved jo hvordan der reageres, hvad enten man melder for eller imod de andre hold... For mit eget vedkommende er jeg nået der til hvor jeg er hamrende ligeglad, nogen gang vinder de andre hold, andre gange taber de, og der er sgu ikke nogen af de to udfald der er skyld i at vi er havnet hvor vi er...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Lige præcis.... er fløjtende ligeglad med andre danske hold. Jeg ved bare vi bliver chanceløse fremover hvis de andre hold kommer i chl
        Jeg er meget uenig. For det første giver de andre danske holds succes i Europa, os selv bedre chance for at komme til at spille europæisk. For det andet så bliver de penge, som de danske hold får som regel forplantet videre ned i ligaen. Og for det tredje bliver det nemmere for alle danske klubber at tiltrække bedre spillere, hvis de kan se at danske hold gør det godt i Europa, samt at det er nemt at kvalificere sig til europæiske kampe i den danske liga, hvis vi får en bedre koefficient (5 hold, det er næsten 50 % af rækken).

        Nåh, nu er denne tråd jo om AK, og jeg ærgre mig stadig over vi ikke hentede ham fra Fredericia. Lidt "sjovt" at 3 af de 4 mål i dag kommer fra tidligere OB spillere, så mangler vi bare at HHA score i morgen for EFB.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Dansk fodbold kan sutte min fede p**. Jeg holder med OB, ikke med dansk fodbold.
          Præcis.

          Comment


            #35
            Stort tillyke til AK, der sætter en tyk streg under en historisk dårlig periode hvad angår talent pleje i OB. Vi kan glæde os over at der er ved at blive rettet op på det takket være JH.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Stort tillyke til AK, der sætter en tyk streg under en historisk dårlig periode hvad angår talent pleje i OB. Vi kan glæde os over at der er ved at blive rettet op på det takket være JH.
              Det gør han da ingenlunde. AK var da om nogen voldsomt useriøs omkring sin træning, da han var i OB. Lange byture til langt ud på Søndag morgen, angiveligt.

              Comment


                #37
                Kan en eller anden forresten ikke flytte denne tråd til off-topics.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Så var der endnu en tidligere OB spiller som scorede til 1-0 for AaB i Europa. Ham kunne vi godt have brugt nu.
                  AK var aldrig blevet en god fodboldspiller i OB! Uden "nedturen" i at være vejet og fundet for let og opturen i Næsby, var han stadig ikke andet end stamkunde på Tinsoldaten...

                  Comment


                    #39
                    Det er mig en gåde hvordan man søndag kan stå og hade et hold, for 3 dage efter at heppe på dem.... Folk med så lidt integritet er ikke værd at samle på.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Det er mig en gåde hvordan man søndag kan stå og hade et hold, for 3 dage efter at heppe på dem.... Folk med så lidt integritet er ikke værd at samle på.
                      Meget enig. Det går over min forstand

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        AK var aldrig blevet en god fodboldspiller i OB! Uden "nedturen" i at være vejet og fundet for let og opturen i Næsby, var han stadig ikke andet end stamkunde på Tinsoldaten...
                        Mon ikke TB havde gjort ham til en fornuftig højre back, hvis vi havde hentet ham tilbage inden AaB slog til ;-)

                        Comment


                          #42
                          En ting er at heppe på fx AaB i går - det forstår jeg måske heller ikke helt. Men en anden ting er at anerkende et flot resultat, ligesom en del anerkendte deres mesterskab som et flot resultat.
                          Personligt synes jeg det er stærkt at de tager til Zagreb og vinder. Det er sgu flot. Men det havde også raget mig en høstblomst, hvis de var røget ud af turneringen
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #43
                            Trådene med AK og Kadrii trender helt vildt i dissse dage. Jeg forslår at vi også laver tråde til Lars Jacobsen og Karim Zaza så vi kan falde i svime over flere spillere som ikke er i klubben mere
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Trådene med AK og Kadrii trender helt vildt i dissse dage. Jeg forslår at vi også laver tråde til Lars Jacobsen og Karim Zaza så vi kan falde i svime over flere spillere som ikke er i klubben mere
                              Måske fordi vores nye klub er ved at gøre sig uinteressant???

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                                Det er mig en gåde hvordan man søndag kan stå og hade et hold, for 3 dage efter at heppe på dem.... Folk med så lidt integritet er ikke værd at samle på.
                                Jeg vil næsten tro at du ligger over gennemsnittet for "tid brugt på at hade", derfor kan det måske virke underligt på dig, men det kan faktisk være smart at konvertere mere tid til at synes om.

                                At tænke sig hvis folk IKKE hadede modstanderen tre dage før, men bare heppede på eget hold.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X